Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.04.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:09.07.2010

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: agent contractari si achizitii

Responsabilitati:

- Negocierea contractelor cu furnizorii si urmarirea derularii acestora;
– Asigurarea necesarul de marfa prin analiza si lansare de comenzi;
– Mentinerea relatiei cu furnizorii din portofoliu;
– Urmarirea solutionarii reclamatiilor catre furnizori;

01.04.2015 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: agent contractari si achizitii

Responsabilitati:

- Preluarea comenzilor de stoc sau pentru proiecte de la alte departamente si filiale;
- Gestionare stocului pe baza rapoartelor de vanzarea a filialelor si altor departamente;
- Solicitarea de oferte si negocierea preturilor cu furnizorii;
- Negocierea de noi conditii contractuale pentru proiecte;
- Reducerea costurilor de aprovizionare prin contactari de noi furnizori;
- Realizarea de rapoarte calitate-pret;
- Urmarirea livrarii comenzilor si a documentelor de livrare;
- Pastrarea fluxului intern de documente si comunicari inter-departamentale, si inter-filiale dupa nevoile specifice fiecaruia.

01.05.2014 - 30.04.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consilier suport tehnic relatii client

Responsabilitati:

Operator call center internet, date si telefonie:
- receptionarea si inregistrarea incidentelor semnalate despre functionarea serviciilor de internet, date si telefonie
- suport telefonic de asistenta tehnica necesara remedierii defectiunilor
- delegarea cazurilor catre alte departamente implicate atunci cand acesta depaseste nivelul de responsabilitate
- urmarirea situatilor delegate si informarea clientul asupra stadiului de rezolvare

01.10.2013 - 28.02.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii publice

Responsabilitati:

Achiziţii publice prin SEAP:
- identificarea anunţurilor de interes din SEAP;
- elaborarea documentaţiei de calificare: propunerea tehnică şi propunerea financiară în vederea depunerii ofertelor pentru proceduri de cerere de ofertă, licitaţie deschisă, licitaţie cu fază finală electronică, proceduri online;
- identificarea experţilor solicitaţi în cadrul documentaţiilor de atribuire şi pregătirea documentelor necesare dovedirii îndeplinirii tuturor cerinţelor; monotorizarea desfăşurării procedurilor;

Participarea activă în scrierea de proiecte pentru finanţări nerambursabile.

Recomandare pozitivă: DA

01.08.2012 - 31.10.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil achizitii publice

Responsabilitati:

Achiziţii publice prin SEAP:
- identificarea anunţurilor de interes din SEAP;
- selecţia şi contractarea furnizorilor;
- elaborarea documentaţiei de calificare: propunerea tehnică şi propunerea financiară în cadrul procedurilor; încărcarea documentelor în sistem, depunerea ofertelor de preţ;
- obţinerea certificatelor şi testelor de laborator solicitate;
- expedierea ofertelor şi a mostrelor;
- monitorizarea derulării procedurilor si participare la licitaţii electronice;
- publicarea de produse/servicii/lucrării în catalogul electronic;
- utilizarea semnaturii electronice.

Managmentul contractelor încheiate cu instituţii publice şi private:
- planificarea activităţilor din cadrul proiectelor în vederea atingerii obiectivelor stabilite;
- organizarea întâlnirilor de proiecte/şedinţelor de lucru;
- controlul calităţii livrabilelor;
- monitorizarea progresului atins faţă de obiectivele propuse.

Administrarea site-urilor prin programul Magento:
- crearea şi adminstrarea produselor;
- adăugare şi administrare categorii, subcategorii;
- administrarea atributelor.

Recomandare pozitivă: DA

01.05.2010 - 30.11.2010

Departament: agricultura

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Asistență managerială;
- Activități de secretariat;
- Operare calculator.

studii

 

Facultati:

2004 - 2009 Facultate: Specializarea Silvicultură la USAMV, Facultatea de Horticultură din Cluj-Napoca. Inginer silvic

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

maghiară(avansat,avansat,avansat)

engleză(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close