Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 10.10.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.07.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Acumularea experientei profesionale necesare pentru dezvoltarea unei cariere solide intr-un mediu de lucru dinamic.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Altele, Agricultura, Paza si protectie / Militar, Turism / Hotel staff, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

05.11.2012 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent serviciu clienti

Responsabilitati:

- Dezvoltarea, gestionarea si conducerea relatiei cu clientii;
- Rezolvarea situatiilor de criza aparute in relatiile cu clientii;
- Verificarea periodica a gradului de multumire a clientului fata de serviciile care i s-au oferit;
- Pregatirea de rapoarte saptamanale de activitate referitoare la fiecare client care s-a adresat cu o problema serviciului clienti;
- Gestionarea retururile pe casa de marcat negativa;
- Gestionarea situatiilor limita- produse expirate, eroare casier, supraincasare, diferenta pret;
- Verificarea corectitudinii dateloor legate de preţuri, reduceri, promotii şi obtinerea autorizaţiilor necesare procesării cererilor clientilor;
- Intocmire facturi, storno, monetare, rapoarte;
- Intretinerea, administrarea si actualizarea bazelor de date electronice
- Intocmirea de rapoarte specifice;
- Alte atributii administrative.

23.05.2011 - 23.08.2011

Departament: banci

Titlu Job: specialist operatiuni retail

Responsabilitati:

Contract pe perioada determinata - Responsabilitati:
- Verificarea si analizarea documentele prezentate de clientii care solicitau produse de creditare;
- Verificarea solicitantilor de credit in bazele de date (interne si externe) stabilite prin normele interne ale bancii;
- Verificarea firmei angajatoare a solicitantului de credit in bazele de date (interne si externe) /site-uri stabilite prin normele interne ale bancii;
- Cautarea informatiilor cu privire la agentii economici angajatori ai solicitantului/coplatitorului/coplatitorilor prin accesarea site-ului Ministerului Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului (verificarea existentei legale a firmei, publicitate situatii financiare, semnal firme, dizolvari etc) si analizearea acestor informatii;
- Contactarea telefonica a angajatorului in vederea obtinerii de informatii cu privire la solicitantul creditului;
- Intocmirea listei de verificare corespunzatoare solicitantului, respectiv coplatitorului/coplatitorilor, ce va contine situatia centralizata a verificarilor anterior mentionate;
- Realizarea rapoartelor zilnice aferente activitatilor curente desfasurate.

09.05.2011 - 29.05.2011

Departament: banci

Titlu Job: practica

Responsabilitati:

- Verificarea, organizarea si arhivarea dosarelor de creditare.

15.06.2010 - 20.12.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

- Prezentarea ofertei si vanzarea produselor;
- Intocmirea rapoartelor zilnice..

10.04.2008 - 08.05.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: operator calculator

Responsabilitati:

- Introducerea comenzilor in sistem;
- Inregistrarea notelor de plata;
- Incasarea de numerar;
- Emiterea facturilor

studii

 

Activitati extracurriculare

- Prezenta sociala agreabilă;
- capacitatea de a mă adapta la situații noi;
- foarte bune abilități de comunicare şi negociere;
- disponibilitate la program de lucru prelungit,efort fizic si intelectual
- personalitate puternică;
- flexibil;
- capabil de a lucra atât independent cât și în cadrul unei echipe, în medii solicitante.

Premii

Certificari
Tehnician in verificarea calitatii

Premii
Locul al-II lea in cadrul Sesiunii de Comunicari Stiintifice 2012 organizata de Universitatea Romano – Americana.

Conferinte
- Rolul Bancilor Centrale pe timp de Criza
- Henkel Innovation Challenge (Inovatie vs Creativitate)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close