Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.05.1994

obiectiv

 

Imi doresc sa dobandesc cat mai multe cunostinte astfel incat sa ma autodepasesc.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Functii publice, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, MLM / Vanzari directe, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Otopeni

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2019 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: analist

Responsabilitati:

Consultarea dosarelor clientilor pentru a identifica documentele lipsa sau neconforme;
Solicitarea documentelor lipsa conform procedurilor;
Recuperarea si avizarea documentelor pentru a valida dosarele clientilor;
Raportarea riscurilor de conformitate identificate in conformitate cu cadrul legal;
Efectuarea verificarilor periodice de conformitate pentru a monitoriza si verifica respectarea prevederilor legale;
Oferirea de sprijin in pregatirea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor cerute de reglementari;
Tinerea evidentei tuturor dosarelor de clienti neconforme si urmarirea remedierii acestora;

01.03.2019 - 31.07.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

-Tinerea la zi a evidentelor pe furnizori;
- Efectuarea operatiunilor bancare (plati furnizori, salarii, ordine de plata)
-Alocarea facturilor primite de la furnizori pe centre de cost;
-Verificarea facturilor primite de la furnizori;
- Mentinerea contactului permanent cu toti furnizorii, in scopul de a rezolva orice probleme legate de facturi;
-Evidenta curenta a soldurilor furnizorilor;
-inregistrarea si verificarea platilor
-contabilizarea facturilor de la furnizori si verificarea soldurilor;
-inregistrarea platilor, facturilor si deconturilor de cheltuieli,
-verificarea si inregistrarea facturilor primite de la furnizori;
-inregistrarea platillor efectuate catre furnizori;

01.03.2017 - 31.03.2019

Departament: marketing

Titlu Job: senior pc operator

Responsabilitati:

- Verificare documente fiscale emise in ziua precedenta de agentii de vanzari
- Verificare chitanta depunere cash catre firma de colectare
- Transmitere fisiere Excel in vederea importului Registrului de Casa pentru chitante si celelelate operatiuni din casa
- Verificare si inregistrare instrumente bancare primite de la clienti
- Intocmire borderou centralizator pentru efectele expediate catre banca
- Arhivare efecte si borderouri centralizatoare de trimitere la banca
- Rulare rapoarte din sistemul informatic ISMS
- Corectare informatii in sistemul informatic ISMS pe baza fix error, etc.
- Marcare cash in sistemul informatic ISMS conform specificatiilor
- Alocare in sistemul informatic ISMS sumele incasate, afisate in extrasul bancar si marcarea lor conform specificatiilor
- Operare extras ING
- Raportare catre senior Supervisor a operatiunilor efectuate
- Inventariere lunara instrumente bancare
- arhivare documente fiscale in programul OMNIRIM

01.03.2016 - 31.03.2017

Departament: marketing

Titlu Job: casier/ gestionar documente fiscale

Responsabilitati:

Efectuare plati prin casierie, in baza documentelor justificative aprobate conform procedurilor interne;
• Efectuare incasari prin casierie;
• Verificare corectitudine intocmire si evidenta efecte de trezorerie;
• Reconciliere chitante si monetare cu raport de vanzari agenti;
• Reconciliere monetare cu numerarul primit de la agenti;
• Verificare acceptare factura de catre clienti;
• Intocmire registru de casa zilnic, in format excel, si transmitere catre Contabilitate pentru inregistrare;
• Predarea numerarului firmei de colectare in vederea depunerii la banca;
• Arhivare registru de casa;
• Verificare corectitudine intocmire si evidenta efecte de trezorerie si trimiterea acestora scanate la Trezorier pentru informare;
• Intocmire borderouri atasate efectelor bancare, transmitere spre aprobare conform nivelului de aprobare agreat;
• Informare Contabilitate, Departament Vanzari si Departament Trezorerie cu privire la efectele de trezorerie refuzate de catre banca; arhivare efecte de trezorerie refuzate de catre banca;
• Verificare borderou de incasari si chitantele prezentate/predate de catre agenti/soferi livrari;
• Identificare si semnalare a cazurilor de bacnote false catre superior;
• Administrarea stocurilor Formularelor cu Regim Special in conformitate cu regulile companiei; efectueaza comenzi pentru tipizate, in functie de necesitatile filialei, asigurand disponibilitatea continua a acestora in filiala;
• Efectuare lunara a inventarului casei in conformitate cu prevederile legale;
• Intocmire zilnica a situatiei CEC-uri/BO depuse de agenti (pentru nota prevazuta);
• Rapoarte saptamanale / lunare (de ex. deconturi de cheltuieli,, etc) care se trimit catre seful de depozit sau la sediul central al companiei d ela Bucuresti;

01.08.2015 - 31.03.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Preluarea comenzilor online cu ajutorul programului ORS si efectuarea de expeditii prin avize,
receptie marfa, redistributie catre alte magazine, realizarea facturilor si a proceselor verbale de
constatare a defectelor, preluarea comenzilor telefonice, verificarea si reglarea stocurilor, retragerea
produselor, verificarea mostrelor(preturi, pictograme), controlul calitatii produselor, aranjarea
marfurilor receptionate in depozit, verificarea perioadei de valabilitate a produselor de intretinere, retur
magazin, dispozitii de plata, efectuarea monetarului, realizarea actelor justificative in scopul trimiterii
lor la contabilitate, verificarea banilor, depunerea banilor la banca, abordarea clientilor in scopul
recomandarii de produse si a vanzarii directe.

01.05.2014 - 31.07.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Incasarea banilor, realizarea monetarului, intocmirea facturilor, primirea retururilor de magazin si retururile online (intocmirea documentelor pentru retururi), inmanarea comenzilor online.


01.10.2013 - 30.04.2014

Departament: publicitate

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

Promovarea produselor,vanzarea produselor

25.05.2010 - 01.01.2012

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: practicant

studii

 

Facultati:

2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: Turism la Liceu Tehnologic Administrativ si de Servicii ''Victor Slavescu'' din Ploiesti.

Premii

Certificari
Jun 2013 - Jul 2013: TEHNICIAN IN TURISM
.
Hobby-uri
psihologie, calculator, dansuri



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close