Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.07.1977

Permis conducere:  Cat.A, B,, Data obtinerii:01.04.2001

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltarea carierei in cadrul unei companii solide

Salariu: 700,00 USD / luna

Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

Gestionare a întregului proces de achizitii produse ai servicii al companiei. Identificare, negociere, plasare comenzi de achiziție conform comenzilor clienților interni si externi.
Actualizare nomenclator clienți, furnizori, produse, comenzi achiziție.

Urmărire ai măsurare termene de livrare conform contractelor

Administrate flota auto a companiei, rapoarte catre management privitoare la starea flotei, consum combustibil, planuri de eficientizare.

Administrare spatii birou ale companiei, control acces, relația cu administratorul clădirii.

Colaboare cu diverse departamente pentru realizarea sarcinilor: IT, contabilitate, gestiune, vânzări, servicii si raportare clienți.




01.01.2019 - 30.04.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: agent achizitii materiale reciclabile

Responsabilitati:

Achiziție deșeuri material lemnos generate de catre companii de producție si import distribuție. Identificarea zilnică de potentiali furnizori in arealul geografic alocat, stabilirea de întâlniri, stabilirea condiții comerciale si logistice, întocmire contracte, urmărire derulare contracte. Identificarea celei mai eficiente modalități de transport împreuna cu echipa de suport. Transmiterea catre departamentul de producție a estimării cantității lunare ce va fi recepționată.


01.11.2017 - 31.12.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: account manager, customer care

Responsabilitati:

Procesare comenzi din zona EMEA in ERP al companiei, emitere de comenzi producție catre furnizoari, emitere documente transport si fiscale catre parteneri. Verificarea stadiului transportului catre clienți a comenzilor expediate de la furnizori. Întocmirea de rapoarte catre managementul companiei in Statele Unite. Participarea la ședințe de planificare a producției pentru semestrele următoare pe baza rapoartelor de vânzări anterioare. Administrarea retururilor in perioada de garantie si post garantie . Comunicare catre clienți a statusului retururilor acestora. Urmărire a valabilității certificatelor de calitate ale furnizorilor companiei care sunt folosite mai departe in relația cu clienții. Rezolvarea unor situații de criza prin expedirea de urgenta a unor componente catre clienții internaționali din stoc rezerva Bucuresti. Efectuarea si menținerea inventarului local de echipamente.


01.06.2017 - 31.10.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator flota echipamente, consultant tehnic

Responsabilitati:

Adminstrator flota echipamente remote, notificare echipe service, comunicare cu clienții spre remediere, înlocuire echipamente conform contractului. Transmitere rapoarte economice si comerciale a numărului de pagini tipărite catre clienții de flote pe centre de cost. Transmitere rapoarte catre departamentul contabilitate pentru facturare lunară a serviciilor prestate contractual. Activități de presales pentru echipa de vânzări prin selectarea celei mai bune oferte tehnice si comerciale pentru cererile de oferta sosite pe adresa firmei. Analiza tehnica si comercială a ofertelor selectate din SEAP/SICAP si comunicarea soluției tehnice catre echipa de vânzări.

01.03.2001 - 31.01.2017

Departament: it hardware

Titlu Job: product manager, logistic manager

Responsabilitati:

Emiterea de comenzi de achizitii catre furnizori pe baza rapoartelor de vanzari, a listelor de pret ale furnizorilor, in baza tintelor de vanzari asumate si a comenzilor curente si proiectelor speciale aparute saptamanal. Solicitarea, catre furnizori de preturi speciale pentru proiecte si licitatii ale distribuitorilor. Cautare furnizori alternativi care sa poata livra volumele si produsele necesare in stoc si nu pot fi aprovizionate de la furnizorii primari, care asigura cea mai mare limita de credit comercial. Efectuarea de comparative pret in piața, solicitare suport de pret de la furnizori pentru a asigura marja se profitabilitate setată intern in companie. Urmărire a proiectelor in derulare in privinta preturilor agreate, termenelor de livrare, a cantitatii si calitatii produselor si serviciilor furnizate. Actualizarea continua pentru echipa de vanzari a termenelor de livrare comunicate de catre furnizori si solicitarea catre furnizori de termene de livrare speciale. Comunicare cu departamentul logistic si rezolvarea problemelor aparute legate de transport, cantitatea si calitatea produselor aflate in comenzile de achizitie si a celor receptionate. Validarea stocurilor la receptia marfurilor ulterior confirmarii de la receptie marfa. Actualizarea bazei de date de produse. Efectuarea de blocari de stoc, reglari, modificari in functie de deteriorare, indisponibilitatea produselor. Efectuarea de comenzi de vanzare speciale, facturi de export, facturi de servicii si altele care nu privesc produse stocabile. Suport acordat departamentului de vanzari asupra termenelor de livrare, gama de produse, pozitionare in piata a produselor ofertate. Transmiterea catre departamentul de marketing a promotiilor curente si speciale ale furnizorilor, implementarea in oferta si comunicarea acestora echipelor de vanzari si clientilor. Participare la traininguri organizate de furnizori si transmiterea catre departamentele de markenting si vanzari a informatiilor dobandite.
Efectuarea de raportări pentru organizațiile de Mediu pentru cantitățile introduse de DEE si deseuri de baterii, obtinerea de avize si aprobări de la respectivele organizații.


01.04.1999 - 28.02.2001

Departament: constructii / instalatii

Titlu Job: gestiune secretariat vanzari

Responsabilitati:

Activitati de secretariat, preluare corespondenta prin intermediul Fax, Email, Posta, telefonie si distribuirea mesajelor catre departamentele financiar, vanzari, management. Gestiunea echipamentelor importate si distributia catre clientii companiei a produselor achizitioanate de catre acestia. Preluarea de comezi pentru instalarea echipamentelor de AC tip split de la clienti , plasarea de comenzi catre furnizori, negociere prețuri in functie de cantitatile achiziționate , conform conform contractelor. Administrarea echipelor de montaj si a mijloacelor logistice in functie de complexitatea lucrarilor. Contactarea clientilor la finalul fiecărei vânzări/montaj al echipelor administrate, cu scopul de a ma asigura de satisfacția acestora asupra calității serviciilor oferite.

studii

 

Facultati:

2001 - 2005 Facultate / Colegiu: Economie la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
1993 - 1997 Liceu: Electrotehnica la Liceu Tehnic Petru Maior din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Sep 2019 - Sep 2019: Project Management Fundamete
Curs Fundamente Managementul Proiectelor - acreditat PMI
Apr 2019 - Apr 2019: Esențial Procurement Skills
Dynamic Learning - curs achizitii principii, responsabilități, tipuri, KPI’s, strategii, tehnici de negociere
Feb 2017 - Feb 2017: programare C# - Academia Programatorilor
Introducere in programul C#.
Jan 2017 - Jan 2017: Introduction to software testing - Luxoft Academy
Introducere in testare software - curs efectuat la Luxoft Training Academy. Prezentarea principalelor concepte in testarea software. Prezentare pentru testarea ISTQB.
Mar 2012 - Apr 2014: Managementul Deseurilor
Curs Managementul Deseurilor - instruire asupra legislatiei in domeniu, obligatiile agentilor economici referitoare la asumarea raspunderii deseurilor de ambalaje produse si introduse in piata

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

italiană(incepator,mediu,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close