 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 30.05.1995 Stagiu militar: nu
|
|
obiectiv | |
|
Doresc sa-mi perfectionez abilitatile si cunostiintele in domeniul vanzarilor si al managementului pentru a putea prospera si pentru a obtine performanta la cel mai inalt nivel.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Marketing, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Turism / Hotel staff, Tipografii / Edituri, Merchandising / Promoteri, Alimentatie / HoReCa Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.04.2018 - 30.11.2019 Departament: vanzari Titlu Job: agent vanzari Responsabilitati: In cadrul reprezentantei Vodafone,una dintre marile multinationale ale lumii , am avut ocazia sa ma dezvolt din punct de vedere profesional si personal , am invatat sa lucrez sub presiune si sa pun in aplicare toata experienta acumulata la precedentele locuri de munca pentru ca la sfarsitul lunii sa am target done. Am lucrat intr-unul dintre magazinele cu cele mai mari vanzari din tara, Vodafone Iris Mall unde am reusit sa ajung constant in top 10 national agenti vanzari.
|
|
01.01.2016 - 28.02.2018 Departament: vanzari Titlu Job: agent vazari/director magazin Responsabilitati: Lucrand la IQ Box am avut ocazia sa-mi perfectionez tehnicile de vanzare , fiind in compania cu cele mai mari cifre de vanzari dintre partenerii Telekom Romania si lucrand in trei din primele patru cele mai bune magazine ale acestora(IQ Box Cora Lujerului,Iq Box Afi Cotroceni,Iq Box Carrefour Colosseum).Aici am acumulat experienta si incredere in fortele proprii deoarece am urcat la un alt nivel in vanzari , fiind mai greu sa semnezi contracte pe doi ani cu un client pentru anumite servicii decat sa vinzi un simplu produs . Am dobandit in luna iunie 2017 functia de director magazin si impreuna cu aceasta numeroase atributii si responsabilitati. Am invatat sa fac training cu oamenii din subordine,sa-mi asum deciziile,sa tin evidenta stricta a rezultatelor magazinului si multe altele.
|
|
01.01.2015 - 30.06.2015 Departament: vanzari Titlu Job: asistent departament servicii clienti Responsabilitati: In cadrul unuia dintre cele mai cunoscute magazine de articole sportive prezente in Romania,am avut ocazia sa-mi dezvolt abilitatile de comunicare,rezistenta la stres,efort sustinut,posibilitatea de a fii multi-tasking.Unul dintre principalele plusuri cu care am plecat dupa experienta la magazinul francez este strans legat de politica acestora,aceea de a incuraja angajatii sa ia decizii , chiar si in conditii de stres.Astfel mi-am putut imbunatatii eficacitatea,rabdarea in tratarea problemelor de diferite tipuri,rapiditatea in miscari si in gandire. |
|
01.09.2014 - 28.02.2015 Departament: vanzari Titlu Job: casier Responsabilitati: In cadrul lantului francez de brutarii Paul , cu o istorie de peste 120 de ani pe piata, administrat la nivel local de compania Moulin D'or , am avut numeroase atributii . Principala atributie a fost servirea clientului in conformitate cu politica Paul ( intampinarea clientului,preluarea comenzii acestuia,servirea la cele mai inalte standarde si despartirea amabila de client ).Printre atributiile secundare pe care le-am avut se numara , servirea la masa a clientului,debarasarea meselor , pastrarea curatenie . Am avut responsabilitatea de a face atat deschiderea cat si inchiderea magazinului , activitati care trebuiau incheiate obligatoriu perfect , si mi-am indeplinit sarcinile de fiecare data . |
| studii | |
|
Facultati: 2017 - prezent Facultate: Management financiar la Universitatea Ecologica Bucuresti din Bucuresti. In cadrul Universitatii Ecologice Bucuresti doresc sa-mi imbunatatesc cunostiintele privind marketingul si managementul pentru a-mi folosi la viitorul lor de munca.
2010 - 2014 Liceu / Școală profesională: Tehnician operator procesare text-imagine la Colegiul Tehnic din Bucuresti. In decursul celor patru ani petrecuti la Colegiul tehnic "Media" am invatat atat partea teoretica cat si cea practica a meseriei de tehnician operator procesare text-imagine finalizand,bineinteles,studiile cu diploma de bacalaureat.
Premii Proiecte
Jun 2014 - Jun 2015: QB Promotion
Am participat atat la evenimentul "Ziua Transformers" ,tinut cu ocazia implinirii a 30 de ani ai faimoasei serii destinata copiilor si nu numai , Transformers ,unde ,ca team leader ,am avut rolul de a ajuta copiii din echipa mea sa devina castigatori la sfarsitul fiecarei serii ,cat si la unul dintre evenimentele sustinute pe data de 1 iunie a fiecarui an ,unde a trebuit sa ma asigur ca activitatile si concursurile la care participa copiii se desfasoara conform progamului stabilit anterior. Lucrul cu copiii a fost o noutate pentru mine dar m-am adaptat foarte repede si chiar mi-a placut,avand si rezultatele dorite .
Calificari
Jun 2014: Tehnician operator procesare text-imagine
Traininguri
Apr 2014 - Apr 2014: Formare agenti vanzari prin telefon
Agent vanzari - Call Center - Top-Shop Studio Moderna, Bucuresti
Departamentul: Training , Industria: Call-center
Am participat la un training specializat in cadrul companiei Studio Moderna alaturi de traineri profesionisti , intr-un mediu tanar si foarte primitor. Urma sa ma angajez ulterior,lucru care nu s-a mai intamplat deoarece au intervenit anumite probleme . Au fost 6 zile de training in care am invatat cum sa lucraez in progamul CRM CatPro , am invatat produsele marilor firme cu care colaboreaza Studio Moderna , si am invatat cum sa relationez cu clientii,cum sa le prezent produsele in asa fel incat sa ii conving sa cumpere,am invatat cum sa creez o imagine vizuala a produsului in mintea clientilor ,cum sa raspund la obiect si cum sa tratez eventualele obiectii ale clientiilor vizavi de produse si multe altele .
Hobby-uri
sport, biliard, ping-pong, fotbal
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|