Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 08.08.1994

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Bune abilități de comunicare dobândite în urma experienței ca agent vânzări și agent reclamații. Seriozitate și perseverență. Abilități organizatorice. Orientare spre dezvoltare personală, educațională și profesională. Deschidere spre diversitate și spre aprofundarea de noi programe și metode de lucru. Flexibilitate și capacitate de adaptare. Capacitate de înțelegere și aplicare de procedure și instrucțiuni de lucru. Inițiativă și spontaneitate. Bună capacitate de relaționare și de lucru în echipă. Putere de convingere și entuziasm.

Salariu: 2.700,00 USD / luna

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Fara experienta

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2017 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: agent reclamatii & back office

Responsabilitati:

- Tratarea sesizarilor venite prin mediul online , e-mail sau fax.
- Investigarea tuturor aspectelor semnalate de catre client , colaborarea cu toate echipele implicate , respectand termenii stabiliti prin instructiuni , proceduri, astfel incat sa se rezolve pana la capat situatiile care au generat nemultumiri
- Dezvoltarea unui parteneriat pe termen lung cu clientii
- Mentinerea confidentialitatii informatiilor cu caracter personal

01.09.2016 - 31.08.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: manager magazin

Responsabilitati:

- Efectuare monetar zilnic si a contabilitatii primare
- Atitudine pro-client si profesionalism in comunicarea si prezentarea produselor
- Receptionare marfa conform facturilor
- Efectuare inventar periodic

01.08.2013 - 30.09.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent inbound - customer care / vanzari

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor tip inbound.
- Identificarea solicitarilor , reclamatiilor , sesizarilor si incercarea unei medieri intre client si companie.
- Initializarea apelurilor tip outbound , pentru promovarea serviciilor Telekom si vanzarea lor.

studii

 

Facultati:

2009 - 2013 Liceu: Chimie la Colegiul Tehnic Petru Rares din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close