Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.12.1989

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Marketing, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Traduceri, IT Hardware, Banci, Management

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: agent servicii clienti

Responsabilitati:

Responsabilitati
-Tratarea dosarelor in functie de particularitatile si procedurile impuse de contractul existent
-Respectarea SLA-urile
-Comandarea pieselor in vederea solutionariii dosarelor
-Stabilirea intalnilor intre inginer si client
Realizari
-Am contribuit la buna functionare a echipei prin munca si rabdare, optimizand timpul de tratare a dosarelor
-Am mentinut relatia intre supervizorii din Franta si echipa din Romania, dar si intre tehnicieni si clientii unde acestia trebuiau sa ajunga

01.08.2016 - 30.09.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati pe care le-am avut de indeplinit sunt:
-Am inregistrat toate semnalarile preluate prin telefon si mail in sistemele specifice,
-Am respectat procedurle interne si am intreprins actiuni conforme cu procedurile de lucru
Atenta la detalii am reactionat prompt la nevoile si problemele intampinate in vederea solutionarii acestora.

01.02.2014 - 31.08.2016

Departament: asigurari

Titlu Job: broker

Responsabilitati:

Descrierea companiei:
DESTINE BROKER DE ASIGURARE – REASIGURARE societate de brokeraj în asigurări specializată în reprezentarea şi apărarea intereselor clienţilor săi în raporturile cu societăţile de asigurări este în măsură să negocieze cele mai avantajoase oferte pentru produsele şi serviciile de asigurări existente în prezent pe piaţa asigurărilor din România. Societatea are încheiate contracte de colaborare cu majoritatea societăților de asigurare și intermediază aproape toate tipurile de asigurări, funcție de cerințele clienților.
Rolul DESTINE BROKER DE ASIGURARE – REASIGURARE este să se asigure că fiecare client – partener beneficiază de cea mai bună poliţă, de cea mai bună soluţie adaptată nevoilor sale, dar nu la orice preţ. Cu ajutorul specialiștilor companiei noastre se reuşeşte identificarea pe o piaţă extrem de agresivă a acelor produse şi servicii de asigurare care corespund intereselor clienților şi acoperă riscurile la costuri optime.
Responsabilitati:
Elaborarea strategiei si obiectivelor departamentului de vanzari pe termen scurt, mediu si lung, in functie de strategia si obiectivele companiei;-Dezvoltarea echipei de vanzari si cresterea portofoliului de clienti;-Conceperea si livrarea de programe de training pentru forta de vanzari;-Dezvoltarea unor noi strategii de promovare a produselor si atragerea de noi clienti;-Realizarea de analize si raportari cu privire la propria activitate si a echipei.-Identificare de prospecti si dezvoltarea unui portofoliu propriu de clienti;-Monitorizarea, dezvoltarea si supervizarea permanenta a clientilor companiei in vederea generarii altor servicii de consultanta, bazate pe nevoile acestora;-Monitorizare permanenta a contractelor, incasarilor, rezultatelor obtinute in urma livrarii de servicii;-Stabilirea criteriilor si a conditiilor contractuale, la nivel de negociere;-Analiza permanenta a pietei de servicii de training si consultanta la nivel de concurenta;
Realizari:
Administrarea fluxului de operatiuni in cadrul companiei, corect si in timp util.
Executia la timp a ofertelor de reinnoire a contractelor de asigurari (la mai multi asiguratori) si transmiterea lor catre clienti.Incheierea politelor de asigurare si consultanta in legatura cu acestea

01.11.2013 - 31.08.2016

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Descrierea companiei
S.C. SEMPRE DRITTO TOUR S.R.L. este o societate cu capital privat, infiintata in iunie 2003, de dl Eugen Paulet, destinata transportului intern si international de calatori. Urmare efortului continuu depus de intreaga echipa, SEMPRE DRITTO TOUR este astazi, unul din cei mai mari transportatori romani de calatori. Societatea vine in intampinarea numeroaselor cereri ale pietei oferind servicii specializate in domeniul transportului intern si international de persoane precum si in domeniul transportului de colete si al turismului. In prezent, agentia de transport SEMPRE DRITTO TOUR are reprezentante deschise in Botosani, Iasi, Roman, Onesti, Brasov, Bucuresti, Constanta si Palermo si efectueaza curse de linie regulate catre Italia, Spania, Germania, Anglia, Franta, Olanda, Danemarca.
Responsabilitati:
In cadrul acestei functii am avut diverse sarcini. Tin sa le precizez pe cele mai importante si anume, am monitorizat toate actiunile de vanzare ale departamentui in care am lucrat, am vandut numeroase pachete turistice simple si diversificate, am contribuit la alcatuirea diverselor programe si oferte, am incheiat contracte si am efectuat plati. . Saptamanal m-am ocupat de rapoartele cu cheltuielile si incasarile firmei, pentru a avea o idee clara asupra profitului adus de mine, ca angajat. Fiind o agentie de turism care avea ca obiectiv transportul pasagerilor si coletelor in Italia, m-am ocupat de preluarea coletelor, am avut grija sa fie facute actele necesare in vederea ajungerii acestora la destinatia corecta si la persoana potrivita. Am pus la dispoziția potențialilor clienți toate informațiile necesare, am stabilit prețul final al pachetului turistic în funcție de opțiunile clientului (servicii turistice parțiale sau suplimentare solicitate de client) și am emis documentele de călătorie (contract, voucher turistic, bilete de transport, asigurări)
Realizari
Prin perseverenta si munca am contribuit la buna functionare a societatii, aducand clienti noi, dar si pastrand clientii deja existenti.
Am redus timpul de asteptare al clientilor, prin buna mea mea organizare si rapiditatea cu care am invatat sa imi desfasor activitatea.

studii

 

Facultati:

2015 - 2016 Facultate / Colegiu: Curs de Limba Engleza Conversational la Centru de Meditatii Unirea Iasi din Iasi.
2015 - 2016 Facultate / Colegiu: Curs de Limba Franceza A3 la Centru de Meditatii Unirea din Iasi.
2015 - 2016 Facultate / Colegiu: Curs de Limba Engleza B1 la Centru de Meditatii Unirea din Iasi.
2009 - 2012 Facultate / Colegiu: Filosofie la Alexandru Ioan Cuza din Iasi.
2006 - 2009 Liceu: Filologie la Liceul Teoretic Mihail Kogalniceanu din Vaslui.

Premii

Hobby-uri
plimbari in aer liber,fotografie,sport



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close