Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.06.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.08.2015

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2015 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Suport pentru clientii persoane fizice si juridice (pentru aplicatiile Vodafone, routere, modemuri, hotspoturi, webmail, webhosting), suport premium in plus pe langa serviciile Vodafone oferit pentru buna functionare Android, IOS, Windows.

Preluarea apelurilor de la clientii existenti, vanzarea produselor oferite de
companie catre clienti si oferirea suportului tehnic necesar pentru buna
functionare a serviciilor.


- Consilierea clientilor
- Efectuarea modificarilor pe numerele de telefon
- Explicari de facturi
- Inregistrarea si gestionarea sesizarilor clientilor
- Colaborarea cu colegii din alte departamente

Din Aprilie 2017 ma ocup de solutionare sesizarilor venite din partea clientilor si ma asigur prin outbound ca solicitarile acestora sunt solutionate, oferindu-le solutii si adresand feedback-ul acestora acolo unde este cazul.

01.05.2014 - 31.05.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner in practica

Responsabilitati:

Receptie apeluri, chemare taxi, invatarea programului de gestiune, comunicare cu angajatii, practica in pregatirea unei camere (debarasare, curatare).

studii

 

Facultati:

2012 - 2015 Facultate: Economia Turismului Intern si International la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti. Specializare: Administrarea Afacerilor

Premii

Traininguri
Nov 2015 - Dec 2015: Training Vodafone
Operare in aplicatiile software interne si invatarea procedurilor companiei
May 2015 - May 2015: Proiect POSDRU Start-up Antreprenorial
Ce inseamna antreprenoriatul si aplicabilitate in domeniul antreprenorial.
Proiecte
Dec 2014 - Dec 2014: Sesiunea de comunicari stiintifice
Organizarea unui eveniment pentru agentii de turism din Bucuresti



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close