Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.03.1990

obiectiv

 

Obtinerea unui angajament serios, alaturi de o echipa profesionista, in vederea construirii unei cariere .

Salariu: nespecificat

Beneficii: stagiu de pregatire profesionala, oportunitati de cariera si provocari

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2019 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: agent reclama publicitara

Responsabilitati:

- Recrutarea promoterilor /personalului pentru proiectele stabilite de client si instruirea acestora; - Coordonarea proiectelor de publicitate; - Mentinerea comunicarii continue cu clientul in ceea ce priveste dezvoltarea,adaptarea,modificarea oricaror termene,activitati sau solutii pentru implementarea proiectului; - Promovarea imaginii agentiei atat prin intermediul social media cat si in activitati de teren sau meeting-uri; - Coordonarea echipei de implementare a proiectelor( team-leaderi, promoter); - Gestionarea executiei proiectelor avand in vedere indeplinirea obiectivelor trasate initial in brief-ul de client; - Asigurarea si supervizarea activitatii in teren in termenii stabiliti de client; - Efectuarea raporturilor aferente activitatii si proiectului.

01.09.2019 - 30.11.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

- Coordonarea si implementarea activitati de suport, necesare departamentului de vanzari; - Intocmirea prezentarilor si rapoartelor de vanzari; - Gestionarea si updatarea bazei de date de contracte comerciale si administrative, specifice industriei; - Administrarea conturilor interne ale consultantilor de turism; - Acordarea suportului tehnic consultantilor de vanzari: gestionarea credentialelor, asigurarea mentenantei pentru cazuri punctuale; - Intocmirea si transmiterea newsletterelor de natura tehnica, destinate retelei de agentii de turism; - Intocmirea, transmiterea si actualizarea procedurilor de lucru specifice companiei;

01.06.2018 - 30.09.2019

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

-Recrutarea de personal, formarea acestuia si supervizarea activitatii; - Coordonarea echipei si solutionarea problemelor ivite pe parcurs; - Participarea la training-urile specifice fiecarui departament în parte; -Promovarea brandului prin intermediul social media; - Intocmirea si verificarea stocurilor saptamana si lunare ; -Intocmirea facturilor si avizelor si introducerea lor in sistem; -Verificarea actelor contabile; -Intocmirea programului angajatilor; - Gestionarea relatilor cu furnizorii si clientii; -Intocmirea comenzilor si plasarea lor catre furnizori; - Participarea la anumite gale si evenimente; -Verificarea autorizatiilor si contractelor incheiate cu diversi furnizori

01.02.2014 - 30.06.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: casiera-receptionera

Responsabilitati:

-sarcini privind evidenta primara , incasari si plati prin casierie, cu intocmirea chitantelor/bonurilor fiscale pentru sumele incasate de la clienti la vanzarea cu plata pe loc , conform facturilor intocmite; - predarea zilnica la contabilitate a borderoului -monetar si documentele de casa(raport de gestiune, registru de casa); - efectuarea inventarului privind stocul de produse la fiecare sfarsit de luna; - preluarea apelurilor telefonice, receptionarea mail-urilor si realizarea programarilor pe baza acestora , primirea clientilor si organizarea in salon .

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: " Gestiunea Spatiului Turistic si Servicii de Ospitalitate" la Facultatea de Geografie, Universitatea din Bucuresti din Bucuresti. Absolvent cu diploma de master
2010 - 2013 Facultate: Specializarea Geografie Turism la Facultatea de Geografie, Universitatea din Bucuresti din Bucuresti. Absolvent cu diploma de licenta
2009 - 2011 Facultate: Limbi si Literaturi Straine la Facultatea de Limbi si Literaturi Straine, Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2005 - 2009 Liceu / Școală profesională: Fililogie la Liceul Teoretic " Eugen Lovinescu" din Bucuresti.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

portugheză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close