Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.10.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.09.2004

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatii clienti

Responsabilitati:

Primul punct de contact pentru toate incidentele si cerintelor in cadrul departamentului de IT. Preluarea apelurilor de la clienților, remedierea problemelor, documentarea și rezolvarea problemelor legate de IT pe baza soluțiilor găsite în baza de date, conform unor proceduri stabilite

Responsabilitati:
- Raspunderea la apeluri primite și inregistrarea întrebărilor și a problemelor clienților în mod precis și eficient în sistemul de ticketing
- Contactarea clientilor prin alte mijloace tehnologice: email, skype, contact remote control
- Depanarea problemelor legate de hardware, software și rețea
- Oferirea de solutii in procesul de rezolvare a problemelor utilizatorului final
- Asistență la definirea și documentarea articolelor bazelor de cunoștințe
- Escalarea problemelor la următorul nivel de asistență atunci când este necesar

01.04.2011 - 31.10.2019

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: bartender

Responsabilitati:

* utilizarea cunoștințelor de băuturi cocktails, lichioruri de specialitate și beri artizanale
* servirea turistilor și oferirea de băuturi pregătite în timp util
* achizitionarea și urmărirea stocurilor și a consumabilelor
* mentinerea zonelor de lucru curate și organizate
* monitorizarea casei de marcat și a plăților pentru băuturi și alimente

01.01.2008 - 31.07.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent relatii clienti

Responsabilitati:

* preluarea apelurilor telefonice primite și e-mailurilor clienților companiei, persoane fizice, juridice si dealeri
* gestionare cererilor pentru informații de bază, reclamații, probleme tehnice și modificari in cadrul conturilor
* urmarirea, adaugarea si modificarea oricaror solicitari din partea clienților intr-o aplicatie de ticketing
* lucrul cu aplicații interne pentru verificarea, descoperirea și rezolvarea tuturor
solicitărilor
* escalarea problemelor către liderul echipei, back-office sau echipa tehnică când este
necesar
* vânzarea și promovarea serviciilor companiei în majoritatea apelurilor primite
* furnizarea de soluții alternative pentru clienți și menținerea clientilor activi în rețea

01.06.2007 - 31.08.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

* primirea oaspeților și oferirea de cazare in cadrul hotelului
* asistarea turistilor in deciziile privind alegerea camerelor
* furnizarea informațiilor despre zonele de servit masa / bar, servicii hoteliere și produse
și alte informații despre zona locală și petrecerea timpului de calitate în jurul
hotelului
* gestionarea oricarei reclamați cu privire la serviciile hoteliere
* ținerea evidenței în sistemul de rezervare și efectuarea rezervărilor prin telefon,
e-mail, fax sau direct la recepție
* colaborarea cu colegii pentru informații și modificări și oferirea raportului catre front-office manager pentru orice problemă aparuta
* promovarea hotelului cu orice ocazie și menținerea unui contact profesional cu oaspeții
* efectuarea și mentinerea corectă a comenzilor in sistemul informatic de rezervari si verificarea documentelor depuse

01.01.2007 - 31.05.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: asistent depozit / asistent receptioner

Responsabilitati:

* efectuarea inventarului produselor și completarea comenzilor de achizitie săptămânal. Asigurarea materialelor de lucru, verificarea si completarea stocurilor cu respectarea standardele companiei
* mentinerea unei zone de lucru sigură și bine organizată
* livrarea de articole către anumite locații / personal în cadrul tuturor departamentelor

Alte activități și responsabilități:
* verificarea tuturor zonelor publice și tuturor camerelor pentru curatenie și pentru orice
probleme tehnice
* raportarea obiectelor lipsă sau deteriorate și etapa de curățare a camerelor, raportare catre recepție
* asistenta pentru orice departament in cazul unor solicitări speciale
* tinerea evidentei și a programului de menaj în funcție de sosiri / plecari
* asistarea personalului de la receptie pentru promovarea complexului, mentinerea serviciilor de calitate și asigurarea relațiilor bune cu toți oaspeții

01.07.2005 - 31.10.2005

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: merchandiser

Responsabilitati:

Responsbil cu aranjarea produselor pe rafturi, verificarea și modificarea etichetelor / preturilor, completarea spatiilor goale cu articole care lipsesc, verificarea produsele expirate și schimbarea lor când era necesar

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: Economia Turismului si Serviciilor la Universitatea Petrol-Gaze din Ploiesti.

Activitati extracurriculare

Reprezentant al agentiei de turism Travel House delegat in relatia agentie-client; participant alaturi de clientul grup si alte terte persoane pentru un weekend in cadrul unui complex turistic

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close