Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 26.05.1999

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Deși sunt la început de drum din punct de vedere al carierei, pot spune ca am acumulat substanțial experiență prin interacțiunile cu oamenii în timpul liceului. Parteneri sau clienți, am avut responsabilități ca și voluntar în festivaluri de muzică, respectiv teatru, de a mă ocupa de oameni (Human Resources, 2 ani în departamentul de logistică, dintre care ultimul an am coordonat departamentul). Drept urmare am ajuns să lucru la o firmă de logistică și transporturi, unde mi-am imbunătățit și mai mult punctele forte, acelea fiind: atenția distributivă, multi-tasking-ul și soluționarea problemelor rapid și eficient. Sunt la curent cu majoritatea tehnologiilor noi, imi place să le folosesc, să le înțeleg si să le pot folosi in cel mai eficient mod posibil. Am învățat să operez programe de editare foto-video, întreg pachetul MS Office, atât cât și acomodarea cu Google Suite. Prin companiile de telecomunicații am acumulat experiență și în domeniul vânzărilor, învățând să lucru cu programe de tipul Hermes, respectiv să mă conformez politicii mediului de dialog necesar pentru a efectua o vânzare prin telefon. M-am acomodat de asemenea și să lucrez sub presiune, fiind deschis să-mi extind aria de competențe.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Administrativ / Logistica, IT Hardware

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2020 - 31.08.2020

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: ajutor barman

Responsabilitati:

- deservire băuturi alcoolice și nealcoolice conform rețetei proprii al unității;
- politețe și profesionalism in servirea clienților;
- păstrarea igienei și a curățeniei la locul de muncă;
- dozarea judicioasă a băuturilor servite în conformitate cu rețetarul aprobat;
- administrarea corectă a stocului de băuturi;
- inregistrarea vânzarilor;
- întocmirea listei de vânzare de peste zi;
- întocmirea inventarului ori de cate ori este nevoie în conformitate cu legislația în vigoare.

01.11.2019 - 31.12.2019

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: consultant vânzări

Responsabilitati:

administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori;
-prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
- urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual;
-participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
Sarcinile și îndatoririle specifice:
- stabilește și participă la întâlnirile cu clienții și/sau cu furnizorii;
- întocmește documentația premergătoare întâlnirilor;
- redactează rapoartele și procesele-verbale după întâlniri;
- întocmește documentele comerciale;
- înregistrează la zi mișcările de stocuri în fișele de magazie și le predă departamentului contabilitate.
Responsabilități ale postului:
- răspunde pentru calitatea aprovizionării clienților;
- răspunde de urmărirea încasării sumelor datorate de către clienți și de transmiterea documentelor de vânzare;
- este responsabil de întocmirea documentelor de transport-marfă conform normativelor;
- răspunde pentru modul în care se eliberează marfa (doar pe baza documentelor fiscale).

01.05.2019 - 31.08.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: expeditor internațional

Responsabilitati:

Pe timp de zi:
- monitorizare și comunicare pentru menținerea șoferilor de dube și tiruri a curselor efectuate, atât cât și rezolvarea potențialelor probleme care puteau apărea;
- comunicare constantă cu clienții având în vedere sosirea / plecarea / intârzierea către destinație;
- efectuarea rezervărilor pentru feriboturi când șoferii urmează să treacă către țările Nordice;

Pe timp de noapte:
-licitare pentru cel mai bun preț la cursele pentru zilele următoare
-monitorizarea curselor / rezolvarea potențialelor probleme carea puteau apărea

studii

 

Facultati:

2014 - 2018 Liceu / Școală profesională: Banqueting la Colegiul Economic F.S NITTI din Timisoara.

Premii

Hobby-uri
Fotografia



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close