Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 02.11.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:04.04.2008

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Sa acumulez cat mai multe cunostinte, sa incep o specializare intr-un domeniu si sa ajung sa cunosc foarte bine ceea ce fac.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Asigurari, Vanzari, Paza si protectie / Militar, Turism / Hotel staff, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Crewing / Casino / Entertainment, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

04.04.2012 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

Gestionează debitele într-o manieră rapidă și exactă, asigurându-se totodata ca debitorii să fie tratați într-o manieră demnă și corectă.
Reprezint interesele clientului și ale Creditexpress pe parcursul negocierilor cu debitorii.
Tratează toate cazurile cu seriozitate și desfășoară procedura de colectare într-o manieră rapidă și completă pentru toate cazurile alocate, indiferent de client,valoarea debitului sau dificultate.

20.09.2011 - 19.03.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Oferirea unui serviciu de calitate clientilor Raiffeisen( existenti sau potentiali) pe durata fiecarui apel telefonic in cadrul campaniilor de vanzare( outbound).
Aplicarea tehniciilor de vanzare specifice Raiffeisen in mod eficient si de un inalt nivel calitativ.
Mentinerea la zi a cunostintelor profesionale despre procedurile de lucru si produsele bancii.
Asumarea responsabilitatii pentru fiecare interactiune cu clientii bancii.

23.12.2010 - 22.08.2012

Departament: asigurari

Titlu Job: agent persoană fizică

Responsabilitati:

Responsabil cu intermedierea asigurărilor conform procedurilor și normelor în vigoare impuse de companie.
Imbunătățirea permanentă a cunoștințelor despre procedurile și produsele OMNIASIG

01.07.2010 - 31.10.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Informam clientii cu privire la sumele restante de plata si ii rugam sa-mi spuna cand ar putea sa achite soldul ramas de plata.
Luam apeluri de la clienti si incercam sa-i ajut atat cat imi permitea fisa postului si cat era de competenta mea.
Atunci cand era nevoie, ma deplasam la trezorerie sau la banca pentru a ridica/lasa anumite documente sau pentru a depune numerar.

studii

 

Activitati extracurriculare

Competenţe şi abilităţi sociale

Îmi organizez bine sarcinile, facultatea impune acest lucru prin volumul mare de lucru şi prin programul lung de cursuri. Ca lider de echipă reuşesc să mediez conflictele şi să îmi calmez colegii în momentele de tensiune sau în aproprierea termenelor limită.

Abilităţi de lucru în echipă, dobândite mai ales pe perioada facultăţii ca urmare a numărului ridicat de proiecte realizate in echipa. Persoană foarte sociabilă, reuşesc cu uşurinţă să deschid conversaţii cu persoane puţin cunoscute, mă integrez uşor într-un colectiv nou de colegi.

In timpul liceului(Sc. Sup. Comerciala N. Kretzulescu), cls. a-XI-a , am facut practica doua saptamani la o sucursala BRD-GSG amplasata pe Sos. Oltenitei, unde am asistat la modul de desfasurare a lucrurilor intre banca si societati, deoarece biroul respectiv lucra numai cu persoane juridice.Am invatat despre diverse documente bancare si modul lor de completare; intr-un registru jurnal am introdus OP-urile din ziua respectiva si am ajutat la organizarea dosarelor cu extrasele de cont ale societatilor, pentru ca activitatea sa se desfasoare mai repede.Aceasta colaborare de doua saptamani a fost posibila datorita contractului dintre liceu si BRD.In urma colaborarii s-a eliberat o adeverinta de practica.

In anul III de facultate, am facut practica la societatea Viewpoint SRL , unde am avut sansa sa vad cum se desfasoara lucrurile intr-un departament de contabilitate(completare facturi,nir-uri,chitante etc.)Cu societatea respectiva s-a incheiat un contract de practica, acest contract fiind cerut de catre ASE.In urma acestei experienta am prezentat la facultate un proiect de practica.In urma colaborarii cu societatea Viewpoint SRL, s-a eliberat o adeverinta de practica impreuna cu un feedback privind activitatile mele desfasurate acolo.


Am participat pe data de 13.03.2012 la doua workshop-uri organizate de KPMG si MAZARS la sala Platinium din incinta hotelului Howard & Johnson , in urma unei selectii pe baza de CV, realizata de catre cei de la Catalyst Solutions.


Competențe în utilizarea programului de contabilitate SAGA pentru contabilitatea primară (înregistrări contabile furnizori,clienți,bancă,trezoreri,balanța de verificare)

Premii

-atestat limba engleza
-atestat economie din care am dobandit la sfarsitul liceului diploma de tehnician in servicii economice
-locul I la sesiunea de comunicari stintifice ,pe teme de cultura si civilizatie a spatiului anglo-saxon din 17 Aprilie 2008 in urma sustinerii unui proiect cu tema „ The choice of your life”.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close