 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
M 29.12.1995 Permis conducere: Cat.B,, Data obtinerii:01.07.2015 Stagiu militar: da
|
|
obiectiv | |
|
Îmi place sa interacționez cu oamenii, îmi plac vânzările și sunt capabil sa ma adaptez in orice situație. Sunt o persoana sociabila, deschisa pentru a învăța lucruri noi.
Salariu: 2.500,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Imobiliare, Vanzari, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Functii publice, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Relatii clienti / Call center, Traduceri, MLM / Vanzari directe Oras de lucru: Bucuresti, Remote (de acasă) Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2020 - 31.08.2020 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: agent vânzări Responsabilitati: -Contactarea clientilor actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si serviciilor conform campaniilor planificate;
-Verificarea,veridicitatea si corectitudinea informatiilor introduse in CRM, baze de date, etc;
-Emiterea si transmiterea unor emailuri, faxuri, scrisori la solicitarea clientilor alocati in campanii;
-Documentarea in permanenta, referitor la noile produse/servicii oferite de catre firmele colaboratoare;
-Insusirea standardelor personale, notiunilor de comunicare si comportament valabile in cadrul oricarui departament al firmei;
|
|
01.04.2018 - 31.01.2019 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: operator call center Responsabilitati: -Oferirea de asistență în deplin acord și stricta respectare a condițiilor de serviciu agreate cu compania și a procedurilor de aceasta indicate;
-Identificarea problemelor semnalate de client punând acestuia întrebări sistematice și specifice pentru o corectă diagnosticare a problemei;
-Completarea și actualizarea în permanență a bazei de date a departamentului cu problemele semnalate de către clienți și soluțiile propuse;
-Raspunderea tuturor solicitărilor superiorilor pentru atingerea obiectivelor postului și departamentului;
-Responsabilitatea de aplicare a prevederilor Regulamentului de ordine interioară și ale celorlalte acte normative în legătură directă cu activitatea serviciului pe care o prestează;
|
|
01.02.2016 - 31.03.2018 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: operator call center Responsabilitati: -Raspunderea apelurilor clienților sau la mail-uri;
-Rezolvarea solicitărilor clienților, atât la telefon, cât și pe mail;
-Oferirea de asistență în acord cu condițiile și procedura companiei;
-Căutarea informațiilor necesare în funcție de fiecare situație folosind resursele puse la dispoziție de companie;
-Rezolvarea reclamațiile clienților;
-Oferirea suportului tehnic;
-Oferirea informațiilor necesare despre produsele și serviciile companiei; |
| studii | |
|
Facultati: 2011 - 2015 Liceu / Școală profesională: Mecanica la Liceul CFR Galati din Galati. Fără diploma de bac.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|