Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.02.1988

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obiectivul principal este imbunatatirea abilitatilor si dezvoltarea cunostintelor tehnice si nu numai.

Salariu: 700,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Educatie / Training / Arte, Internet / e-Commerce, Cercetare - dezvoltare, Tipografii / Edituri, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, IT Hardware, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2017 - prezent

Departament: it hardware

Titlu Job: agent servicii clienți & trainer

Responsabilitati:

Amazon UK
- Asigurarea satisfacției clienților prin furnizarea de informații și suport tehnic prin telefon, e-mail și chat.
- Ajutarea colegilor cu informații și proceduri
- Formarea noilor angajați atât din punct de vedere tehnic, cât și din punct de vedere al abilităților de comunicare

01.10.2016 - 30.11.2017

Departament: it hardware

Titlu Job: analist servicii clienți & backup trainer

Responsabilitati:

ASUS Romania, Nigeria, South Africa, United Kingdom
- Trimiterea de rapoarte zilnice și săptămânale privind starea de coaching și nivelul de servicii pentru agenți.
- Organizarea programului săptămânal pentru a asigura un echilibru adecvat al interacțiunilor cu clienții.
- Ajutarea agenților în tratarea cazurilor dificile.
- Furnizarea de recenzii de performanță și de sesiuni de coaching pentru agenți
- Backup Trainer oferind sesiuni de training tehnic privind software-urile Windows și Android și produsele ASUS. Oferit suport extins pentru servere,

01.01.2015 - 30.09.2016

Departament: it hardware

Titlu Job: agent servicii clienți

Responsabilitati:

ASUS Romania, Nigeria, South Africa, United Kingdom
- Prelucrarea și înregistrarea exactă a tranzacțiilor prin intermediul unui computer și al unui software de urmărire desemnat
- Asistența clienților prin e-mail, chat live și telefon pentru a configura hardware-ul, pentru a instala și configura software
- Depanarea defecțiunilor sau erorilor de sistem și furnizarea de soluții pentru restabilirea funcționalității

01.03.2014 - 31.01.2015

Departament: marketing

Titlu Job: asistent de cercetare in statistica

Responsabilitati:

- initierea apelurilor telefonice catre clienti/potentiali clienti in vederea promovarii produselor si serviciilor comercializate
- identificarea nevoilor clientilor si a oportunitatilor de promovare in cadrul convorbirilor telefonice
- oferirea informatiilor specifice nevoilor clientilor

01.02.2013 - 31.01.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: level 2 tech support

Responsabilitati:

- Preluarea si rezolvarea escalarilor facute de Level 1 Tech Support si Team Leaders.
- Virus Removal
- Optimizari de PC-uri
- Anulări de cont și retenție
Pe Level 2 Tech Support am ajuns rapid printre primii agenti care ofereau suport tehnic pentru probleme generale de PC si curatarea acestora de virusi.

10.04.2010 - 03.02.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: level 1 tech support

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice venite din partea clientilor, identificarea problemelor cu care se confrunta acestia si stabilirea celor mai bune si rapide metode de rezolvare.

Realizari:

In timp am promovat de la agent servici clienti oferind suport tehnic la Support Agent pentru agentii noi, la membru in Junior Management Team unde am activat ca Backup pentru Team Leaders ulterior promovand la Level 2 Tech Support.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Profilul: Inovare Culturala, Specializarea: Scriere Creatoare si Editarea si Promovarea Produselor Culturale la Universitatea Transilvania din Brasov din Brasov.
2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Profilul Studii Culturale, Specializarea: Studii Americane la Universitatea Transilvania din Brasov - Facultatea de Litere din Brasov.
2003 - 2007 Liceu: Limbi Moderne la Liceul Teoretic Stefan cel Mare din Rimnicu Sarat.

Premii

Voluntariat
Feb 2008 - Jun 2010: American Culture Club
Din 2008 până în 2010, împreună cu 6 colegi de facultate am creat American Culture Club, primul club de acest gen din țară.

Cu acest club și cu sprijinul Bibliotecii Județene George Barițiu, am organizat evenimente culturale și caritabile de genul:
- colectare și donare jucarii și haine
- sesiuni gratuite de predare a limbii engleze
- conferințe pe diverse teme cu invitați speciali din SUA 
- seri de film
- workshop-uri interculturale pe diverse teme etc
Nov 2007 - Jun 2012: Student Senator
- În perioada facultății am activat ca reprezentantul studenților profilului Studii Culturale în Consiliul Facultății de Litere
- Din 2010 până la sfârșitul programului de Master am fost Student Senator reprezentând toți studenții Facultății de Litere în cadrul Senatului Universității Transilvania din Brașov.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close