Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 14.10.1991

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez impreuna cu alti oameni intr-un mediu in care ideile circula liber, unde sunt nevoit sa gasesc solutii vizuale sau lingvistice, sa imi folosesc partea analitica a mintii. Ma atrage, de asemenea, conceptul de logistica, de organizare eficienta a unei serii de actiuni ori evenimente.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Posibilitatea alcatuirii unui program flexibil care sa imi permita continuarea fara mari probleme a studiilor universitare.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Altele, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Import - export, Traduceri, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: agent comercial service

Responsabilitati:

In prezent lucrez in cadrul service-ului pentru scule electrice al Bosch Romania.
Aici, activitatea de zi cu zi implica receptia sculelor in service si mentinerea unei comunicari directe cu distribuitori Bosch si, mai ales, cu clientul final.
In ceea ce priveste clientul final, ma ocup si de procesare comenzilor de piese de schimb. Primim comenzile in mare parte din mediul online, insa vindem catre clientul final si in receptia service-ului. Asta inseamna ca am de-a face si cu operarea si raportarea veniturilor unei case de marcat precum si cu intocmirea corecta a facturilor, ori stornarea lor in cazul unor inadverente. In acest scop lucram indeaproape cu colegele de la contabilitate.
Pe langa expedierea comenzilor de piese de schimb in tara, in service receptionam zilnic marfa, sub forma de piese de schimb ori scule electrice noi. Prin urmare e nevoie sa alocam un loc in depozit pentru piesele respective, sa le tinem evidenta ori sa le distribuim mecanicilor care si le-au comandat pentru propriile reparatii.
Pentru toate astea este nevoie de o prioritizare corecta a activitatilor, deoarece, concomitent sosesc si clienti la receptia service-ului. Aici, impartirea spontana a sarcinilor impreuna cu colegul de service este importanta, deoarece ne ajuta sa mentinem un volum individual de munca accceptabil.
Eu ma mai ocup si de colectarea de feedback de la clientii finali care au depus comenzi online, prin contactarea lor via e-mail si transmiterea unui chestionar de opinie, la intervale regulate.
In luna martie am participat activ la procesul de testare a noii interfete a magazinul online de piese de schimb. A trebuit sa testez, pas cu pas, functionalitatile sofware-ului si sa inregistrez bug-urile gasite intr-un software dedicat, si anume Jira. Pe langa bug-uri, am propus si imbunatatiri ale anumitor pasi ai procesului de cumparare de piese, prin adaugarea de noi functii, ori prin modificarea felului in care sunt formulate anumite instructiuni in cadrul magazinului online. Aceste recomandari urmeaza sa fie implemetate in faza a doua a proiectului.
In activitatea de zi cu zi lucrez cu un software numit Remas. Aici inregistram reparatiile clientilor, completam datele necesare intocmirii unei facturi si inregistram marfa sosita. Pe langa Remas, mai lucrez si in SAP, pentru verificarea mai exacta a stocurilor unor piese sau scule, pentru stornarea facturilor, ori pentru accesarea si printarea lor in momentul in care nu pot fi accesate din Remas. Deci, cunostintele mele de SAP sunt la un nivel de baza, in momentul de fata, insa nu vad niciun impediment in calea acumularii rapide de cunostinte noi.

01.12.2015 - 31.10.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: corporate business consultant

Responsabilitati:

Incepand cu decembrie 2015 am lucrat in cadrul Vodafone Romania. Timp de aproape doi ani, pana in octombrie 2017 am lucrat drept Consultant pentru serviciile Vodafone in cadrul departamentului Customer Operations. Principala mea responsabilitate a fost suportul oferit persoanelor juridice, prin telefon.
Din iunie 2016 am lucrat in paralel si in cadrul echipei de mail si chat. Am invatat aici ce inseamna “support clienti” deoarece eram adesea prima persoana cu care clientul venea in contact. Activitatea presupunea interogarea mai multor aplicatii software in paralel, precum si relationarea concomitenta cu colegii din departamentele Loyalty, Vodafone Service, Collection, Back Office, Network Operations Center, Accounts Receivable, precum si cu colegii din store, dealeri Vodafone sau francize. Mi-am dezvoltat astfel abilitatea de a ma adapta pentru a avea o comunicare eficienta si pentru a putea rezolva problemele clientilor cat mai rapid. Sunt capabil sa decid rapid un curs de actiune pentru o problema si de asemenea, toata aceasta activitate m-a ajutat sa-mi dezvolt capacitatea de multitasking.
In luna octombrie, mi-am inceput activitatea, tot in cadrul Vodafone, in departmentul Customer Operations, Major Accounts. Aici am facut parte dintr-o echipa ce ofera sprijin suplimentar specialistilor de cont, alocati celor mai mari clienti Vodafone. Zilnic tratam clienti precum Kaufland, Mercedes-Benz, ING, IPA, Raiffeisen Bank, Senatul Romaniei ori Camera Deputatilor, printre altii.
Experienta in cadrul companiei Vodafone m-a ajutat sa inteleg organizarea unei multinationale si fluxul informational necesar desfasurarii activitatii in acest mediu. Am aderat la valorile companiei si am apreciat comunicarea facila cu managerii directi.
Am plecat din companie, deoarece mi-am dorit sa fac o schimbare si sa descopar un nou domeniu, care sa imi puna in valoare creativitatea. Ma atrage conceptul de logistica - imi plac organizarea si comunicare eficienta intre oameni pentru a putea finaliza cu success o anumita actiune. In plus am capacitatea de a observa minusurile unui sistem si de gasi modalitati simple de imbuntatire a fluiditatii acestuia. Pot gasi cu usurinta solutii lingvistice, vizuale si chiar fizice, pentru imbunatatirea unui proces.

01.01.2014 - 31.01.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Ultimul eveniment la care am participat ca voluntar in BDV a fost concertul TOTO, in 2015. Am ajutat, impreuna cu ceilalti voluntari, la organizarea, in doar 3 ore de la sosirea convoiului formatiei, celor necesare desfasurarii unui concert, tinut la Sala Palatului. Asta a presupus descarcarea echipamentului audio-video din camioanele formatiei, mutarea lui in sala de concerte, apoi punerea laolalta a diverselor ansamble de echipamente, pe scena si in culise.

01.06.2012 - 30.09.2012

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: game tester

Responsabilitati:

Depistarea in jocurile video inca nelansate pe piata a diverselor erori, apoi inregistrarea
acestora intr-un software dedicat.

01.04.2012 - 31.05.2012

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: membru in echipa de pr

Responsabilitati:

Universitatea Copiilor este o organizatie internationala infiintata in Marea Britanie ce propune
o serie de activitati extracuriculare si workshop-uri pentru copiii din stagiul gimnazial si liceal,
in vederea usurarii viitoarei integrari in mediul academic si formarea abilitatilor de comunicare
si integrare intr-un grup.
In 2012 conferinta internationala anuala s-a tinut in Bucuresti, iar eu am facut parte din echipa
de PR, ceea ce a implicat activitati precum redactarea comunicatelor de presa, promovarea
evenimentului si rezolvarea problemelor legate de logistica. Totodata munca mea a presupus
interactionare continua intr-o limba comuna, engleza, cu invitatii la conferinta, precum si
ghidarea acestora prin oras, catre atractii turistice.

01.01.2012 - 30.04.2012

Departament: altele

Titlu Job: operator date

Responsabilitati:

In timpul petrecut la Star Storage am avut sarcina de a pregati facturi si alte documente ENEL
Muntenia pentru scanare, apoi de copia informatiile intr-un software dedicat, finalizand cu
indexarea informatiilor intr-o baza de date.

01.10.2011 - 30.11.2011

Departament: altele

Titlu Job: recenzor

Responsabilitati:

Munca a presupus colectarea de informatii personale de la cetateni folosindu-ma de
formulare specializate si centralizarea acestor informatii prin raportarea lor la un centru
regional.

studii

 

Facultati:

2012 - 2015 Facultate: Limba si literatura romana, limba si literatura germana la Facultatea de Litere, Universitatea Bucuresti din Bucuresti. Am urmat o dubla specializare, care a inclus si studierea limbii si literaturii germane, pe langa
limba si literatura romana, desi germana mea inca este la nivel de incepator. De asemenea am
absolvit si modulul psihopedagogic din cadrul Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei din
Bucuresti.
2010 - 2012 Facultate: Comunicare si Relatii Publice la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti. Din pacate am fost nevoit sa imi aman studiile in anul II.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Filologie la Colegiul National Mihai Viteazul din Ploiesti. Pe langa absolvirea liceului, in 2009 am promovat examenul Cambridge cu calificativul C.
(Cambridge Advanced English Certificate) .

Activitati extracurriculare

Tineretea si toate portile pe care le deschide.

Premii

Atestat Cambridge ESOL care imi certifica o cunoastere la nivel avansat a limbii engleze. Am obtinut acest certificat cu calificativul C.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close