Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.02.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.12.2009

obiectiv

 

Obiectivul meu este sa pot lucra pentru compania dumneavoastra, sa invatam si sa crestem impreuna,sa muncesc din greu, sa imi pastrez standardele la inaltime si sa realizez tot ceea ce imi propun.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Bonuri de masa, asigurare de viata, carte de munca

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Arhitectura / Design interior, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Telecomunicatii, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2020 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: agent de vanzari

Responsabilitati:

Postul presupune preluarea comenzilor, facturarea produselor, intretinerea site-ului propriu cat si intretinerea diverselor platforme unde sunt expuse produsele noastre, verificarea stocurilor, adaugarea noilor produse pe platforma cat si inactivarea celor care nu mai sunt pe stoc.

01.07.2018 - 30.09.2020

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: area manager europe

Responsabilitati:

Societatea la care lucrez are ca domeniu de activitate principal plasarea fortei de munca in strainatate - constructii Atributiile mele in firma consta in: - pregatirea documentelor necesare in vederea semnarii contractelor de munca; - oferire suport pentru orice nelamurire / intrebare adresata de catre candidat; - semnarea documentelor necesare si actualizarea acestora pe parcursul perioadei de munca in strainatate; - mentinerea legaturii cu angajatorul din strainatate; - intocmire si transmitere documente necesare calculelor salariale si facturilor aferente perioadei de lucru; - asigurarea tuturor conditiilor necesare pe perioada de lucru in strainatate : cazare, echipament de lucru, transport local si international etc. - mentinere legaturii cu echipele de muncitori din strainatate.

01.12.2016 - 31.07.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

Delegarea de sarcinilor către supervizori şi team-leaderi, supervizarea lor şi oferirea de feedback pentru creşterea performanţelor. Monitorizarea cifrelor de vânzări şi realizarea de statistici zilnice / săptămânale/ lunare Recrutarea si trainuirea noilor angajati Pontaje lunare ale angajatiilor pentru realizarea salariilor Fixarea obiectivelor lunare generale si individuale in vederea realizarii targetului lunar propus Evaluarea lunara a angajatiilor (agenti, supervizori, team leaderi) in vederea definirii primelor lunare (bonus vanzari) Asigurarea comunicarii cu angajatii (la orice nivel) Actionarea in vederea dezvoltarii profesionale a angajatilor, performantei acestora prin training-uri si recomandarea de alte traininguri (ex, lingivistice) sau de proceduri interne (internal trainer) Administrarea si verificarea fiselor de ascultare / observatie realizate de supervisori pentru speech-ul agentilor la telefon (cu clienti/furnizori) Propunerea si participarea la implementarea de noi proceduri de lucru sau a unor noi sisteme de evaluare a performantelor agentilor/supervizorilor/team-leaderilor. Realizarea evaluării calitative a agenţilor din call center si controlul calitatii. Monitorizarea si gestionarea numarului de apeluri primite Realizarea de work-shopuri comerciale cu agentii, traininguri pentru fiecare nou proiect Şedinţe/Intrevederi zilnice individuale sau cu echipa de agenti

01.05.2015 - 31.12.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: responsabil clienti

Responsabilitati:

Identificarea si ofertarea potentialilor clienti.
Plasarea comenzilor pentru materiale didactice, solicitate de catre profesori sau unitati scolare.
Participarea la forumul organizat de catre firma.

01.04.2014 - 01.10.2014

Departament: it software

Titlu Job: analist it

Responsabilitati:

Job-ul presupune prospectarea pietei, indentificarea si ofertarea potentialilor clienti in vederea incheierii unui contract de consultant in domeniul IT. Mentionez faptul ca acest job presupune atat activitate de teren cat si de birou. Am oferit in mod constant cele mai bune solutii in vederea securizarii datelor cu caracter confidential ale firmelor partenere, cat si in vederea optimizarii activitatii intreprinse, astfel prin implementarea sistemelor noastre am reusit sa crestem atat productivitatea, cat si increderea clientilor in activitatea firmelor partenere.

01.04.2012 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator firma proprie

Responsabilitati:

Avand in vedere ca este vorba de o afacere proprie, responsabilitatile au fost atat de ordin operational, cat si de ordin administrativ. Astfel m-am implicat in aprovizionarea magazinului, verificarea constanta a stocului, stabilirea preturilor de vanzare luand in calcul atat costurile de achizitie cat si factori de natura externa precum cererea si concurenta. Am tinut evidenta contabila a afacerii.
Consider ca aceasta activitate m-a responsabilizat, astfel am inteles importanta implicarii unui angajat in activitatea intreprinsa.

01.04.2011 - 01.01.2012

Departament: mlm / vanzari directe

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Job-ul presupune o activitate ce se deruleaza in proportie de 80% pe teren. Tipul vanzarii este D2D (Door To Door), astfel activitatea consta in gasirea potentialilor client, consilierea corecta in ceea ce priveste serviciul cel mai potrivit in functie de necesitatea acestora. Mentionez faptul ca serviciile promovate au fost telefonie fixa/mobile, internet, televiziune.
Mi-am depasit in mod constant target-ul impus de firma, invatand si aplicand din mers noi tehnici de vanzare, orientare spre client si comunicare asertiva.

01.04.2009 - 01.04.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector asigurari, back office

Responsabilitati:

Consilierea clientilor atat prin telefon cat si la birou, mentinerea unei bune relatii, incasarea sumelor de pe politele de asigurare, depunerea banilor la banca, consilierea agentilor de asigurari cu care firma colabora, actualizare baza de date.
Cresterea vanzarilor
Ciprian Bunescu
Salariu fix, telefon de serviciu

01.03.2003 - 01.02.2004

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Educarea si ajutarea copiilor cu handicap mintal

Realizari:

Ajutarea si ingrijirea copiilor cu handicap mintal

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Biologie la Facultatea de Biologie din Craiova.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: Tehnician pentru tehnici artistice la Liceul de Arta Marin Sorescu din Craiova.

Facultati in straiatate

-

Premii

Calificari
Jun 2005: One Model Agency

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close