Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.10.1980

obiectiv

 

Salariu: 1.100,00 USD / luna

Beneficii: asigurare medicala, prima de vacanta, prima de sarbatori (paste, craciun)

Tip job: Full time

Departament: Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

26.02.2011 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: analist business development

Responsabilitati:

efectuare analize de piata, pe segmentul SBB, din punct de vedere al oportunitatilor Bancii privind dezvoltarea de produse si strategii adecvate, si promovarea acestora;
- colectare si organizare informatii de la autoritatile nationale si asociatiile patronale, referitor la date statistice, aspecte de ordin juridic si fiscal, aferente segmentului de clientela SBB;
- organizare si centralizare informatii din sondaje privind satisfactia clientelei, in scopul retinerii si fidelizarii acesteia;
- propunere si dezvoltare noi produse SBB;
- efectuare analize de portofoliu, in scopul identificarii necesitatilor/ oportunitatilor de schimbare/ dezvoltare;
- participare la elaborarea textului materialelor publicitare, urmand modelul EFG Eurobank;
- participare la cerere, la manifestari specifice (targuri, conferinte etc), asigura promovarea imaginii Bancii si a interesului pentru acest segment de clientela, precum si comunicarea in acest sens cu specialisti si agentii;
- implementare programe de instruire planificate, efectuare instruiri necesare privind modelul SBB, strategia SBB si abordarea clientelei din segmentul specific, atat la nivelul Diviziei SBB, cat si al personalului implicat in dezvoltarea activtatii SBB in unitatile din retea;
- creeare si actualizare instrumente specifice pentru a dezvolta activitatea SBB: portal SBB, sectiune dedicata SBB pe website, produse sectoriale etc;
- efectuare studii privind concurenta si analize de piata;
- analizare si ajustare preturi ale produselor, in functie de evolutia pietei.
- asigurare comunicare interna catre canalele de vanzari;

20.02.2007 - 01.11.2010

Departament: banci

Titlu Job: sef agentie

Responsabilitati:

- reprezentantul legal al Bancii in relatiile cu autoritatile publice si clientii;
- conducerea si controlarea intregii activitati a Agentiei;
- promovarea imaginii bancii si a produselor oferite de banca;
- implementarea strategiilor de atragere a potentialilor clienti, fidelizarea acestora, urmarind atingerea obiectivelor stabilite;
- responsabil cu mentinerea unui nivel ridicat al tuturor serviciilor oferite clientilor;
- participare la stabilirea bugetului agentiei si monitorizarea implementarii si realizarii acestuia;
- organizarea si realizarea controlului financiar preventiv in concordanta cu normele legale;
- raspunde de aplicarea legislatiei romanesti si a normelor aprobate de Centrala bancii, privind politica si procedurile de cunoastere a clientilor, de prevenire si combatere a spalarii banilor;
- coordonarea activitatii de analiza a tranzactiilor suspecte;
- detinator de chei si sigilii;
- administrarea corespunzatoare a patrimoniului si inventarului Agentiei, precum si valorile din tezaur, casa de circulatie in conformitare cu normele si procedurile stabilite de banca;
- verificarea incasarilor in numerar pentru contracte, a dechiderilor de conturi, a incasarilor si platilor curente, a documentelor de casa si a modului de arhivare;
- asigurarea suportului in activitatile de recrutare si selectie de personal pentru Agentie, precum si asigurarea instruirii personalului din subordine, luand masuri pentru invatarea si respectarea normelor si procedurilor interne;
- responsabil de aplicarea Regulamentului de organizare si Fuctionare, a Regulamentului intern, a politicilor si procedurilor bancii, a codului de conduita si deontologie profesionala, a normelor de protectia muncii si de prevenire si stingere a incendiilor;

Realizari:

- crearea unei echipe inchegate formata din 5 oameni, care sa se poata face fata oricarei provocari si situatii;
- indeplinirea peste 100% a targeturilor pe credite retail;

01.01.2007 - 16.02.2007

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar corporate

Responsabilitati:

- promovarea produselor bancii catre clienti persoane juridice;
- identificarea nevoilor clientilor persoane juridice existenti, inclusiv oportunitatile de cross-selling;
- identificarea clientilor potentiali persoane juridice, organizarea de vizite/intalniri cu suportul Managerului de Sucursala in vederea identificarii nevoilor acestora si a investigarii unor noi oportunitati de vanzare a produselor bancii;
- preselectarea clientilor persoane juridice atrasi;
- gestionarea relatiei cu clientii persoane juridice pentru toate produsele oferite de banca;
- elaborare de oferte de credit pentru clienti noi/existenti si semnarea acestora impreuna cu Managerul de sucursala;
- colectarea si verificarea documentatiei de credit;
- colectarea si verificarea impreuna cu consilierul juridic a documentelor de proprietate aferente garantiei;
- comunicarea clientilor persoane juridice a deciziei cu privire la solicitarea de credit ;
- semnarea Contractelor de credit si accesorii de garantie impreuna cu managerul de sucursala;
- urmarirea desfasurarii creditelor si verificarea si actualizarea informatiilor incluse in dosarul clientului si in aplicatia informatica ;
- pregatirea rapoartelor privind creditele neperformante;
- procesarea operatiunilor si tranzactiilor bancare pentru clientii persoane juridice (deschidere/ administrare conturi, procesarea operatiunilor bancare pentru transferuri, ordine de plata, cecuri, efectuarea/initierea de plati, inregistrarea tranzactiilor de schimb valutar, negociere in limite aprobate a ratelor de schimb, altele decat cele standard, blocarea/deblocarea conturilor, furnizarea la cerere de informatii privind tranzactiile efectuate in conturile clientilor persoane juridice) ;
- inregistrarea incidentelor de plata la Centrala Incidentelor de Plata ;
- inlocuitor al Managerului de sucursala si al Managerului de operatiuni

Realizari:

- realizarea bugetului pe credite corporate;
- retentia portofoliului de clienti;

15.08.2004 - 01.01.2007

Departament: banci

Titlu Job: administrator clientela corporate

Responsabilitati:

- promovarea produselor bancii catre clienti persoane juridice;
- identificarea oportunitatilor de cross-selling;
- colectarea si verificarea documentatiei de credit;
- verificarea impreuna cu consilierul juridic a documentelor de proprietate aferente garantiei;
- analizarea situatiei financiare a clientului si intocmirea raportului de prezentarea a creditului in Comitetul de credite spre aprobare;
- intocmirea contractelor de credit si de garantie bancara pentru facilitatile de credit;
- asigurarea efectuarii formalitatilor de publicitate pentru contractele de garantie reala mobiliara;
- acordarea efectiva a creditelor si urmarierea destinatiei acestora;
- monitorizarea creditelor din portofoliul sucursalei;
- intocmirea rapoartelor pentru credite neperformante;
- intocmirea rapoartelor lunare de lichiditate;
- membru in comitetul de credite din sucursala;
- inlocuitor al Managerului de sucursala si al Managerului de operatiuni

Realizari:

- realizarea bugetului pe credite corporate;
- retentia portofoliului de clienti;
- cross-selling produse retail;

studii

 

Activitati extracurriculare

Aptitudini de comunicare, de lucru în echipă, posturile deţinute presupunând o colaborare strânsă, atât la nivel de instituţie, cât şi la nivelul gestionarii relatiei cu clientii.

Experienta in organizarea activitatii in cadrul sucursalei si gestionarea portofoliului de clienti si credite din sucursala.
Urmarirea indeplinirii targetului impus la nivel de sucursala.
Implicare in activitatea de management al sucursalei;

Initiativa, abilitati de vanzare, capacitate de analiza si sinteza (postul deţinut presupunând toate aceste abilitati, in vederea atragerii de clienti noi, preselectarea acestora, analizarea solicitarilor de credit si prezentarea acestora spre aprobare).

Premii

Am participat la urmatoarele programe: Fundamentele Leadership-ului, Coaching si Feedback pentru performanta, Formator (Train the trainer)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close