Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.02.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.02.2007

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2014 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent servicii clienti engleza & rusa galileo by travelport

Responsabilitati:

Stefanini este un furnizor premier de IT Service management solutii pentru corporații internaționale și partenerul preferat al multor companii blue chip. Stefanini ofera servicii de consultanta, dezvoltare de solutii si integrare, BPO, aplicații și infrastructură de outsourcing.

Agent Servicii Clienti este primul punct de contact pentru toate agențiile de turism care oferă suport software specific pentru agentii de turism si companiile aeriene.

- gestioneaza apelurile telefonice primite, web-tichete și e-mail-uri de pe Rusia, Marea Britanie, Irlanda, Africa de Sud și Kenya
-identifica si rezolva problemele de nivelul 1
-apeluri outbound la clienți și companii aeriene, pentru a le oferi feedback si solutii cu privire la problemele lor
-rezolvarea problemelor de hardware si software, precum si de retea
-asistarea cu definirea și documentarea articolelor din portalul de informatii
-cunoasterea și utilizarea alfabetului aviatic
-escalarea cazurilor la urmatorul nivel atunci când este necesar
-indeplinirea constanta a criteriilor de performanță

01.10.2012 - 01.03.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent proces introducere, validare si prelucrare date germania & austria

Responsabilitati:

-Introducerea în sistem a comenzilor sosite din partea clienților și emiterea facturilor
-Completarea , verificarea, actualizarea comenzilor cu ajutorul unui program specializat
-Contactarea clienților și oferirea de suport pentru clarificarea eventualelor nelămuriri
-Înregistrarea clienților noi, precum și premium, stabilirea și înregistrarea condițiilor preferențiale pentru ei
-Editarea profilului clienților, actualizarea și modificarea informațiilor legate de adresa de facturare și livrare
-Înregistrarea clienților în baza de date, trimiterea facturilor electronice la clienții care solicită acest lucru
-Întocmirea de rapoarte statistice pentru clienții care solicită acest lucru pentru o perioadă cerută de ei
-Realizarea indicatorilor de performanță stabiliți
-Atingerea target-ului stabilit
-Atingerea indicatorilor de performanță
-Îmbunătățirea calității muncii
-Preluarea unor procese noi, datorită rezultatelor obținute împreună cu echipa

01.03.2012 - 01.06.2012

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

- Preluarea și înregistrarea rezervărilor clienților
- Primirea și cazarea clienților
- Întocmirea actelor necesare cazării clienților (contracte de turism, emiterea facturii de plată, încasarea plăților)
- Promovarea serviciilor oferite clienților
- Soluționarea eficientă a tuturor solicitărilor înregistrate din partea clienților
- Medierea conflictelor și rezolvarea reclamațiilor clienților

01.11.2009 - 01.11.2010

Departament: asigurari

Titlu Job: consilier financiar

Responsabilitati:

- Consilierea clienților în domeniul asigurărilor de viață și de sănătate
- Particularizarea pachetului de servicii oferite pentru fiecare client în parte
- Emiterea polițelor de asigurare

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Fiscalitate la " Babes-Bolyai "/ FSEGA din Cluj-Napoca.
2008 - 2011 Facultate: Finante si Banci la " Babes-Bolyai "/ FSEGA din Cluj-Napoca.

Premii

Traininguri
Jan 2015: IATA Traning

Mar 2014: Training Galileo Software

Nov 2013: Training-uri in cadrul companiei Office Depot ( Finanțe și Contabilitate Primară, Managementul Timpului, Google Apps )

Certificari
Nov 2012: Certificat European de Competență Lingvistică în Engleza de Afaceri

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

rusă(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close