Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.08.1991

obiectiv

 

Abilitatea de a găsi soluții la probleme în timp util și de a lua decizii prompte pe motive concrete, capacitatea de a lucra eficient sub presiune fără a pierde perspectiva asupra detaliilor. Capacitatea de a anticipa nevoile și așteptările clienților și să se relaționeze cu aceștia într-o manieră empatică,sa ma confrunt cu conflictul constructiv și sa rezolv plângerile cu calm și tact, abilități de lucru în echipă și o mare adaptabilitate.

Salariu: nespecificat

Beneficii: -

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Paza si protectie / Militar, Turism / Hotel staff, Sport / Wellness, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: 27.06.2011

experienta profesionala

 

01.06.2019 - 31.03.2020

Departament: vanzari

Titlu Job: agent de turism senior

Responsabilitati:

Planificarea ,organizarea si coordonarea programelor turistice interne și externe;
Vânzarea de pachete turistice ;
Promovarea programelor,ofertelor și pachetelor turistice ale agenție de către clienți;
Răspunderea pentru desfășurată și finalizarea cu succes a contractelor turistice angajate;
Răspunderea pentru calitatea negocierii contractelor /actelor adiționale cu clienții si reprezentații hotelurilor;

01.09.2017 - 31.03.2019

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sef de tura(receptie)

Responsabilitati:

Asumarea responsabilitatii față de receptie, inclusiv întâlnirea, salutul și participarea la nevoile oaspeților
o experiență superbă de servicii pentru clienți.Construirea unui raport bun cu toți oaspeții și de a rezolva repede orice reclamație / problemă pentru a menține o calitate înaltă a servicilor oferite.Abilitatea de a face față cererilor clienților pentru a asigura o ședere confortabilă și plăcută.
Asistență în tratarea reclamațiilor clienților într-o manieră eficientă și amabilă, furnizarea sau căutarea
soluții cât mai repede posibil.A fi responsabil pentru conturile exacte și eficiente și procesele de facturare ale clienților.
Asigurarea că toate rezervările și anulările sunt procesate eficient si pentru a ține la curent prețurile camerelor și ofertele speciale pentru a oferi oaspeților informații exacte.

01.10.2016 - 31.08.2017

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sef de sala

Responsabilitati:

Furnizam un standard consistent și de înaltă calitate pentru alimente și băuturi înființat / service pentru toți clienții, asigurându-ma ca furnizarea sa fie fără probleme a serviciilor de conferințe.
Asigurarea permanent de servicii excelente și profesionale pentru clienți.De a configura si reseta activitățile specifice conferinței și funcțiilor conform indicațiilor.
Realizarea taxelor generale de așteptare și de serviciu pentru alimente și băuturi.
Comunicarea și contactarea cu membrii echipei, bucătăria și alte domenii de activitate.

01.08.2015 - 31.10.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: sef de sala

Responsabilitati:

Responsabil pentru asigurarea respectării și menținerii politicilor și procedurilor aprobate. Investighează și soluționează plângerile privind calitatea produselor alimentare, angajații și serviciile.
Inspecteza zona de luat masa și asigură curățenia, organizarea și masa de luat masa.Analizează și recunoaște zonele deficiențelor sau problemelor și oferă soluții pentru a obține rezultatele dorite.Menține un inventar adecvat pentru a se asigura că cantitățile adecvate sunt menținute și că distrugerile sunt minimizate.
Completează documentele necesare și înregistrarea tranzacțiilor.

01.02.2014 - 31.01.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: ospatar

Responsabilitati:

Intampinarea clientilor si de ai conduce la masa aleasa.Inmanarea meniurilor si luarea comenzilor de mancare si bauturi dar si servirea acestora.Responsabilitatea de plata facturilor ,ordinea si curatenia meselor fiind pregatite pentru urmatorii clienti.

04.11.2010 - 22.07.2011

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: dispecer

Responsabilitati:

Exploateaz in bune condiţii aparatura din dotarea dispeceratului administratorul unităţii pentru orice eveniment legat de desfăşurarea in bune condiţii a activităţii ,nu permit accesul persoanelor străine in incinta dispeceratului decat cu aprobarea conducerii unităţii, păstreaz confidenţialitatea informaţiilor existente in societate , respect şi aplic intocmai normele generale şi speciale privind protecţia muncii , informeaz conducerea privind orice control ce se desfăşoară asupra societăţii şi nu oferă nici o informaţie organelor de control fără avizarea unităţii, adopt un comportament respectuos şi politicos cu colegii de serviciu.
Consemneaz in raportul de activitate, la intrarea sau ieşirea din tură, orice probleme legate de activitatea de serviciu, duc la indeplinire intocmai şi la timp, toate dispoziţiile trasate de administratorul societăţii sau inlocuitorii acestuia, legate de sarcinile de serviciu.
Răspund disciplinar civil, eventual penal, de respectarea atribuţiilor de serviciu.


Realizari:

Am coordonat o echipa de 8 persoane(agenti de interventie) in cadrul misiunilor,actiunilor.

studii

 

Facultati:

2017 - 2019 Facultate: HOSPITALITY MANAGEMENT/TURISM la ICON COLLEGE din LONDON. HND este o calificare de nivel 5 (echivalentul celui de-al doilea an al unei diplome de bacalaureat în Marea Britanie). Este o încorporate calificare de ieșire de nivel 4, certificat național superior (HNC).
HND este o calificare de nivel 5 eliberată pe parcursul a doi ani, primul an la nivelul 4 și al doilea an la
Nivelul 5.Nivelul 5 HND în cursul Managementul Ospitalității oferă un program de studiu de specialitate care se referă la acest lucru ,acoperă cunoștințele cheie, înțelegerea și abilitățile practice necesare în industria ospitalității și oferă de asemenea specializarea accentului specializat prin alegerea unităților specializate.
2010 - 2014 Facultate: STIINTE ADMINISTRATTIVE SI RELATII PUBLICE la UNIVERSITATEA DIMITRIE CATEMIR din BUCURESTI.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: la din TARGOVISTE.

Facultati in straiatate

-

Premii

Atestat Competente Digitale.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close