Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 30.08.1994

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2016 - 30.04.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

• Gestioneaza corespondenta cu clientii/comerciantii parteneri prin preluarea apelurilor primite , a chat-urilor live si a e-mail-urilor pentru a evalua nevoile lor si a aplica solutii la timp
• Responsabil pentru furnizarea de asistență tehnică și non-tehnică clienților într-un mediu call center.
• Stabileste și menține relații eficiente atât cu clienții interni, cât și cu cei externi
• Determina și rezolva problemele clientilor / comerciantilor
• Actualizeaza în mod activ comerciantul / clientul și comunica informațiile relevante, după cum este necesar.
• Ofera o comunicare continuă managementului cu privire la îmbunătățirea proceselor, precum și feedbackul relevant privind produsele, procedurile, planurile de prețuri, promoțiile și programele
• Rezolva problemele de facturare si furnizeaza modificari ala contului
• Sprijina și acorda asistență grupurilor strategice interne, serviciilor de canal și dealerilor independenți
• Responsabil pentru asigurarea satisfacției clienților, contribuind la pastrarea și minimizarea pierderii acestora.
• Mentinerea la zi a cunostintelor legate de orice produs, serviciu ,porcedura interna conform sesiunilor de formare si comunicare primite din partea echipei de management ;
• Cunoasterea foarte buna a echipamentelor de lucru si a aplicatiilor interne in conformitate cu cerintele postului ;
• Gestionarea fiecarei interactiuni cu un inalt grad de professionalism oferind informatii corecte satisfacand in acelasi timp toate asteptarile clientului.Trateaza interactiunile cu clientii existenti sau potentiali intr-o maniera profesionala si prietenoasa.Tonul utilizat pe tot parcursul conversatiei trebuie sa fie politicos, prietenos , cald , fiind obligatoriu ca agentul sa-si pastreze calmul pe tot parcursul conversatiei , chiar daca clientul este nervos si recalcintrant . Rolul agentului este sa vina in intampinarea oricarei probleme sau cereri pe care o au clientii in cel mai professional si civilizat mod cu putinta ;
• Ofera informatii exacte , corecte si rapide clientului, ceea ce implica identificarea imediata a nevoii/ problemei / nemultumirii clientului ( conditia necesara pentru realizarea acestor obiective este cunoasterea temeinica a tuturor informatiilor vechi si noi, referitoare la proiectului respectiv);

01.05.2016 - 31.08.2016

Departament: management

Titlu Job: sef departament

Responsabilitati:

• Organizeaza, planifica ,coordoneaza si controleaza activitatile pesonalului departamentului in raport cu nevoile magaziunului
• Asigura expunerea marfii in zona de vanzare in conformitate cu reguluile de ordine
• Coordoneaza fluxul de marfa spre spatille de vanzare
• Asigura indeplinirea tuturor prevederilor si procedurilor HACPP
• Coordoneaza asigurarea cantitatilor pentru promotii, continuitatea stocurilor , intocmeste planurile de plasare a promotiilor.
• In lipsa managerului de magazin asigura permanenta la conducerea magazinului coordonand si activitatea celorlalte departamante si rezolva problemele operationale curente
• Preia toate responsabilitatile directorului de magazin in relatii cu tertii

01.12.2014 - 31.05.2016

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

• Depozitarea , manipularea si expunerea vizibila a produselor
• Sa suplineasca pozitia casierului ( cu preloarea integral a responsabilitatilor casierului ) pe durata absentei acestuia sau ori de cate ori situatia o cere (aprovizionarea caselor de marcat , numararea banilor , mentinerea relatiei cu clientii in cadrul magaziunului )
• Sa indeplineasca temporar si alte activitati specifice magazinului
• Sa participle la rezolvarea oricaror sarcini de serviciu dispuse de superiorii ierarhici
• Sa acorde support sefului de department in intocmirea comenzilor
• Raspunde de adoptarea unui comportament amabil si profesionist cu clientii
• Asigura implementarea si mentinerea standardelor igienico-sanitare

studii

 

Facultati:

2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: Real la Liceul Teoretic „Dante Alighieri” din Bucuresti. Absolvent Bacalaureat

Premii

Hobby-uri
Programare, IT, Arhitectura, Arta, Sport, Calatorii, Comunicare, Psihologie



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close