Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.10.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc sa asimilez şi sa aprofundez noi concepte de business, sa performez intr-un mediu profesionist şi sa imi pun in valoare abilitaţiile profesionale pentru a contribui direct in dezvoltarea companiei pentru care lucrez.

Beneficii: 

Tip job: Full time

Departament: Altele, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Banci, Auto / Echipamente, Service / Reparatii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

02.07.2007 - 24.09.2012

Departament: banci

Titlu Job: analist credite

Responsabilitati:

- Verificarea documentatiei de credit
- Analiza financiara a clientilor care solicita finantare;
- Analiza operatiunilor de creditare din punctul de vedere al riscului si prezentarea recomandarii asupra solicitarilor de finantare
- Propunerea de finantare si prezentarea dosarului comitetului de credit;
- Urmarirea incadrarii solicitarilor in Normele/Regulamentele BNR si in procedurile interne de creditare ale IFN-ului
- Contribuirea la implementarea si actualizarea politicilor si procedurilor interne referitoare la activitatea de creditare si risc de creditare
- Urmarirea permanenta a contractelor de creditare impreuna cu departamentul de Risk

Realizari:

Implementarea unei noi proceduri interne de lucru, planificare-arhivare a documentelor.

02.06.2006 - 25.06.2007

Departament: transport / distributie

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

Jobul consta in verificarea si intretinerea autoturismelor companiei, revizii, polite rca si casco . La nevoie curierat. Achizitia diferitelor produse pentru sediul central.Rezolvarea diferitelor task-uri pentru sediu. Transportul de persoane in caz de nevoie.

01.06.2005 - 01.06.2006

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: mecanic auto

Responsabilitati:

a) Efectueaza lucrarile de reparatii auto repartizate de catre Responsabilul de Atelier stabilite conform comenzilor deschise;
b) Respecte tehnologia reparatiilor si conditiile de calitate impuse de catre normativele constructorului;
c) Foloseste in procesul de reparatie auto numai piesele de schimb originale eliberate de catre magazia service , sau cele furnizate de client prin intermediul Receptionerului;
d) Completeaza Comanda de Reparatie conform operatiilor efectuate la autovehicolul aflat in reparatie si sa semneze la terminarea lor;
e) Completeaza cererea de aprovizionare cu piese de schimb si consumabile conform necesarului rezultat din Comanda de Reparatie si o prezinte Gestionarului sau Primitor - Distribuitorului pentru pregatire;
f) Efectueaza un control final la terminarea ciclului de reparatie pentru a se asigura de calitatea lucrarilor de reparatie;
g) Informeaza in scris prin intermediul comenzii de lucru si a buletinului de control final despre lucrarile necesare a fi efectuate la autovehicolul aflat sau iesit din reparatie si de gradul de urgenta a acestora;
h) Informeaza Responsabilul de Atelier sau Receptionerul despre toate nonconformitatile observate la autovehicolul aflat in reparatie;
i) Cere ajutorul Responsabilului de Atelier sau Receptionerului pentru toate problemele tehnice pe care nu le poate rezolva singur;
j) Comunica Responsabilului de Atelier de indata ce a terminat reparatia sau sa ia legatura cu colaboratorii pentru continuarea ciclului reparator;

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Management Marketing la Universitatea Artifex din Bucuresti.

Premii

Diploma de mecanic auto
Training in comunicare la actualul loc de munca
Diploma de licenta Management/Marketing

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close