 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 28.01.1988 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:09.11.2014 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Sa lucrez intr-o companie multinationala care sa imi ofere posibilitati zilnice de dezvoltare profesionala si de a pune in aplicatie cunostintele si aptitudinile deprinse.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Cercetare - dezvoltare, IT Software, Audit / Consultanta Oras de lucru: Iasi Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.06.2012 - prezent Departament: it software Titlu Job: analist Responsabilitati: Acordarea de asistenta clientilor companiei, fie ca este vorba de informatii despre functionalitatile aplicatiilor oferite (ERP si HRM - cu module precum Contabilitate, Financiar, Vanzari, Aprovizionare, Mijloace fixe, Salarii si Raportare) sau de identificarea datelor introduse in modulele ce cauzeaza anomalii in contabilitatea firmei si furnizarea solutiilor adecvate.
Actualizarea solutiilor furnizate clientilor la cea mai recenta versiune disponibila si instruirea utilizatorilor (atunci cand este cazul) in folosirea noilor functionalitati atat telefonic sau remote, cat si prin transmiterea unei documentatii de prezentare, activitati ce necesita:
- bune cunostinte si viteza de operare PC;
- rezistenta la stres si efort sustinut deoarece in 60% din cazuri aceste activitati au loc dupa terminarea programul sau in weekend.
Implementarea si configurarea solutiilor software (ERP si HRM - solutii client - server cu baze de date SQL) pe un server dedicat si pe statiile de lucru ale clientilor, prelucrarea informatiilor din bazele de date si importul de date pentru nomenclatoarele de parteneri, produse, mijloace fixe, a soldurilor sau stocurilor.
Testarea noilor versiuni si intocmirea review-urilor pentru departamentul de IT cu bug-uri aparute in urma modificarilor realizate sau rezultate din modul de lucru al clientilor si monitorizarea acestora pana la finalizare.
Analizarea cerintelor de dezvoltare primite de la clienti sau potentiali clienti si transpunerea acestora intr-un document grafic de tip GANTT - deprinzand astfel atentie distributiva, spirit analitic si organizatoric.
Realizarea de draft-uri in Balsamiq Mockups pentru cerintele de imbunatatire a solutiilor existente sau de solutii personalizate pe specific.
Intermedierea informatiilor dintre client si departamentul IT - deprinzand astfel capacitate de sinteza, bune abilitati de comunicare si relationare.
Realizarea de campanii telemarketing pentru a promova produsele si serviciile furnizate, cat si pentru atragerea de noi clienti. |
|
01.05.2011 - 30.09.2011 Departament: marketing Titlu Job: internship - marketing consultant Responsabilitati: Contactarea unei liste prestabilite de firme mari din Suceava, Piatra Neamt, Ploiesti si Bacau in vederea trimiterii unei invitatii la prezentarea produselor si serviciilor companiei Soft & Service SRL.
Confirmarea primirii invitatiei si a prezentei la evenimentul din locatia cea mai apropiata.
In urma campaniei au rezultat 2 contracte si mai multe cereri de oferta.
Implementarea in cadrul companiei Soft & Service a solutiei dezvoltate de acestia pentru managementul documentelor.
Participarea la un proiect pilot de implementare a acestei aplicatii si la Primaria Aroneanu, precum si realizarea manualului de utilizare. |
|
01.11.2010 - 31.12.2010 Departament: marketing Titlu Job: internship - marketing consultant Responsabilitati: Realizarea unei cercetari calitative (focus group) pentru a analiza oportunitatea deschiderii unei noi firme cu domeniu de activitate: comercializare carduri de reducere.
Realizarea unei cercetari cantitative pentru noua firma (intocmire chestionar, aplicare chestionare stradal, introducere date colectate in SPSS Statistics, analizare date, efectuare teste statistice, interpretare rezultate si prezentare concluzii). |
| studii | |
|
Facultati: 2010 - 2012 Masterat: Analiza si strategii de marketing la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi. Discipline studiate:
- Analiza calitativa si cantitativa (utilizare program SPSS Statistics pentru colectare date si interpretare rezultate);
- Publicitate;
- Relatii publice;
- Strategie de produs;
- Strategii de pret;
- Web design.
Competente dobandite:
Definirea obiectivelor SMART si realizarea analizelor SWOT in diverse proiecte.
Analizarea si interpretarea datelor obtinute in urma unei cercetari, aplicarea in SPSS a celor mai potrivite teste statistice pentru a obtine rezultate valide cu o marja cat mai mica de eroare, precum si sintetizarea si prezentarea acestora intr-un mod structurat si relevant pentru clientul final.
Identificarea celui mai bun canal de promovare, al strategiilor prin care se stabileste pretul potrivit pentru toate categoriile de clienti.
2007 - 2010 Facultate: Marketing la Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi. Discipline studiate:
- Statistica;
- Cercetari de marketing;
- Comportamentul consumatorului;
- Comunicare si negociere in afaceri;
- Marketing direct;
- Tehnici de vanzari;
- Tehnici de promovare.
Competente dobandite:
Recunoasterea situatiilor in care este necesara cercetarea de marketing, stabilirea obiectivelor de cercetare si identificarea pietei tinta.
Identificarea nevoilor, stimulilor si factorilor care influenteaza comportamentul consumatorului si abilitati de negociere.
Cunostinte teoretice cu privire la realizarea unei campanii de marketing direct si e-mail marketing, dar si despre tehnici promotionale si de vanzare.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Matematica - Informatica la Liceul Teoretic Mihai Eminescu din Barlad. Capacitate de calcul si de logica matematica: aritmetica, algebra, geometrie.
Premii Certificari
Oct 2007 - Jun 2010: Economist
Certificat obtiut la sfarsitul facultatii.
Sep 2003 - Jun 2007: Asistent operator calculatoare.
Certificat obtinut la sfarsitul liceului.
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(incepator,incepator,mediu) franceză(incepator,incepator,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|