Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.06.1984

obiectiv

 

Sa lucrez intr-un mediu placut , unde pot sa imi folosesc si sa imi dezvolt cunostintele, pentru a deveni un om de baza in cadrul firmei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Turism / Hotel staff, Cercetare - dezvoltare, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de asistenta turistica

Responsabilitati:

- operarea rezervarilor in programul de gestiune hoteliera Sihot ( alocarea camerelor,incasarea /preautorizarea cardurilor, postarea platilor in cont, confirmarea rezervarilor, confirmarea transferurilor, etc)
- verificarea tuturor rezervarilor din ziua precedenta( daca au fost no show, marcarea no show-urilor pe site-urile de rezervari) sau a situatiilor aparute la receptii dupa inchiderea programului
- prioritizarea mailurilor sosite in ziua respectiva si solutionarea lor in functie de urgenta
- optimizarea rezervarilor in programul de gestiune hoteliera pentru ocuparea hotelurilor 100%
- informarea clientilor asupra diverselor situatii legate de rezervarea lor si follow-up-ul lor (anulare, card invalid, modificari, rezervari cu copii, etc)
- verificarea si blocarea disponibilitatii pe site-ul companiei pentru a evita overbooking-urile
- efectuarea rezervarilor walk-in si ofertarea de preturi "last minute" pentru acesti clienti
- rezolvarea diverselor situatii aparute la receptiile celor 5 hoteluri si solutionarea lor cat mai rapida
- comunicarea cu receptiile tuturor hotelurilor pentru o cat mai buna desfasurare a activitatii
- verificarea rezervarilor si transferurilor de a doua zi si transmiterea lor catre receptie
- verificarea rezervarilor standard si trimiterea lor la preautorizat cu 7,14 sau 21 zile inainte de check-in, in functie de perioada rezervarii, si confirmarea/infirmarea catre clienti
- efectuarea de oferte catre agentiile de turism, urmarirea deadline-urilor, confirmarilor, platilor si solutionarea solicitarilor din partea lor
- transmiterea informatiilor pentru emiterea facturilor catre departamentul contabil si transmiterea lor catre clienti
- verificarea emailurilor si pe alte 3 site-uri ale companiei
- verificarea transferurilor pentru ziua urmatoarea de pe mail si de pe un site de specialitate si si transmiterea lor la receptie
-verificarea rezervarilor si intocmirea situatiei pentru facturare pentru diversi parteneri, in functie de conditiile contractuale stabilite cu fiecare in parte, pentru : Special Tours, Hotelbeds, GTA-Travel, Dertour)
-solutionarea problemelor tehnice care pot aparea: probleme cu conectarea la programul de gestiune hoteliera, a rezervarilor care nu intra automat in sistem, a cardurilor virtuale care nu se pot incasa,etc)
- efectuarea pontajului si transmiterea lui catre departamentul contabil pentru verificare
-preluarea apelurilor telefonice
-indosarierea rezervarilor
-rezolvarea diverselor probleme administrative ale biroului

01.02.2016 - 30.04.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call-center

Responsabilitati:

- preluarea apelurilor venite de la clienti / potentialii clienti si solutionarea lor in functie de solicitarile acestora;
- oferirea informatiilor corecte si intr-o maniera profesionista;
- respectarea regulilor din departament si din companie;
- atingerea standardelor de calitate stabilite la nivel de companie/departament.

01.09.2015 - 31.12.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism

Responsabilitati:

-planificarea, organizarea, crearea si vanzarea programelor turistice;
-pregatirea ofertei si a pachetelor turistice la solicitarea clientilor (calcul tarife, oferte speciale);
-prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor;
-responsabilitate asupra consecventei informatiilor din site;
-responsabilitate in prezentarea corecta a informatiilor catre client;
-relationarea cu clientii si finalizarea cererile alocate conform destinatiilor din portofoliu
-efectuarea de rezervari pe motoarele de rezervare ( cum ar fi: Tui, Dertour, Travelanda, Tourico, Abreu, etc) sau direct la parteneri externi in functie de destinatie
-incheierea contractelor si anexelor cu clientii conform cu ofertele transmise;
-intocmirea documentelor contabile – contracte facturi etc;
- Intocmirea documentelor de calatorie ( bilete de avion, asigurare, vouchere cazare, transport);
-urmarirea incasarilor si platilor;
-verificarea rezervarilor precum si alte operatiuni pentru bunul mers al vacantei clientului;
-urmarirea confirmarilor de la parteneri si asigurarea ca toate serviciile confirmate sunt in conformitate cu contractul cu turistul;
-colaborarea cu departamentul economic ;
- rezolvarea tuturor problemelor clientilor aparute pe parcursul vacantei

01.06.2011 - 30.09.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism tour-operator

Responsabilitati:

-vanzarea de pachete turistice( facturarea, incasarea si urmarirea platilor)
-prezentarea serviciilor companiei potentialilor clienti;
-promovarea programelor,ofertelor si pachetelor turistice ale agentiei catre clienti corporate sau catre agentiile partenere;
-participarea la organizarea si coordonarea diferitelor evenimente speciale( sali de conferinte, cursuri, training-uri, prezentari de produse)
-gestionarea relatiei cu clientii fideli ai companiei(contracte, tarife, incasari)
-administrarea in extranet a celor 2 locatii ale agentiei pe mai multe sisteme de rezervari online: Booking, Venere, Expedia, Turo, Mamaia Booking
- administrarea in extranet a site-ului companiei
-intocmirea contractelor pentru servicii hoteliere, inclusiv cele pentru evenimente restaurant si urmarirea derularii lor;
-gestionarea relatiei cu furnizorii de servicii suplimentare ( rent a car, masaj, ghid turistic)
- incheierea de contracte cu agentii turism/corporate si urmarirea derularii lor;
-intocmirea contractelor pentru servicii hoteliere, inclusiv cele pentru evenimente restaurant si urmarirea derularii lor;
-efectuarea de studii de piata in ceea ce privesc tarifele;
- crearea si gestionarea portofoliului de clienti;
- colaborarea cu celelalte departamente pentru o buna desfasurare a diverselor evenimente;
-introducerea de proceduri pentru o cat mai buna colaborare intre departamente;
-intocmirea documentatiei pentru licitatii.
- evidenta rezervarilor;
- emiterea facturilor catre clienti si urmarirea efectuarii platilor;
- evidenta solduri clienti;
- contractarea, rezervarea si si urmarirea rezervarilor de grup;
- promovarea ofertelor companiei
- realizarea de materiale promotionale;
- preluarea apelurilor telefonice.

01.01.2008 - 30.06.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent turism tour-operator, referent transmitere

Responsabilitati:

- efectuarea rezervarilor;
- emiterea facturilor catre clienti;
- program de receptie: Medallion;
- promovarea ofertelor companiei
- realizarea de materiale promotionale;
- analizarea gradului de ocupare a celor doua locatii ale companiei;
- preluarea apelurilor telefonice;
- corespondenta.

01.10.2003 - 31.08.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: functionar administrativ, agent vanzari

Responsabilitati:

- servirea clientilor;
- identificarea produselor solicitate;
- participarea la inventare regulate;
- raportarea activitatilor.

studii

 

Facultati:

2007 - 2008 Masterat: Managementul resurselor si activitatilor turistice la Universitatea Bucuresti din Bucresti.
2003 - 2007 Facultate / Colegiu: Geografie umana si economica la Universitatea Bucuresti din Bucuresti. licentiat in Geografie
1999 - 2003 Liceu: Filologie la Colegiul National Dragos-Voda din Campulung Moldovenesc.

Premii

Certificari
Oct 2009 - Apr 2010: Certificat de Competenta Lingvistica pentru turism acreditat de Ministerul Turismului Institutul Irecson

Oct 2009 - Apr 2010: Brevet turism- Director de agentie de turism tour-operatoare

Hobby-uri
dansul,muzica,calatoriile

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close