Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 10.08.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.10.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dezvoltare profesională orientată spre oportunități.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Stagii de pregătire profesională continuă, posibilități de promovare, program de lucru accesibil, profesionalism, un cadrul plăcut de lucru.

Tip job: Full time

Departament: Altele, Cercetare - dezvoltare, Statistica / Matematica, Import - export, IT Software, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist

01.05.2015 - 31.01.2017

Departament: management

Titlu Job: business transformation officer

Responsabilitati:

- asistarea Directorul executiv în cadrul activităților zilnice;
- participarea la ședințele comerciale și de management și întocmirea memoului de ședință cu monitorizarea taskurilor setate;
- gestionarea planificărilor și taskurilor din cadrul Departamentelor;
- întocmirea analizelor în baza datelor comerciale, financiare și de marketing extrase din sistemul ERP;
- automatizarea proceselor de analiză prin utilizarea limbajului VBA în Excel;
- oferirea de suport pentru colegi în procesarea bazelor de date și utilizarea funcțiilor în Excel;
- crearea instrumentelor de monitorizare indicatori comerciali (tablouri de bord);
- identificarea, scrierea și transpunerea proceselor companiei în flowcharturi (Visio) și checklisturi;
- gestionarea și dezvoltarea bazelor de date contracte, documente intrări-ieșiri, indicatori comerciali, parc auto;
- întocmirea de analize și formularea de propuneri referitoare la dezvoltarea sistemelor ERP, CRM, a proceselor și mediului de lucru;
- crearea și dezvoltarea instrumentelor de comunicare și planificare intra și inter departamentale;
- implicarea activă în dezvoltarea comunicării față de partenerii externi gestionați;
- implicarea activă în cadrul Misiunii, Viziunii și Valorilor companiei;
- activitate de secretariat și arhivare.

01.06.2014 - 31.05.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

- consilierea tehnică a clienților;
- întocmirea documentației tehnice pentru produsele comercializate;
- aranjarea produse pe raft;
- orientarea spre îndeplinirea KPI-ului individual și departamental;
- gestionarea relației cu furnizorii;
- gestionarea comenzilor către furnizori;
- recepția și inventariera mărfii;
- preluarea produselor defecte în service sau pregătirea produselor pentru returnare la furnizor/casare;
- întocmirea retururilor;
- soluționarea reclamațiilor primite de la clienți (CRM);
- utilizarea SAP, Microsoft NAVISION în activitatea zilnică.

01.08.2011 - 30.11.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vânzări

01.05.2010 - 31.01.2011

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: consilier financiar

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Management performant la Facultatea de Studii Europene, Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca. Competențe dobândite:
- interpretarea fenomenelor, situațiilor și proceselor organizaționale;
- capacitatea de a realiza analiza și diagnosticul procesului de management al diferitelor organizații;
- capacitatea de a concepe/oferi soluții în vederea atingerii obiectivelor de management ale organizațiilor;
- capacitatea de elaborare și implementare de strategii și politici ale organizației în funcție de nevoile acesteia;
- competențe soft: gândire critică, învățare reflexivă, comunicare, relaționare interpersonală și gestionare a conflictelor, toleranță, empatie, sensibilitate interculturală;
2010 - 2013 Facultate: Administratie europeana la Facultatea de Studii Europene, Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca. Competențe dobândite:
- elaborare planuri de afaceri și gestionarea funcționării unei firme, prin identificarea priorităților economică financiare ale acesteia;
- utilizarea de aplicații și medii informatice compexe în gestiunea problemelor de natură administrativă, precum și pentru comunicarea instituțională;
- participare activă la procese de comunicare și negociere în mediul public și privat, inclusiv prin utilizarea corectă a unor limbi de circulație internațională;
- gestionare activități în domeniul administrației europene, crearea de expertize și analize asupra problemelor actualității, precum și a perspectivelor administrației europene;
- expertiză în domeniul economiei europene, dezvoltării regionale și comunitare, urbanismul și dezvoltarea teritoriului;
- elaborare de analize, rapoarte, evaluări în corelație cu programele sectoriale, naționale și locale, pentru a contribui la o reală cunoaștere a impactului administrației asupra societății;
- asigurarea gestionării proiectelor finanțate prin fonduri nerambursabile, începând de la faza de planificare și continuând cu cele de implementare, monitorizare și evaluare.
2003 - 2008 Liceu / Școală profesională: la din Cluj-Napoca.

Premii

Voluntariat
Jan 2012: Organizatia pentru Dezvoltarea Afacerilor in Societate (ODAS)
membru

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close