Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.05.1981

obiectiv

 

Caut un loc de muncă unde pot aplica acumulat experiența profesională și cunoștințele mele unei limbi străine, în scopul de a crește satisfacția clienților și reputația companiei.

Salariu: 650,00 USD / luna

Beneficii: Sa lucrez in conditii bune la locul de munca.

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Turism / Hotel staff

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: agent call center

Responsabilitati:

Conduita de inovație și expertiză în afacerile sale, ofertele lui Cegedim sunt destinate industriei științelor vieții, profesioniștilor din domeniul sănătății, companiilor de asigurări de sănătate și tuturor companiilor interesate de problemele de externalizare și de schimburile dematerializate.

01.01.2017 - 31.10.2017

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: agent call center

Responsabilitati:

Suntem lider mondial în managementul omni Customer Experience externalizate. Teleperformance conectează cele mai mari branduri din lume pentru clienții lor, prin furnizarea de servicii pentru clienți, asistența tehnică, achiziție client, soluții digitale, analiza statistică, back-office si alte servicii specializate. Când clienții dumneavoastră sau invers, suntem acolo pentru a satisface nevoile lor și să se asigure că au o experiență unică cu brand-ul, și că, indiferent de canal. Responsabilitati -contactarea clientilor in mod proactiv -punerea in aplicare, in mod eficient, a unor campanii speciale dedicate clientilor -testarea satisfactiei clientilor

01.01.2017 - 31.10.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servici clienti

Responsabilitati:

-punerea în aplicare, în mod eficient, a unor campanii speciale dedicate clientilor
-testarea satisfacției clienților

01.08.2016 - 31.12.2016

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servici clienti

Responsabilitati:

- Contactarea clienților în mod proactiv prin mail
- Punerea în aplicare, în mod eficient, a unor campanii SPECIALE dedicate clientilor

01.09.2014 - 31.08.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent call center

Responsabilitati:

08/09/2014 - 01/02/2015:
-contactarea clienților în mod proactiv
-punerea în aplicare, în mod eficient, a unor campanii speciale dedicate clientilor
-testarea satisfacției clienților
- 02/02/2015-prezent
-Oferirea de sprijin tehnic pentru clienții din Canada pentru diverse probleme de telefonie
-explicarea facturilor

01.11.2006 - 30.09.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: agent de turism

Responsabilitati:

2006-2008: Team leader in departamentul "Reshotel"
-faceam programul pentru fiecare săptămâna pentru 10 persoane
-verificam rapoarte și evaluam fiecare persoana din echipa mea
-puneam la dispoziția clienților o gama de servicii specifice cu destinații diverse de pe glob

-2008- decembrie 2013
-incheierea de contracte pentru pachete turistice
- corectarea eventualelor probleme cauzate de contractul agenției
-utilizarea aplicatiilor Galileo, Sabre si Amadeus

Ianuarie 2014-septembrie 2014: departamentul de contabilitate
- înregistrarea zilnica a facturilor în sistemul Avexia
- intocmirea de rapoarte la sfârșit de luna

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Economic la Academia de Studii Economice :Administrare Afacerilor în limba franceza din Bucuresti. Diploma de contabilitate si economie
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Economic la Lyce A.S.E: profil economique din Tunis.

Premii

Certificari
May 2006 - May 2006: Dimploma de licenta Academia de Studii Economice si diploma de bacalaureat
-Locul 2 la limba italiana în sesiunea de comunicare în cadru facultății A.S.E și locul 6 la marketing.
-Am participat de 2 ori la concursul organizat de Ambasada Franței și Institutul Francez "Chasse au tresore"
Hobby-uri
Im place sa citesc mult carti, Ma plimb in parcuri, Sa ascult musica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)

italiană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close