 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
obiectiv | |
|
Caut un loc de muncă unde pot aplica acumulat experiența profesională și cunoștințele mele unei limbi străine, în scopul de a crește satisfacția clienților și reputația companiei.
Salariu: 650,00 USD / luna Beneficii: Sa lucrez in conditii bune la locul de munca. Tip job: Full time Departament: Relatii publice, Turism / Hotel staff Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2017 - prezent Departament: telecomunicatii Titlu Job: agent call center Responsabilitati: Conduita de inovație și expertiză în afacerile sale, ofertele lui Cegedim sunt destinate industriei științelor vieții, profesioniștilor din domeniul sănătății, companiilor de asigurări de sănătate și tuturor companiilor interesate de problemele de externalizare și de schimburile dematerializate. |
|
01.01.2017 - 31.10.2017 Departament: telecomunicatii Titlu Job: agent call center Responsabilitati: Suntem lider mondial în managementul omni Customer Experience externalizate. Teleperformance conectează cele mai mari branduri din lume pentru clienții lor, prin furnizarea de servicii pentru clienți, asistența tehnică, achiziție client, soluții digitale, analiza statistică, back-office si alte servicii specializate. Când clienții dumneavoastră sau invers, suntem acolo pentru a satisface nevoile lor și să se asigure că au o experiență unică cu brand-ul, și că, indiferent de canal. Responsabilitati -contactarea clientilor in mod proactiv -punerea in aplicare, in mod eficient, a unor campanii speciale dedicate clientilor -testarea satisfactiei clientilor |
|
01.01.2017 - 31.10.2017 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent servici clienti Responsabilitati: -punerea în aplicare, în mod eficient, a unor campanii speciale dedicate clientilor
-testarea satisfacției clienților
|
|
01.08.2016 - 31.12.2016 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent servici clienti Responsabilitati: - Contactarea clienților în mod proactiv prin mail
- Punerea în aplicare, în mod eficient, a unor campanii SPECIALE dedicate clientilor |
|
01.09.2014 - 31.08.2016 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: agent call center Responsabilitati: 08/09/2014 - 01/02/2015:
-contactarea clienților în mod proactiv
-punerea în aplicare, în mod eficient, a unor campanii speciale dedicate clientilor
-testarea satisfacției clienților
- 02/02/2015-prezent
-Oferirea de sprijin tehnic pentru clienții din Canada pentru diverse probleme de telefonie
-explicarea facturilor |
|
01.11.2006 - 30.09.2014 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: agent de turism Responsabilitati: 2006-2008: Team leader in departamentul "Reshotel"
-faceam programul pentru fiecare săptămâna pentru 10 persoane
-verificam rapoarte și evaluam fiecare persoana din echipa mea
-puneam la dispoziția clienților o gama de servicii specifice cu destinații diverse de pe glob
-2008- decembrie 2013
-incheierea de contracte pentru pachete turistice
- corectarea eventualelor probleme cauzate de contractul agenției
-utilizarea aplicatiilor Galileo, Sabre si Amadeus
Ianuarie 2014-septembrie 2014: departamentul de contabilitate
- înregistrarea zilnica a facturilor în sistemul Avexia
- intocmirea de rapoarte la sfârșit de luna |
| studii | |
|
Facultati: 2004 - 2008 Facultate: Economic la Academia de Studii Economice :Administrare Afacerilor în limba franceza din Bucuresti. Diploma de contabilitate si economie
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Economic la Lyce A.S.E: profil economique din Tunis.
Premii Certificari
May 2006 - May 2006: Dimploma de licenta Academia de Studii Economice si diploma de bacalaureat
-Locul 2 la limba italiana în sesiunea de comunicare în cadru facultății A.S.E și locul 6 la marketing.
-Am participat de 2 ori la concursul organizat de Ambasada Franței și Institutul Francez "Chasse au tresore"
Hobby-uri
Im place sa citesc mult carti, Ma plimb in parcuri, Sa ascult musica
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): franceză(avansat,avansat,avansat) italiană(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|