Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.08.1970

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.05.2007

obiectiv

 

Dorinta de a lucra intr-o echipa tinara, dinamica de a face totul cit mai bine si de a ma perfectiona pe plan profesional. Competenţe şi abilităţi sociale : - spiritul de echipa, am experienta muncii in echipa ; - capacitate de adaptare la medii multiculturale, obtinută prin experienta de munca ; - o buna capacitate de comunicare, obtinuta ca urmare a experientei de responsabil achizitii ; - capacitate mare de asimilare ; - initiativa ; - rigurozitate, meticulozitate, analiza ; - disponibila pentru program prelungit ; - corectitudine , punctualitate , disciplina , rezistenta la stres, comunicativa , dimamism, seriozitate. Competenţe şi aptitudini organizatorice - spirit organizatoric ; - experienta buna a managementului de proiect sau al echipei ; - capacitate de gestionare a informatiilor ; - capacitate de sesizare a oportinitatilor

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2016 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: agent contractari si achizitii

Responsabilitati:

Atributii si sarcini de serviciu :
- lucrul cu documentele specifice (facturi, contracte, chitanţe,
op, cec etc.);
- exprimare concisă şi clară prin utilizarea corectă a terminologiei de specialitate;
- capacitatea de organizare eficientă a activităţii şi de respectare a instrucţiunilor scrise şi verbale;
- cunoaştere foarte bună a produselor comercializate de societate;
- intocmeste comenzile la furnizori , verificand stocul de gestiune si disponibilitatea acestuia;
- gereaza comenzile la furnizori astfel incat sa poata onora la timp comenzile de clienti si astfel incat sa ajunga la timp marfa comandata pentru depozite;
- atunci cand marfa ajunge in depozite face imparteala acesteia pe gestiuni, pe puncte de lucru, pe clienti si o preda gestionarului de depozit;
- intocmeste facturi de export, facturi interne , receptii sau alte documente necesare;
- verifica preturile de intrare, informeaza administratorul / agentii cu privire la modificari ale preturilor articolelor vandute, acestia sa poata face oferta optima pentru clienti, intocmeste preturi de vanzare pentru clienti daca este nevoie;
- tine legatura permanent cu furnizorii si clientii de care se ocupa, relationeaza cu agentii firmei pentru a verifica disponibilitatea de marfa de la furnizori si pentru a le comunica acestora termene de livrare;
- se informează permanent şi îşi însuşeşte informaţiile din ofertele de vânzare generale şi speciale ale unităţii în ceea ce priveşte gama şi preţurile produselor fabricate / comercializate;
- intocmeşte baza de date a clienţilor / furnizorilor curenţi /potenţiali ai unităţii, cu date de identificare complete, persoane de contact, nr. telefon, fax, e-mail etc.;
- cunoaşte necesarul de produse, materiale şi semifabricate stabilite de conducerea unităţii;
- verifică solvabilitatea clienţilor utilizand instrumentele/metodele puse la dispozitie de catre societate şi informează despre aceasta superiorul ierarhic;
- se informează permanent asupra promoţiilor acordate de furnizorii / producătorii materialelor / semifabricatelor / produselor stabilite pentru achiziţie, pe categorii de produse (discounturi, bonusuri, etc);
- intocmeşte şi completează documente specifice de tipul : planuri de operaţii, contracte, note de recepţie / predare, note interne;
- cu acordul superiorului ierarhic face evaluarea pietei actuale sau potentiale si functie de acestea stabileste sursele de aprovizionare care sa asigure calitatea produselor in cantitatile necesare;
- tine evidenta furnizorilor agreati (adresa, numar de telefon, timp de raspuns etc);
- raspunde de contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;
- urmareste daca se deruleaza corect contractele privind aprovizionarea;
- cu acordul conducerii, va controla la livrarea produselor concordanta dintre comanda / contract si documentele de livrare (factura, pret, cantitate, calitate etc.);
- va solicita departamentului financiar efectuarea platilor pentru produsele achizitionate

Pozitia in cadrul structurii:
se subordoneaza/Numele sefului ierarhic: Administratorului societatii
Relatii de colaboare:
cu personalul firmei si partenerii colaboratori ai firmei

01.05.2011 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent comercial

Responsabilitati:

- gestionarea eficienta a comenzilor primite de la client si a celor lansate catre furnizori cu scopul obtinerii satisfactiei maxime din partea clientilor si realizarea rentabilitatii planificate pe fiecare client in parte cu costuri minime;
- asigurarea aprovizionarii cu materii prime pe client si comenzi verificarea bazei materiale primita de la clientii de lohn ai firmei , precum si mentinerea unor relatii bune cu furnizorii Moda Tim;
- calculeaza necesarul de materii prime si auxiliare si lanseaza comenzile catre furnizori ;
- negociaza conditii de plata si livrare , probleme de calitate cu furnizorii;
- efectuarea de comunicate oficiale in cazul livrarii materialelor cu intarziere sau necorespunzatoare di punct de vedere a calitatii ;
- verificarea termenelor de livrare , preturilor, cantitatilor ce trebuiesc livrate;
- verificarea facturilor;
- evaluarea si selectia furnizorilor;
- intocmeste referatele de plata aferente achizitiilor facute
- plati catre furnizori interni si externi;
- import/export;
- verifica receptia materiilor prime si auxiliare si confrunta cu necesarul calculat anterior;
- poarta corespondenta cu furnizorii externi /interni;
- face sourcing cauta diversi furnizori pentru anumite materiale necesare productiei;
- efectuarea de contracte cu noii furnizori;
- solicitare materialelor in baza programului de lucru de productie;
- mentinerea permanenta a contactului cu clientii si furnizorii;
- colaboararea permanenta cu responsabilii de departamente (contabilitate, productie, magazie);
- verificarea in permanenta a necesarului de materiale necesare productiei in vederea obtinerii unei productivitati cat mai mare;
- raportari saptaminale in cadrul sedintelor de actualizare a informatiilor date asupra bazei materiale aferente modelelor comandate de clienti;
- introducerea tuturor datelor in baza de date pe care o avem : materialele prime receptionate si comenzile care urmeaza a fi produse
- urmarirea comenzilor in productie
- informarea permanenta a clientului cu referire la planificarea comenzilor : datele cind vor fi exportate , pret
- asigurarea transportului pentru livrarea comenzilor la clienti
- realizarea tuturor documentelor necesare livrarii comenzilor : facturi ,paking list , CMR
- prelucrarea documentele necesare pentru intrastat
- la fiecare sfarsit de sezon face un raport privind situatia stocurilor si anumitor costuri pentru modele aferente clientilor de care se ocupa ; foloseste stocurile din sezoanele vechi in noile sezoane iar daca nu e posibil cauta modalitati de valorificare a acestora
- in exteriorul organizatiei, discuta cu cilentii firmei in legatura cu situatia bazei materiale si a livrarilor , negociaza cu furnizorii de materii prime ,servicii de transport

Pozitia in cadrul structurii:
- postul se subordoneaza responsabilului de departament (responsabil clienti)
- colaboreaza cu toate compartimentele functionale in vederea obtinerii de informatii care-i sunt necesare pentru desfasurarea activitatii
- ofera toate informatiile solicitate de alte compartimente cand acestea le sunt necesare

01.04.2009 - 31.12.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: achizitii

Responsabilitati:

Responsabil achizitii

Sarcinile postului:
- achizitionarea de materiale prime de la furnizori romani si straini necesare productiei de incaltaminte: accesorii, tesuturi, branturi,staifuri, talpi, serii de cutite, calapoade, piese de schimb pentru masini si alte materiale ce trebuie pentru firma;
- intocmirea comenzilor si a ordinelelor de materiale necesare productiei de incaltaminte in programul STEALTH AS 400 si Microsoft Office Access Application;
- adaptarea achizitiilor cu evenimente neprevazute (comenzi urgente , modificarea volumului de comenzi si a datelor de livrare);
- verificarea termeneler de livrare , preturilor, cantitatilor ce trebuiesc livrate;
- verificarea facturilor;
- efectuarea unui plan de livrare in baza urgentelor de productie si urmarirea acestuia pentru a fi respectat;
- stabilirea conditiior de livrare facturare si pret;
- gasirea de alti furnizori de materiale;
- efectuarea de contracte cu noi furnzori;
- urmarirea transportului materialelor(termene de livrare);
- solicitare materialelor in baza programului de lucru de productie;
- efectuarea comenzilor si urmarirea livrarii cantitatilor de piele necedare productiei ;
- mentinerea permanenta a contactului cu furnizori straini si romani;
- efectuarea de comunicate oficiale in cazul livrarii materialelor cu intarziere sau necorespunzatoare di punct de vedere a calitatii;
- colaboararea permanenta cu responsabilii de departamente (contabil, productie, magazie,import-export);
- verificarea in permanenta a necesarului de materiale necesare productiei in vederea obtinerii unei productivitati cat mai mare;


Pozitia in cadrul structurii:
- postul se subordoneaza responsabilului de departament ;
- colaboreaza cu toate compartimentele functionale in vederea obtinerii de informatii care-i sunt necesare pentru desfasurarea activitatii ;
- ofera toate informatiile solicitate de alte compartimente cand acestea le sunt necesare;

Alberto Cappellazzo era administratorul firmei Technic Development era seful meu direct

28.02.2007 - 06.04.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii

Responsabilitati:

- achizitionarea de materiale prime de la furnizori romani si straini necesare productiei de incaltaminte: accesorii, tesuturi, branturi,staifuri, talpi, serii de cutite, calapoade, piese de schimb pentru masini si alte materiale ce trebuie pentru firma;
- intocmirea comenzilor si a ordinelelor de materiale necesare productiei de incaltaminte in programul STEALTH AS 400 si Microsoft Office Access Application;
- adaptarea achizitiilor cu evenimente neprevazute (comenzi urgente , modificarea volumului de comenzi si a datelor de livrare);
- verificarea termeneler de livrare , preturilor, cantitatilor ce trebuiesc livrate;
- verificarea facturilor;
- efectuarea unui plan de livrare in baza urgentelor de productie si urmarirea acestuia pentru a fi respectat;
- stabilirea conditiior de livrare facturare si pret;
- gasirea de alti furnizori de materiale;
- efectuarea de contracte cu noi furnzori;
- urmarirea transportului materialelor(termene de livrare);
- solicitare materialelor in baza programului de lucru de productie;
- efectuarea comenzilor si urmarirea livrarii cantitatilor de piele necedare productiei ;
- mentinerea permanenta a contactului cu furnizori straini si romani;
- efectuarea de comunicate oficiale in cazul livrarii materialelor cu intarziere sau necorespunzatoare di punct de vedere a calitatii;
- colaboararea permanenta cu responsabilii de departamente (contabil, productie, magazie,import-export);
- verificarea in permanenta a necesarului de materiale necesare productiei in vederea obtinerii unei productivitati cat mai mare;

Pozitia in cadrul structurii:
- postul se subordoneaza responsabilului de departament
- colaboreaza cu toate compartimentele functionale in vederea obtinerii de informatii care-i sunt necesare pentru desfasurarea activitatii
- ofera toate informatiile solicitate de alte compartimente cand acestea le sunt necesare

01.04.2004 - 28.02.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: resposabil planificare productie

Responsabilitati:

Sarcinile postului:
- coordonarea intregii activitati a biroului de programare a productiei;
-evaluarea posibilitatilor de lansare pe faze de productie in functie de prioritatile stabilite de Italia si de materialele existente in firma sau la colaboratori;
- elaborarea unui plan pentru lansarea in productie a comenzilor in baza urgentelor si materialelor existente si a productiei ce trebuie sa fie facuta pe diferite sectii de productie(croit, cusut, montaj-talpuit );
- verificarea in permanenta a necesarului de material necesar productiei si solicitarea acestora;
- efectuarea de liste in baza carora se vor elibera di magazie materialele necesare productiei pe diferite sectoare de productie(croit, cusut, montaj);
-urmarirea respectarii planului de productie;
- colaborarea cu responsabili din diferite sectoare(contabilitate, productie , magazie, import - export ) in vederea obtinerii unie cat mai bune productiviati;
- urmarirea productiei realizate pe fiecare faza de lucru, respectiv croit, cusut, tras-talpuit, precum si ritmul de avansare interfazica;
-supravegherea activitatii de inchidere a comenzilor in tras-talpuit si expedierea lor la magazia de produse finite;
-legatura permanenta cu sectia control si verificarea modului de realizare a fiselor de reparatii si lansarea lor in productie;
-colaborare stransa cu sefii de linie si cu tehnicienii pentru a primi informatii zilnice cu privire la activitatea productiva;
-intocmirea saptamanala a listei cu necesarul de talpi in functie de programul stabilit si inaintarea acesteia la sectia talpi;
-urmarirea respectarii termenelor de livrare in baza urgentelor comunicate de clienti;
- informarea colaboratorilor externi in cazul in care intervin schimbari in planificari;
- informarea biroului de programare din Italia in ceea ce priveste problemele legate de planificare, productie, materiale, etc

Pozitia in cadrul structurii:
- se subordoneaza directorului de productie

Relatiile postului :
- colaboreaza cu toate compartimentele functionale in vederea obtinerii de informatii care-i sunt necesare pentru desfasurarea activitatii
- ofera toate informatiile solicitate de alte compartimente cand acestea sunt necesare

18.10.2001 - 01.04.2002

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil magazie

05.02.2001 - 18.10.2001

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil productie

studii

 

Facultati:

2010 - 2010 Colegiu / Studii postliceale: Management si administrarea afacerilor la Centrul de calificare si perfectionare -ITC-ELINF din Timisoara. Asistent Manager
1996 - 1999 Colegiu / Studii postliceale: specialitate contabilitate – birotica; la Scoala Postliceala "Dimitrie- Cantemir", din Suceava. specialitate contabilitate – birotica;
1998 - 1998 Colegiu / Studii postliceale: Informatica la Societatea de servicii informatice Suceava din Suceava. asistent analist-programator
1992 - 1992 Colegiu / Studii postliceale: Diploma de absolvire a cursului de dasctilografie la Universitatea cultural-stiintifica Cimpulung Moldovenesc din Cimpulung-Moldovenesc. dasctilografie
1986 - 1989 Liceu / Școală profesională: matematica -fizica la Liceul de matematica-fizica ’’Dragos-Voda” din Cimpulung Moldovenesc. Diploma de bacalaureat

Premii

Traininguri
Sep 2002 - Mar 2009: GEOX

Hobby-uri
desen, dans, calatorii, muzica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,incepator,incepator)

franceză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close