Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 04.05.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.08.2010

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: Vor fi detaliate in cadrul interviului

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2015 - prezent

Departament: medicina umana

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Atributii:
-administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti prin vizite saptamanale, conform traseului stabilit (in fiecare zi dintr-o saptamana se viziteaza farmaciile dintr-unul din judetele:Braila, Buzau, Vrancea, Galati, Tulcea);
-prospectarea pietii pentru atragerea de noi clienti;
-pregatirea vizitelor pentru clienti, prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
-comunicare profesionala, preluarea de comenzi de la clienti, trimiterea comenzilor in mod online;
-urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
-incasarea contravalorii produselor, emiterea de chitanta, urmarirea zilnica a soldurilor ce trebuie recuperate din piata, predarea banilor in mod corect;
-daca este cazul, preluarea returului de produse de la clienti, analiza situatiilor care au condus la aceasta situatie si intocmirea documentelor necesare;
-strangerea si gestionarea in mod eficient a informatiilor despre concurenta prin rapoarte interne zilnice si saptamanale;
-rezolvarea situatiilor inedite ce pot aparea in relatia cu clientii pentru a consolida relatia profesionala, analiza profilului anumitor clienti, oferirea de discounturi initiale/suplimentare, stabilirea de perioade de recuperare a restantelor financiare prin comunicare eficienta cu anumiti clienti ce intampina probleme financiare precum si incetarea colaborarii cu acei clienti rau-platnici.

01.02.2012 - 31.08.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager zona pentru filialele braila, buzau, focsani, onesti, bacau

Responsabilitati:

• In cadrul filialei Braila, unde eram locat circa doua saptamani din luna, ma ocupam de Identificarea si analizarea riscurilor, prioritizarea si facilitarea solutionarii problemelor aparute in activitatea distributiilor impreuna cu persoanele direct responsabile;
• Comunicam foarte mult cu angajatii din filiala (in numar de cca. 30) le transmiteam la timp si eficient orice schimbare care ii viza in mod direct, ii ascultam, ii sprijineam atunci cand aveau nevoie de ajutor si, astfel, incercam sa obtin un feedback cat mai bun din partea acestora;
• Coordonam si supervizam activitatea sefilor de echipa, a operatorilor de date, a
controlorilor si a curierilor;
• Planificam in amanunt distributiile adresate si neadresate din zona de lucru;
• Coordonam activitatea de receptionare si depozitare a materialelor care urmau sa fie distribuite;
• In functie de timpul disponibil, sprijineam sortarea materialelor pe zone de lucru, emitem rapoartele distributiilor efectuate de curieri, apoi le centralizam, le raportam si urmaream introducerea lor in aplicatiile specifice si arhivarea lor;
• Monitorizam utilizarea cat mai eficienta a resurselor materiale si umane implicate in procesul distributiilor precum si respectarea normelor interne de lucru;
• Ma ocupam de recrutarea noilor colaboratori, de instruirea si integrarea lor, le repartizam zone de lucru in functie de potentialul fiecaruia, le verificam activitatea si astfel, celor care dovedeau seriozitate si dorinta de munca, le ofeream sprijin sa progreseze cat mai mult;
• Pentru asigurarea unei calitati si transparente ridicate, reprezintam compania la fiecare control comun efectuat la sfarsitul fiecarei distributii cu reprezentantii clientilor;
• In functie de timpul disponibil orice reclamatie o verificam personal pe teren si, astfel, eram indreptatit sa iau in cunostinta de cauza masurile disciplinare ce se impuneau in privinta celor raspunzatori;
• Coordonam atent colectarea noilor date din teren pentru perfectionarea zonei de lucru;
• Monitorizam costurile operatiunilor distributiilor in conformitate cu politica firmei;
• Intocmeam situatiile contabile (deconturi) conform procedurilor interne;
• Elaboram si trimiteam rapoarte de activitate catre management oridecateori mi se solicitau;
• Elaboram si trimiteam rapoarte si orice alte situatii catre principalii parteneri (Metro, Selgros, Bricostore, Praktiker, Drogerie Markt,Domo, Madison,Orange, Cetelem, Studio Moderna etc);
• Evaluam periodic personalul din subordine in conformitate cu procedurile interne, urmaream modul de realizare a obiectivelor, interveneam acolo unde se impuneau corectii/noi abordari, comunicam stadiul indepliniriilor lor si, in functie de situatie, cei implicati erau propusi spre recompensare/ penalizare sau li se recomandau cursuri specializate;
• Sprijineam intens formarea unui cult organizational puternic si, in functie de resursele alocate, realizam, uneori, intalniri tematice al caror rol era sa ne cunoastem cat mai bine, sa discutam liber si sa consolidam relatiile de grup, sa impartasim din cunostintele fiecaruia si sa gasim cele mai bune solutii de indreptare a problemelor aparute.In urma discutiilor, puteam descoperi anumite blocaje ce puteau fi inlaturate inainte de ingreuna bunul mers al activitatii;
• De asemenea, ma ocupam si de coordonarea activitatii filialelor Postmaster Bacau, Buzau, Onesti si Focsani, coordonare la nivel de structura, prin care urmareeam o mai buna sistematizare a informatiei, supravegheam realizarea activitatilor zilnice in paramentri normali de referinta pentru a putea prevedea eventualele erori produse in sistem de reprezentantii acestor filiale, interveneam cu propuneri de rezolvare a problemelor, efectuam vizite de lucru saptamanale in fiecare filiala si, astfel, sprijineam cresterea calitatii serviciilor oferite.Insa, in functie de situatiile cu care ne confruntam, ma locam in filiala respectiva o perioada mai mare de timp si depuneam toate eforturile (impreuna cu echipa de acolo) pentru a rezolva acele situatii nefiresti ce perturbau bunul mers la activitatii.Fiecare din aceste filiale avea un coordonator local ce se ocupa de activitatile zilnice, insa deciziile cu impact (de natura financiara, operationala, a resurselor umane) erau discutate si aprobate prin consultare directa cu mine.

01.05.2010 - 01.05.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: analist resurse umane

Responsabilitati:

Am coordonat activitatea zilnica a tuturor resurselor umane (54 persoane) si a vanzarilor (din zona centru-sud est) din 16 magazine ale firmei deschise in mall -urile reprezentative din tara (in Bucuresti-5, Timisoara, Arad, Tg.Mures, Cluj, Sibiu, Brasov , Iasi,Pitesti, Constanta), Pe baza studiului situatiilor neconforme reiesite din activitatea zilnica a lucratorilor comericali, am realizat un nou cod intern al organizatiei, am urmarit punerea lui in aplicare, apoi am inceput sa pastrez un contact permament cu acestia si sa imbunatatesc nivelul si calitatea comunicarii, sunam sau faceam vizite inopinate in punctele de lucru, interveneam acolo unde se produceau abateri, analizam fluxul de informatii din cadrul companiei, am incercat sa implementez un cult al organizatiei, (insa inconsecventa conducerii a zadarnicit toate eforturile depuse), analizam buna gestiune a stocurilor din magazine si cautam, laolalta cu ceilalti colegi, sa crestem volumul vanzarii, faceam recrutari de personal si renuntam la angajatii care nu se mai potriveau exigentelor, stabileam cu cei din conducere targeturi de vanzari lunare precum si planuri, modalitati de indeplinire a lor, intretineam legatura cu diferiti furnizori de servicii, participam activ la inventare, deschideri de noi magazine, intretineam legatura cu administratiile a 16 mall - uri etc

01.06.2008 - 01.02.2010

Departament: management

Titlu Job: manager proiect

Responsabilitati:

• M-am ocupat, in principal, de implementarea si buna functionare a softului care reglementa coordonarea si administrarea informatica a bazei de date rutiere a judetului Braila si, a intregului sistem de inregistrare contraventii, implementari in sistem a datelor cu caracter personal, interogari, validari, verificari, emiteri cereri de identificare, emiteri de procese verbale, raportari in debit, implementarea in sistem a facturilor platite, updatari etc;
• Am acordat o atentie sporita instruirii permanente in privinta utilizarii aplicatiilor noului soft al sistemului de catre agentii de politie din cadrul dispeceratului precum si atenta supraveghere a corectitudinii activitatii desfasurate de catre acestia si de personalul auxiliar.
• Periodic, pe baza culegerii de date, intocmeam si prezentam statistici, rapoarte, evidente, catre conducerea I.P.J Braila, Serviciului Politiei Rutiere si conducerea de la Cluj;
• In vederea obtinerea de parteneriate tematice cu diferite unitati administrativ-teritoriale din judetul Braila pentru sporirea sigurantei participantilor la trafic si instalarea de cinemometre (aparate radar fixe), participam la la licitatii in cadrul Consiliului Judetean Braila, apoi stabileam intalniri demonstrative cu acestia si, in cazul in care conveneam asupra inceperii unei colaborari, mediam termenii contractuali si urmaream indeaproape ritmul obtinerii diferitelor documentatii de functionare;
• Intretinean o stransa legatura cu diferite institutii pentru obtinerea avizelor periodice necesare bunei functionari a dispeceratului si a componetelor tehnice (Inspectoratul de Constructii, Orange Romania, Romtelecom, O.C.P.I., Electrica, Sectia Drumuri Nationale, firme de leasing nationale etc) si cu alte entitati pentru livrari corespondenta contravenienti (Posta Romana, Cargus, DHL etc), mentinerea de legaturi cu diversi furnizori pentru echipament IT, consumabile faxuri, imprimante, masini de implicuit, asigurarea stocurilor necesare;
• Colaborarea cu diferite persoane (ex: juristul I.P.J.) pentru corecta intelegere a mecanismului de functionare a cinemometrelor in vederea castigarii proceselor intentate de contravenienti si aflate pe rol, dialog permanent cu cetatenii ce prezentau neclaritati;

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Management in Administratie si Servicii Publice la Universitatea Constantin Brancoveanu, din Braila.
2008 - 2012 Facultate: Geografia Turismului la Universitatea Dunarea de Jos, Facultatea de Stiinte Economice si Administrative din Galati.
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Intensiv limbi straine la Liceul Pedagogic "D.P.Perpessicius" din Braila.

Activitati extracurriculare

-capacitatea de mobilitate rapida;
-buna conduita in conditii de stres;
-tenacitate, vointa si perseverenta;
-optimism;
-permis de conducere categoria B;

Premii

Premii si Distinctii
Aug 2014: In fiecare am scolar am obtinut premiul intai,iar in cadrul facultatii am obtinut bursa de merit.

Certificari
Jul 2011 - Aug 2011: Am urmat si absolvit cursuri de "Formator"

Proiecte
Mar 2010: Publicarea, ca unic autor, a unei lucrari stiintifice complexe de 450 pagini+DVD
In 2010, pe baza studiului timp de peste patru ani a dosarelor existente in cadrul Arhivelor Nationale si a materialului brut din alte structuri publice si nu numai, am publicat, ca unic autor, o carte - lucrare stiintifica complexa (carte 450 pag.+ D.V.D), acreditata C.N.C.S.I.S. despre o comunitate;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close