 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 23.03.1979 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:21.09.2009
|
|
obiectiv | |
|
Tip job: Full time Departament: Vanzari, Relatii publice, Marketing, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.02.2007 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: agent vanzari Responsabilitati: >vanzarea produselor si serviciilor in conformitate cu standardele Companiei
>asigurarea calitatii serviciilor oferite clientilor si respectarea valorilor companiei
>atingerea/depasirea targetului individual de vanzari stabilit
> prezentarea ofertei potentialilor clienti,negocierea in vederea finalizarii contractului
>intocmirea actelor fiscale si a documentelor necesare activarii contractelor
>asigurarea unei bune relatii de colaborare cu clientii deja existenti
>dezvoltarea portofoliului de clienti
>intocmirea rapoartelor lunare privind activarile,facturile, stocul
|
|
25.10.2005 - 01.02.2007 Departament: telecomunicatii Titlu Job: administrator cont Responsabilitati: Departament: Front Desk
>preluare apeluri si rezolvarea situatilor expuse de clienti(explicare situatie cont/factura,confirmarea platilor efectuate de clienti,lansare flow-uri,solicitari de ajustare a facturii sau de credit transfer,in cazul alocarii eronate a platii clientului,acordare amanari de plata functie de programarea prestabilita etc)
>inregistrari dovezi de plata ;ridicare/aplicare de restrictii
>initiere apeluri in scopul colectarii debitelor
Departament: Handset Recovery
>initiere apeluri de prezentare a ofertei de buy-back
>verificarea si rezolvarea Proceselor Verbale de predare-primire a terminalelor
>verificarea Proceselor Verbale cu refuz la plata
>receptia/verificarea documentelor in original (cerere,proces verbal de predare-primire,factura fiscala (functie de caz – persoana juridica)
>intocmirea rapoartelor de plati si trimiterea catre Departamentul Financiar pentru operare plata
>inregistrarea platilor efectuate
>intocmirea rapoartelor lunare de plati efecuate Realizari: Rezultate foarte bune la evaluarile lunare |
|
01.03.2005 - 25.10.2005 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: office manager |
|
01.01.2004 - 01.03.2005 Departament: traduceri Titlu Job: traducator |
| studii | |
|
Facultati: Universitatea"Spiru Haret",Bucuresti (1998 - 2002)
Facultatea: Facultatea de Limbi si Literaturi Straine,specializarea franceza-spaniola.
Liceul Pedagogic “Matei Basarab”,Slobozia/Ialomita (1993-1998)
Activitati extracurriculare Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa
Abilitati organizatorice,analitice si de rezolvare a problemelor
Abilitati de negociere
Perseverenta
Ambitie
Integritate
Atitudine pozitiva
Adaptabilitate la munca in echipa si in conditii de stress
Premii Autorizatie de traducator eliberata de Ministerul de Justitie
Cursuri:
>Comunicare
>Rezolvare a problemelor
>Managementul timpului
>Being a team player
>Interpersonal behavior
>Tehnici de vanzare si negociere
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(mediu,mediu,mediu) franceză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|