 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 30.08.1994 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.2016 - 30.04.2017 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent servicii client Responsabilitati: • Gestioneaza corespondenta cu clientii/comerciantii parteneri prin preluarea apelurilor primite , a chat-urilor live si a e-mail-urilor pentru a evalua nevoile lor si a aplica solutii la timp
• Responsabil pentru furnizarea de asistență tehnică și non-tehnică clienților într-un mediu call center.
• Stabileste și menține relații eficiente atât cu clienții interni, cât și cu cei externi
• Determina și rezolva problemele clientilor / comerciantilor
• Actualizeaza în mod activ comerciantul / clientul și comunica informațiile relevante, după cum este necesar.
• Ofera o comunicare continuă managementului cu privire la îmbunătățirea proceselor, precum și feedbackul relevant privind produsele, procedurile, planurile de prețuri, promoțiile și programele
• Rezolva problemele de facturare si furnizeaza modificari ala contului
• Sprijina și acorda asistență grupurilor strategice interne, serviciilor de canal și dealerilor independenți
• Responsabil pentru asigurarea satisfacției clienților, contribuind la pastrarea și minimizarea pierderii acestora.
• Mentinerea la zi a cunostintelor legate de orice produs, serviciu ,porcedura interna conform sesiunilor de formare si comunicare primite din partea echipei de management ;
• Cunoasterea foarte buna a echipamentelor de lucru si a aplicatiilor interne in conformitate cu cerintele postului ;
• Gestionarea fiecarei interactiuni cu un inalt grad de professionalism oferind informatii corecte satisfacand in acelasi timp toate asteptarile clientului.Trateaza interactiunile cu clientii existenti sau potentiali intr-o maniera profesionala si prietenoasa.Tonul utilizat pe tot parcursul conversatiei trebuie sa fie politicos, prietenos , cald , fiind obligatoriu ca agentul sa-si pastreze calmul pe tot parcursul conversatiei , chiar daca clientul este nervos si recalcintrant . Rolul agentului este sa vina in intampinarea oricarei probleme sau cereri pe care o au clientii in cel mai professional si civilizat mod cu putinta ;
• Ofera informatii exacte , corecte si rapide clientului, ceea ce implica identificarea imediata a nevoii/ problemei / nemultumirii clientului ( conditia necesara pentru realizarea acestor obiective este cunoasterea temeinica a tuturor informatiilor vechi si noi, referitoare la proiectului respectiv); |
|
01.05.2016 - 31.08.2016 Departament: management Titlu Job: sef departament Responsabilitati: • Organizeaza, planifica ,coordoneaza si controleaza activitatile pesonalului departamentului in raport cu nevoile magaziunului
• Asigura expunerea marfii in zona de vanzare in conformitate cu reguluile de ordine
• Coordoneaza fluxul de marfa spre spatille de vanzare
• Asigura indeplinirea tuturor prevederilor si procedurilor HACPP
• Coordoneaza asigurarea cantitatilor pentru promotii, continuitatea stocurilor , intocmeste planurile de plasare a promotiilor.
• In lipsa managerului de magazin asigura permanenta la conducerea magazinului coordonand si activitatea celorlalte departamante si rezolva problemele operationale curente
• Preia toate responsabilitatile directorului de magazin in relatii cu tertii |
|
01.12.2014 - 31.05.2016 Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: lucrator comercial Responsabilitati: • Depozitarea , manipularea si expunerea vizibila a produselor
• Sa suplineasca pozitia casierului ( cu preloarea integral a responsabilitatilor casierului ) pe durata absentei acestuia sau ori de cate ori situatia o cere (aprovizionarea caselor de marcat , numararea banilor , mentinerea relatiei cu clientii in cadrul magaziunului )
• Sa indeplineasca temporar si alte activitati specifice magazinului
• Sa participle la rezolvarea oricaror sarcini de serviciu dispuse de superiorii ierarhici
• Sa acorde support sefului de department in intocmirea comenzilor
• Raspunde de adoptarea unui comportament amabil si profesionist cu clientii
• Asigura implementarea si mentinerea standardelor igienico-sanitare |
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2013 Liceu / Școală profesională: Real la Liceul Teoretic „Dante Alighieri” din Bucuresti. Absolvent Bacalaureat
Premii Hobby-uri
Programare, IT, Arhitectura, Arta, Sport, Calatorii, Comunicare, Psihologie
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|