Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.10.1993

obiectiv

 

Răbdarea și minuțiozitatea sunt abilități pe care le-am descoperit odată cu placerea de a oferi suport, atat in raportul client - companie, cat si in raportul de colegialitate. Sunt o persoana care pune pasiune in ceea ce face, intrigata de detaliile care fac diferenta si sustinuta de o atentie riguroasa. Imi place sa dobandesc informatii noi si sa indeplinesc task-urile cu acuratete si profesionalism.

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Merchandising / Promoteri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: agent callcenter

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice initiate de catre clientii atat persoane fizice cat si juridice ai bancii pe diverse spete , rezolvarea intr-un timp cat mai scurt a problemelor intampinate. Informatiile oferite trebuie sa fie corecte si complete astfel incat experienta clientului sa fie una care sa-i aduca inclusiv zambetul pe buze.
In cei doi ani de experienta am dobandit cunostinte de tip financiar cu privire la conturi, carduri, credite, executari silite, internet banking, etc.
Agentul callcenter este "puntea de legatura" dintre client si toate departamentele bancii ( frauda, compliance, garnishment, HelpDesk, etc. ) si urmareste solicitarea clientului pana aceasta este finalizata.

01.06.2017 - prezent

Titlu Job: artist handmade

Responsabilitati:

In cea de-a doua jumătate a anului 2017 am transformat in realitate o idee ce încolțise de ceva timp undeva in adâncul sufletului și anume crearea de obiecte decorative pentru casa, menite să transforme orice cămin într-un spațiu calduros și personalizat. Pornind de la ideea că orice lucru aparent nefolositor poate fi transformat, îmi place să cred că obiectele mele au primit o nouă șansă la viață și că undeva in lumea lor, se bucura de schimbare.

01.03.2017 - 31.07.2017

Departament: vanzari

Titlu Job: telesale agent

Responsabilitati:

Jobul presupunea contactarea clientilor dintr-o baza de data alocata, cu scopul de a promova si vinde servicii de formare profesionala si perfectionare a angajatiilor, din diverse departamente. Mai precis, proiectele vizau atat sectorul public, cat si cel privat; se contactau persoanele cu functii de decizie in institutie/firma, ulterior se initia procesul de vanzare care trebuia finalizat cu brio. Fiecare proiect avea un dead-line si un target, iar la baza statea principiul " totul sau nimic" , detaliat inseamna ca, neatingerea obiectivului privind numarul de cursanti inscrisi, aduce cu sine anularea cursului, implicit a bonusului alocat vanzarilor.

01.02.2016 - 31.03.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent call center - internal support

Responsabilitati:

Ofera telefonic si prin email support operational si tehnic colegilor din locatii ( agentii ), pentru o buna desfasurare si fara intrerupere a activitatii ( teoretic si conform fisei postului) , practic...agentul call center face cam tot ce se poate:
- preia apeluri si rezolva problemele ce impiedica activitatea;
- pastreaza permanent legatura cu managerii zonali si regionali pentru eficientizarea vanzarilor;
- ofera consiliere clientilor nemultumiti si pastreaza legatura cu acestia pana cand problema este rezolvata;
- intocmeste situatii zilnice si periodice cu privire la activitatea de vanzare desfasurata in toata reteaua de agentii;
- efectueaza calcule si modificari ale registrului de casa/monetar;
- verifica temeinic, saptamanal ( apeleaza punctual toata reteaua de agentii ) aparitia/rezolvarea problemelor de mentenanta aparute in locatii;
- asigura comunicare intre departamente, intre manageri si departamente si este factorul comun dintre punctele de lucru din teritoriu si sediul companiei;
- obtine aprobari pentru diverse activitati ce urmeaza sa se desfasoare in locatiile din teritoriu si urmareste evolutia activitatii pana ce aceasta se incheie;
- pastreaza legatura cu partenerii contractati si trasmite catre acestia sesizarile aparute in locatii ( Enel, Telekom, FanCourier, etc.)
- intre timp, agentul call center isi ajuta si colegii cu diverse situatii urgente/critice.

01.02.2015 - 31.08.2015

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: attendant

Responsabilitati:

Intampinarea clientilor, consilierea acestora privind jocurile desfasurate si campaniile promotionale. Raspunde permanent de gestiune, ulterior la final de tura se intocmesc documentele aferente schimbului de tura ( registru de casa, documente statistice privind activitatea de joc, stocuri, facturi, depuneri/retrageri de bani).

01.02.2014 - 31.08.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

Responsabilitati:

Job-ul se baza in special pe un custumer care detaliat si finalizat cu vanzare , practic fiecare client care intra in magazin trebuia abordat in vederea descoperirii nevoilor acestuia si ulterior, satisfacerea cu succes a acestora.

studii

 

Facultati:

2013 - 2016 Facultate: Relatii internationale si studii europene la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti.
2008 - 2012 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Liceul Teoretic Videle din Videle.

Premii

Certificari
Sep 2008 - May 2012: Atestat Lb. Engleza

Sep 2008 - May 2012: Atestat Informatica

Hobby-uri
Fotografia, Plimbarile in aer liber, Muzica&Concerte



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close