Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.07.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.11.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

munca intr-un domeniu de actualitate si de perspectiva, la un nivel corespunzator - dobandirea de noi cunostinte tehnice si optima lor conjugare cu aptitudinile personale

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Asigurari, Imobiliare, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Auto / Echipamente, Management

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - 29.02.2020

Departament: management

Titlu Job: area manager

Responsabilitati:

Am detinut pozitia de Area Manager pe un proiect nou si crescut impreuna cu Directorul. Numit Spot-less, a fost un proiect antrenant. Spalatorie auto ce era in colaborare cu un supermarket de prestigiu din Londra pe o durata de 4 ani si 9 luni pana la sfarsitul contractului de colaborare intre compania pentru care am lucrat si compania gazda.
Pe toata durata proiectului am dezvoltat abilitatea de a fi un leader de succes pentru aproximativ 300 de angajati activi la un numar de 30 de locatii intinse pe toata zona de SUD a Marii Britanii ( Londra si toata coasta Sudica a tarii )

- am recrutat toata echipa pornind proiectul de la inceput ajungand la apogeu
- am mentinut pe toata durata activa a pozitiei relatia cu angajatii asumandu-mi personal toate sesizarile facute de catre clienti rezolvandu-le pozitiv.
- am pastrat constant legatura cu supermakertul bifand o vizita la fiecare locatie cel putin o data pe saptamana, colectand informatii pentru rapoarte direct de la Managementul supermarketului.
- logistica proiectului a fost direct supravegheata personal ( uniforme, chimicale si restul materialelor oferite pentru desfasurarea activitatilor pentru calitate, profit si un randament ridicat )
- asigurarea ca absolut orice locatie plateste chiria stabilita saptamanal este direct transferata in contul companiei
- frecvent in cautarea de forta de munca avand deseori deplasari in Romania pentru a strange informatii si creea un portofoliu de angajati.

01.01.2013 - 31.03.2015

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: agent suport clienti

Responsabilitati:

- Am oferit informaţii complete si corecte cu privire la produsele oferite de compania Orange, folosind un limbaj uşor de inţeles de către clienţi;
- am aplicat tehnicile de vanzare specifice Orange in mod eficient şi de un inalt nivel cantitativ;
- Menţinerea la zi a cunoştinţelor profesionale: produsele şi serviciile companiei, procedurile de lucru;
- Participarea la indeplinirea obiectivului departamentului prin indeplinirea obiectivelor individuale;
- Transmiterea catre toate departamentele implicate sugestii şi date ale clienţilor;
- Executarea de orice altă sarcina legata de fluxul firesc al activitaţii si misiunea postului;

Datorită obiectivelor atinse lunar am fost propus in luna iulie 2013 să mă alătur echipei de retenţie in cadrul aceluiaşi proiect ORANGE.

- Retinerea clienţilor care îşi declarau intenţia de a rezilia contractul de servicii încheiat cu ORANGE, respectând procedurile de lucru în vigoare
- Pregătirea informaţiilor necesare procesului de negociere în vederea reţinerii clienţilor, utilizând bazele de date disponibile în sistemele IT
- Contactarea clienţilor care solicită rezilierea contractului de servicii în termenul prevazut în instrucţiunile de lucru.
- Identificarea motivului solicitării de reziliere.
- Gasirea unor soluţii pentru a păstra clienţii în reţea şi pentru a servi atât în interesul clienţilor cât şi al companiei.
- Utilizarea tuturor informaţiilor şi resurselor disponibile în scopul reţinerii clienţilor în reţeaua ORANGE
- Identificarea corecta a solicitărilor clienţilor, oferind răspunsuri profesioniste,implicarea activa în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului
- Promovarea produselor şi serviciilor ORANGE în toate apelurile eligibile.

01.05.2011 - 01.11.2011

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: operator sala internet

Responsabilitati:

Intreţinerea sistemelor de lucru atat hardware cat si software
Comunicare, relaţionare si asistenţă clienţilor pe partea software
Vanzarea de echipamente IT

01.03.2010 - 01.08.2010

Departament: imobiliare

Titlu Job: consilier imobiliar

Responsabilitati:

Prospectarea pieţei Imobiliare
Negocierea cu clienţii;
Menţinerea relaţiei cu clienţii;
Promovarea ofertelor speciale ale companiei;
Colectare de informaţii legate de piaţa imobiliara;
Intermediere tranzacţii imobiliare;

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Facultate: Business Management la Kensington college of Business din Londra. Am absolvit 2 ani de colegiu in cadrul " Kensigton college of business" cu pregatirea in Business Managament din Londra, iar in prezent studiez top-up 1 an echivalent al facultatii de management in business.
2012 - 2014 Masterat: Management / Dimensiunea europeana a managementului organizatiei la Universitatea "Spiru Haret" din Brasov.
2007 - 2010 Facultate: Finante si Banci la Universitatea " Spiru Haret" din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul cu program Sportiv "Nadia Comaneci" din Onesti.

Premii

Traininguri
May 2018 - May 2018: Health and Safety
Am fost pregatit pentru a lucra in locuri cu risc ridicat de accidente de munca.
Am fost pregatit pentru a oferi primul ajutor in caz de accident de munca

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close