Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 12.07.1989

Permis conducere:  Cat.A,B, Data obtinerii:03.03.2009

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-un mediu prietenos, in care sa pot invata, sa pot gasi in fiecare activitate o provocare si sa fiu apreciat pentru munca pe care o depun.

Salariu: 500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Arhitectura / Design interior, Publicitate, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Banci, Crewing / Casino / Entertainment, Auto / Echipamente

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2017 - prezent

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: agent audit

Responsabilitati:

Stabilirea rutei pe baza planificarilor zilnice, colectarea datelor specifice din locatiile vizitate conform procedurilor interne si intocmirea rapoartelor de final de zi/saptamana/luna, intretinerea autovehicului de companie.
Training specific de audit pentru locatiile de tip HORECA si Traditional Trade.

01.11.2015 - prezent

Departament: naval / aeronautic

Titlu Job: agent transporturi ( agent check-in si imbarcare )

Responsabilitati:

Intampinarea pasagerilor la ghiseul de Check-in din aeroport, confirmarea rezervarii ( sau dupa caz efectuarea unei rezervari ), verificarea documentelor de calatorie, educarea lor asupra securitatii aeroportuare si asupra tipurilor de bagaje acceptate de catre compania aeriana. Emiterea tichetelor de imbarcare, cantarirea bagajelor si verificarea dimensiunilor acestora conform regulilor companiei aeriene. Asigurearea serviciului de bagaje sau obiecte pierdute.
La imbarcarea in aeronava: efectuarea anunturilor specifice inaintea imbarcarii, verificarea biletelor si a documentelor de transport, instruirea pasagerilor asupra locurilor rezervate si ( dupa caz ) a usilor aeronavei pe care vor trebui sa se imbarce, incasarea taxelor suplimentare in cazul neresepectarii regulilor de zbor.

01.11.2015 - prezent

Departament: naval / aeronautic

Titlu Job: agent handling ( coordonator operatiuni aeroportuare )

Responsabilitati:

Coordonarea si supervizarea tuturor activitatilor necesare asigurarii deservirii in timpul programat, a aeronavelor companiilor cliente, conform procedurilor in vigoare asigurand
cadrul maxim de siguranta si securitate si respectarea nivelului de servicii si a indicatorilor
de performanta conveniti cu fiecare operator aerian.
Cursuri specifice de alcatuire a documentatiei de zbor si incarcare pentru aeronave de tip Airbus 319, 320, 321, ATR 72, Embraer 190, Boeing 737.
Cursuri de radiocomunicatii si circulatie auto in regim de Air-Side precum si cursuri de manevrare a aeronavelor (Push-back).
Cursuri de de-givrare si anti-givrare pentru operatiuni pe timp de iarna a aeronavelor DI-L 30.

01.09.2013 - 31.10.2015

Departament: import - export

Titlu Job: curier / agent import vama

Responsabilitati:

Pozitia Curier:

Sortarea, incarcarea masinii, livrarea, preluarea si incasarea contravalorii aferente coletelor expediate in si din Romania conform regulamentelor interioare. Conducerea autoutilitarei conform legislatiei rutiere si utilizarea acesteia in conditiile impuse de catre companie. Cunoasterea traseului, eficientizarea timpului de tranzit, intocmirea documentatiei de livrare si a foilor de parcurs.
Raportarea activitatii zilnice si lunare catre superiorul direct, participarea la cursurile de pregatire oferite de care angajator.
Pe perioada ocuparii pozitiei de curier am efectuat aproximativ 30.000 de km cu autoutilitara de tip 3.5 tone VW Crafter.
Beneficiile avute in cadrul acestui post sunt masina de serviciu, bonuri de masa, asigurare medicala privata, bonusuri, cursuri de pregatire.

Pozitia Agent Import Vama:

Intocmirea documentatiei de vamuire conform legislatiei in vigoare si a procedurilor impuse de firma, asigurarea legaturii intre clientii companiei si Vama Romana, utilizarea resurselor companiei pentru asigurarea unui serviciu de calitate.
Reprezentarea clientului in Vama Romana, mentinearea contactului cu aceasta prin e-mail si telefon.
Raportarea activitatii catre superiorul direct, participarea la cursurile de pregatire asigurate de catre angajator.
Beneficiile avute in cadrul acestui post includ bonuri de masa, asigurare medicala privata, transportul asigurat catre punctul de lucru situate in aeroportul Otopeni

02.01.2011 - 25.07.2011

Departament: import - export

Titlu Job: customer care agent

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor venite din partea utilizatorilor vehiculelor inchiriate in sistem de leasing operational si gestionarea cazurilor in baza procedurilor stabilite de catre Arval Service Lease.
Administrarea flotei Arval: efectuarea programariilor pentru revizii, inspectii tehnice periodice, deschiderea si rezolvarea dosarelor de dauna CASCO ( intocmirea avizariilor si a imputernicirilor catre firma de asigurari colaboratoare ), urmarirea reparatiilor, mentinerea legaturilor stranse cu service-urile colaboratoare si dezvoltarea relatiilor cu clientii Arval.
In atributiile postului intrau acordarea acceptelor de reparatie pe baza carora service-urile puteau exectua interventii asupra vehiculelor Arval. Acceptele de reparatie necesitau o atenta examinare a istoricului masinii, a kilometrajului, a conditiilor de utilizare cat si natura defectiunii ( uzura normala / utilizare necorespunzatoare ), luarea deciziilor cu privire la plata avariilor sau, dupa caz, refacturarea costurilor interventiei catre firma client.
Atenta examinare a devizelor de reparatie emise de service si luarea deciziilor cu privire la repararea vehiculului, impunerea planului de service Arval service-urilor colaboratoare, asigurarea conlucrarii dintre departamentul financiar si departamentul operational pentru o buna rezolvare a cazurilor aparute.
Activitatea in cifre a postului s-ar putea definita in urmatorul fel: media apelurilor preluate pe luna - 600, media apelurilor efectuate - 1000 iar media mail-urilor trimise - 500.
In atributiile personale intra responsabilitatea obtinerii duplicatelor de placute de inmatriculare si a certificatelor de inmatriculare pierdute.

01.05.2010 - 01.08.2010

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: asistent livrari si suport logistic skoda si seat

Responsabilitati:

Receptia de la transportator si inspectia de receptie a masinilor noi, completarea fisei autoturismului su eventualele daune de transport. In cazul existentei de daune intocmirea reclamatiei si inaintarea acesteia catre importator pentru primirea acceptului de reparatie.
Deschiderea contractului de reparatie si urmarirea procesului pana la finalizare. Predarea masinii in stare estetica si tehnica impecabila catre reprezentatul de vanzari.
Pregatirea de livrare a masinilor noi, intocmirea actelor de livrare, completarea autorizatiei de circulatie provizorie si inmatricularea ei cu numere provizorii.
Responsbil stare si stoc showroom, mentenenta masinilor de test-drive si asigurarea bunei colaborari intre departamentul de service si departamentul de vanzari.

01.03.2010 - 01.05.2010

Departament: auto / echipamente

Titlu Job: practicant departament vanzari skoda si seat

Responsabilitati:

Relationarea directa cu clientul si prezentarea autoturismelor expuse, explicarea functiilor acestora, oferirea detaliilor cu privire la preturi si indrumarea acestuoa catre un reprezentat de vanzari disponibil.
Asigurarea suportului logistic reprezentatiilor si directorului de vanzari, insotirea cientiilor in test-drive, ocuparea postului "Info Desk" la solicitiarea superiorului direct.
Studierea programelor specifice vanzarii: VU2, Partner NET, Carlos WEB.
Consilierea clientiilor sub supravegherea unui reprezentat de vanzar, intocmirea ofertei de vanzare si a celei de finantare.

15.01.2010 - 28.02.2010

Departament: confectii / design vestimentar

Titlu Job: practicant

Responsabilitati:

Contactarea clientiilor din baza de date a firmei, stabilirea unei intalniri si perfectarea unui contract de publicitate.

studii

 

Facultati:

2008 - 2009 Facultate: Arhitectura la Facultatea de Arhitectura Spiru Haret din Bucuresti. Nefinalizata
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Arhitectura la Colegiul tehnic de Arhitectura I. N. Socolescu din Bucuresti.

Activitati extracurriculare

Bune abilitati de comunicare, temperamental, ambitios, adaptare rapida la mediul de lucru profesional, capacitate de organizare, orientat catre rezultat, rezistenta fizica si psihica la stres, curiozitate, perseverenta, capacitate de memorare buna

Premii

Certificari
Apr 2014 - Apr 2014: CIS - Certified International Specialist
Program propriu DHL Expres International pentru dezvoltarea profesionala.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close