Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.06.1983

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Administrativ / Logistica, Functii publice, Transport / Distributie, Protectia mediului, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2018 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: agent servicii client

Responsabilitati:

Implementarea contractelor de servicii de date premium pentru persoane juridice presupune:
- postarea contractului si documentelor necesare validarii contractului, de catre agentii de vanzari in aplicatiile IT ale companiei.
- verificarea acestora trebuie sa fie in comformitate cu promotiile, campaniile, tarifele in vigoare, cu formele si prevederile contractuale in vigoare.
- intoarcerea in corectie daca este cazul.
- trimiterea la implementare a contractului.
- punerea cererii pentru implmentare conform tipului de contract semnat.
- dupa ce toate entitatile isi pun bifele si valideaza cererea,se genereaza MemoSF care se completeaza cu informatiile din contract.
- daca MemoSF a fost aprobat cererea merge mai departe in pasul stabilire intalnire.
- in acest pas trebuie sunat clientul si stabilit de comun acord ziua si ora la care pot ajunge colegii de la tehnic pentru finalizarea instalarii serviciului.
- daca MemoSF este respins se anuleaza tot iar reprezentantul de vanzari trebuie sa renegocieze contractul si sa faca postare noua (se va relua toata procedura).
- in functie de situatie solicit reprezentantului de vanzari informatii suplimentare referitoare la contractul semnat.
- pe tot parcursul implementarii contractului verific sa nu existe probleme iar in cazul in care apar ma ocup in a le rezolva.
- ofer status referitor la implementarea contractului atunci cand este solicitat.



01.10.2016 - 30.06.2018

Departament: protectia mediului

Titlu Job: coordonator vanzari

Responsabilitati:

Fiind o societate care s-a infiintat anul in 2016, iar eu lucrez inca de la inceput, activitatile pe care le desfasor se impart in doua etape:
1. contactarea potentialilor clienti si informarea acestora ca sunt obligati conform legii sa incheie un contract de trasabilitate cu o societate care sa le asigure trasabilitatea, incheierea contractelor de trasabilitsate, simulari de calcul pentru trasabilitate, crearea bazei de date in excel, solicitatea de rapoarte lunare, efectuarea de diferite situatii pentru fiecare tip de deseu, transmiterea lunara catre client,i prin email si serviciul postal, a documentelor necesare asigurarii trasabilitatii etc;
2. contactarera potentialilor clienti si informarea acestora ca dorim sa cumparam deseuri de ambalaj in vederea asigurarii trasabilitatii, incheierea contractelor de achizitie, mentinerea legaturii cu clientii, stransa legatura cu departamentul contabil in realizarea diferitelor situatii, solicitate de clienti si colegi pe tipuri de deseu, verificarea anexei 3 si completarea acesteia cu informatiile lipsa, inregistrarea acesteia (cu numar si serie) intr-nu registru special care este impartit in: unul pentru clienti si unul pentru reciclator, evidente pe tipuri de de deseu. etc

01.06.2015 - 31.10.2016

Departament: service / reparatii

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Agent relatii clienti - Servicii @ Rominstal Termo Solutions, București, Municipiul București, România
- Actualizarea bazei de date,
- Contactarea clientilor in vederea reinnoirii autorizatiei ISCIR,
- Programarea clientilor pentru interventie,
- Mentinerea legaturii cu furnizorii,
- Raportari lunare la ISCIR,
- Raporatri ale interventiilor service asupra echipamentelor furnizate de diversi producatori,
- Evidenta stocului la produsele folosite,
- Pregatirea actelor pantru firma de contabilitate,
- Logistica,
- Call center.

01.06.2013 - 31.10.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

-Contactarea colaboratorilor si informarea acelora care au plati intarziate, care au intarziat cu raportarea lunara sau dupa caz cu informatiile aparute (raport transmis eronat, pentru colaboratorii noi informatii referitoare la procesul de licentiere etc);
-Cautarea de noi societati avand ca domeniu de activitate retransmiterea prin cablu;
-Adaugarea de noi societati in baza de date si comunicarea/notificarea acestora cu privire la intrarea in legalitate (incheierea unei Autorizatii Licente Neexclusive);
-Inregistrarea in registrul intrari-iesiri a notificarilor si actualizarea bazei de date cu numarul de inregistrare alocat fiecarei societati;
-Transmiterea prin serviciul postal, catre noile societati, a notificarii, cererii de autorizare, modelului de Autorizatie Licenta Neexclusiva si modelului de raport lunar;
-Intocmirea borderoului pentru serviciul Postal;
-Actualizarea bazei de date cu informatiile despre confirmarile de primire (ziua cand a fost primita comunicarea/somarea - daca a fost primita etc., dupa caz) si arhivarea acestora la dosarul societatii;
-Solicitarea de documente contabile (balanta de verificare cu contul aferent domeniului de activitate-retransmitere prin cablu) in cazul in care societatea raspunde comunicarii/notificarii cu adresa prin care ne informeaza ca: societatea a vindut activitatea de retransmitere prin cablu, are alt obiect de activitate, nu a inceput inca activitatea de retransmitere prin cablu etc.
-Somarea societatilor care nu raspund notificarilor/ nu trec in legalitate in termenele stabilite;
-Realizarea unei plangeri penale pentru societatile care nu raspund la somatii in termenele stabilite;
-Retragerea plangerilor penale in cazul societatilor care intra in legalitate;
-Inregistrarea si verificarea informatiilor continute in rapoartele lunare primite de la societatile deja existente in baza de date si transmiterea acestor rapoarte catre departamenul de facturare;
-Actualizarea bazei de date cu informatiile continute in rapoartele lunare si facturi;
-Arhivarea rapoartelor si facturilor lunare;
-Solicitarea situatiilor de plata de la departamentul facturarea si emiterea de notificari de plata, in cazul in care nu se realizeaza plata facturilor;
-Realizarea de referate si pregatirea dosarelor pentru departamentul juridic in cazul societatilor care nu realizeaza plata nici in urma notificarilorde plata;
-Intocmirea de rapoarte trimestriale si anuale.

01.01.2013 - 01.07.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Asezarea produselor la raft; consilierea clientilor; incasarea banilor de la clienti; etc

06.06.2009 - 06.09.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Asistent manager (preluarea apelurilor telefonice, organizarea agendei
managerului, corespondenta, email-uri, fax-uri, selectarea candidatilor pentru
postul de agent de paza si programarea la interviu)etc.

01.02.2009 - 01.06.2009

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant asigurari

Responsabilitati:

Contactarea telefonica a clientilor, stabilirea unei intalniri cu acestia si prezentarea
produselor (asigurari de viata, asigurari pentru cladiri si asigurari auto).

01.11.2008 - 01.01.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

secretariat (preluarea apelurilor telefonice, email-uri, fax-uri, corespondenta,
agenda managerului) etc

01.09.2008 - 31.01.2009

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: receptionera/coafeza

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice,programarea clientilor,consilierea clientilor privind
produsele din standul cu vanzare, primirea clientilor si conducerea acestora catre
departamentul unde aveau programare)etc. si ocazional coafor (spalat, tuns,
coafat, vopsit), doar atunci cand era aglomerat la acest departament .

01.04.2006 - 30.09.2008

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: coafor/secretariat

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice,programarea clientilor,consilierea clientilor privind
produsele din standul cu vanzare, primirea clientilor si conducera catre
departamentul unde erau programati)etc.

01.05.2003 - 01.07.2005

Departament: asigurari

Titlu Job: agent sigurari

Responsabilitati:

Agent asigurari (contactarea persoanelor in vederea incheierii politelor de
asigurare auto).

studii

 

Facultati:

2018 - 2018 Colegiu / Studii postliceale: Inspector / Referent Resurse Umane la Absolute Pro Trading din Bucuresti.
2009 - 2012 Facultate: Administratie Publica/Stiinte Sociale si Administrative la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti.
2006 - 2006 Colegiu / Studii postliceale: Coafor la Christine Valmy din Bucuresti.
2004 - 2005 Colegiu / Studii postliceale: Coafor la Fundatia Ecologica Green din Bucuresti.
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: Filologie la Liceul Teoretic Dimitrie Cantemir din Babadag-Tulcea.

Premii

L'Oreal - 2007, 2008 - seminar coafor (gama de lux Kerastase)

Wella - 2006 - seminar coafor

Christine Valmy - 2006 - seminar coafor

Training Basic One Allianz-Tiriac Asigurari S.A.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close