Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.02.1997

obiectiv

 

-persoana calma , sociabila -spirit de echipa -corecta , ambitioasa

Salariu: 1.400,00 USD / luna

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: agent telesales

01.07.2018 - 31.10.2018

Departament: marketing

Titlu Job: lucrator comercial

Responsabilitati:

-asiguram alimentarea cu produse la raft si aranjarea corecta a acestora
-ofeream clientilor informatii privind anumite produse , pretul acestora si locul unde erau asezate acestea(customer service )
-la casa , scanam corect produsele clientilor, ofeream punga , aranjam produsele fara a le deteriora, informam clientii cu privire la anumite promotii ,informam corect clientii despre suma de plata , ofeream restul ,impreuna cu bonul fiscal
-verificam termenul de valabilitatea al produselor si informam superiorul in caz de produse cu termenul de valabilitate pe terminate sau depasit

01.12.2017 - 31.05.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: sales assistant

Responsabilitati:

-ofeream clientilor informatii despre obiectele vestimentare ce le aveam la vanzare, pretul lor, alternative la anumite obiecte ,sfaturi in legatura cu obiectele vestimentare(customer service)
-asiguram aranjarea corecta a obiectelor vestimentare pe umerase, impaturirea lor ,despachetarea si etichetarea acestora
-cunosteam locul fiecarui produs in magazin si asiguram pozitionarea corecta a produselor
-la casa de marcat , preluam produsele ,scanam corect pretul acestora , le scoteam in conditii de siguranta alarmele fara a deteriora materialul sau produsul , impachetam in punga produsele , informam in legatura cu suma de plata , iar la sfarsit ofeream clientilor punga cu produsele cumparate ,impreuna cu bonul fiscal , garantia produselor si restul

01.11.2016 - 31.08.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialist servicii clienti

Responsabilitati:

-scopul functiei era de a retine clientii care isi declarau intentia de a rezilia contractul cu Telekom
-apelarea sau primirea apelurilor de la clientii care solicitau rezilierea contractului cu Telekom
-identificarea nevoilor clientilor si motivul solicitarii de reziliere
-gasirea si oferirea unor solutii pentru a retine clientii in retea utilizand ofertele potrivite ,actionand atat in interesul clientilor cat si al companiei
-promovarea serviciilor oferite de companie

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate: Geografie Turism la Universitatea Din Bucuresti,Facultatea de Geografie din Bucuresti.
2011 - 2015 Liceu / Școală profesională: Stiinte Sociale la Colegiul National "Octav Onicescu" din Bucuresti. Diploma de Bacalaureat



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20