de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.09.1987

obiectiv

 

OBIECTIV PROFESIONAL SI PERSONAL O pozitie motivanta care sa imi permita sa contribui cu abilitatile si indemanarile mele reusind astfel consolidarea cunostintelor in activitatea profesionala si imbunatatirea standardului de viata.

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Medicina umana, Medicina alternativa

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2013 - prezent

Departament: relatii publice

Titlu Job: agent serviciu clientii

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice inbound din partea clientilor Enel
- Utilizarea aplicatiilor specifice pentru preluarea si rezolvarea solicitarilor venite din partea clientilor
- Analizarea si explicarea facturilor
- Suport informational oferit colegilor
- Oferirea de raspunsuri profesioniste
- Pastrarea unui ton amabil si profesionist pe toată durata apelului
- Pastrarea confidentialitatii informatiilor

23.11.2012 - 01.10.2013

Departament: relatii publice

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor telefonice inbound din partea clientilor Enel
- Utilizarea aplicatiilor specifice pentru preluarea si rezolvarea solicitarilor venite din partea clientilor
- Analizarea si explicarea facturilor
- Suport informational oferit colegilor
- Oferirea de raspunsuri profesioniste
- Pastrarea unui ton amabil si profesionist pe toată durata apelului
- Pastrarea confidentialitatii informatiilor

18.01.2011 - 23.11.2012

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice inbound din partea clientilor romtelecom
- Promovarea si vanzarea atat proactiva cat si reactiva a produselor si serviciilor companiei, la fiecare convorbire cu clientul
- Pregatirea informatiilor necesare procesului de negociere in vederea vanzarii produselor si serviciilor companiei catre clienti, utilizand bazele de date disponibile in sistemele IT
- Utilizarea aplicatiilor specifice pentru preluarea si rezolvarea solicitarilor venite din partea clientilor Rtc
- Analizarea si explicarea facturilor Rtc
- Prezentarea si vanzarea serviciilor Rtc
- Suport informational oferit colegilor
- Identificarea nevoilor clientilor potentiali, sublinierea beneficiile produselor si serviciilor
- Oferirea de raspunsuri profesioniste
- Pastrarea unui ton amabil si profesionist pe toată durata apelului Pastrarea confidentialitatii informatiilor

28.07.2010 - 17.01.2011

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator telemarketng

Responsabilitati:

Stabilirea intalnirii dintre agente si cliente.

01.07.2010 - 01.10.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: operator ambalator

11.01.2010 - 11.06.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

-Promotii sau vanzari de produse sau servicii prin intermediul telefonului
-Preluarea apelurilor telefonice si inregistrarea informatiilor in baza de date utilizand programe specifice
-Solutionarea solicitarilor transmise de catre client.

07.07.2008 - 01.10.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Postul ocupat:
OPERATOR CALCULATOR. Principalele activităţi şi responsabilităţi: Introducerea in calculator a diverselor documente/contracte create in firma in anul 2008.

07.11.2006 - 31.08.2007

Departament: banci

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

Descrierea postului: Am inventariat pe calculator dosare Credite Persoane Fizice pe anul 2006 intr-un document excel si arhivat in cutii de arhivare pentru a fi folosite mai tarziu,facandu-le astfel mai accesibile.

studii

 

Facultati:

2014 - prezent Masterat: Managementul organizational si al resurselor umane la 2009 - 2012 ,Facultatea de Psihologie,Bucuresti-Universitatea Spiru Haret , din Bucuresti. 2009 - 2012 Managementul organizational si al resurselor umane,Facultatea de Psihologie,Bucuresti-Universitatea Spiru Haret , BUCURESTI Master / Studii postuniversitare, Psihologie 2006 - 2009 Universitatea Spiru Haret-Facultatea de Drept si Adminsitratie Publica -din Bucuresti Facultate (absolvent promotia 2009) Specializare Drept 01/2009 - 01/2010 Modulul psihopedagogic-Nivelul 1-Curs de formare initiala pentru profesia didactica. Facultate (absolvent) BUCURESTI, ROMANIA Descriere: Modulul psihopedagogic-Nivelul 1-Curs de formare initiala pentru profesia didactica. 2002 - 2004 Colegiul National "Octav Onicescu" , BUCURESTI Necalificati/Liceu Profilul: Stiinte ale Naturii Descriere: Diploma de bacalaureat

Premii

Certificari
Oct 2009 - Oct 2009: Scoala de Resurse Umane din cadrul AIESEC UNIVERSITY
Cursuri/Training-uri
2-4 octombrie 2009-Scoala de Resurse Umane din cadrul AIESEC UNIVERSITY ,organizata de AIESEC Bucuresti la urmatoarele workshop-uri:
"Oameni fac diferenta","Freelancing training"."Performanta individuala sau performanta organizationala?","Talent vs munca-descoperirea si dezlantuirea potentialului","Managementul Carierei","Tehinicia actoricesti si Public Speaking"."Motivation"."Tehnici de Recrutare si Selectie".

16.aprilie 2008-Certificat de participare la lucrarile Simpozionului de Criminalistica cu tema "Euroconformizarea activitatilor criminalisticeprin managementul calitatii
Voluntariat
Practica Studenteasca in cadrul Instantei de judecata a sectorului 1
Cursuri/Training-uri
10.01.2011-14.01.2011
Operator call center-ROMTELECOM



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close