Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.03.1969

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.07.2008

obiectiv

 

Sunt decisa sa lucrez pe termen lung în domeniul contabilității financiare. Pregătirea teoretică si practica dobandita în cadru studiilor universitare si la locurile de munca anterioare ma vor ajuta in viitorul loc de munca.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Personal calificat

Oras de lucru: Bucuresti, Giurgiu, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: agent comercial(customer suport)

Responsabilitati:

- Asigurarea unui serviciu excelent si proactiv pentru toti clientii companiei, prin oferirea de precizie, promtitudine, consultanta si solutii in ceea ce priveste produsele si conceptele Roca
- Preluare si introducere in sistemul informatic a comenzilor venite de la terti in coordonare cu echipele de agenti si logistica
- Verificare comenzi dpdv al inregistrarii clientilor in sistem , conditiilor de livrare, termenelor si conditiilor de plata
- Planificarea conform procedurilor existente a necesarul de marfuri, inregistrarea in sistem a comenzile de achizitie si urmarirea ca acestea sa fie livrate in conformitate cu termenele de livrare agreate de clienti.
- Clarificarea prin agentii de vanzare sau direct cu clientii a neconcordantele din comanda;
- Crearea de clienti noi in sistemul informatic pe baza fisei de contractare aprobata;
- Inregistrarea reclamatiile ( acolo unde este cazul ) si solutionarea acestora,
- Intocmirea documentele de livrare pentru marfa vanduta ( Facturi, avize, facturi storno ) respectand politica comerciala a companiei
- Monitorizare termene de livrare;
- Suport pentru echipa de vanzari

01.04.2019 - 31.08.2019

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: asistent comercial /sales suport intern

Responsabilitati:

- pregatire dosar aprobare contract clienti conform procedura interna
- Preluare si introducere in sistemul informatic a comenzilor venite de la terti;
- Verificare comenzi dpdv al inregistrarii clientilor in sistem , conditiilor de livrare, termenelor si conditiilor de plata
- Clarifica prin agentii de vanzare sau direct cu clientii neconcordantele din comanda;
- Creare clienti noi in sistemul informatic pe baza fisei de contractare aprobata;
- Monitorizare termene de livrare;
- Suport pentru echipa de vanzari

01.07.2018 - 30.04.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: analist servicii clienti

Responsabilitati:

- Primeste si creeaza comenzile de vanzare in sistemul informatic
- Verifica sub aspect informational si al acuratetei comenzile primite de la clienti
- Se asigura ca acele conditii si clauze contractuale stipulate in contractele de vanzari sunt introduse corect in comenzile de vanzare create in sistem
- Inregistreaza si monitorizeaza in cadrul comenzilor de vanzare platile avansurilor stipulate contractual si efectuate ulterior de catre client
- Mentine ralatia cu clientii si actioneaza in directia satisfacerii nevoilor acestora
- Promoveaza noi produse/servicii ale companiei
- Actualizeaza in sistem informatiile referitoare la comenzi.
- Trimite clientilor confirmari de comanda pentru fiecare comanda in parte.
- Discuta si negociaza cu clientul modificarile ce trebuie aduse comenzii ( modificari initiate de client, impedimente aparute in procesarea interna a comenzii sau in cazul depasirii limitei de credit).
- Informeaza clientii asupra situatiei comenzilor si eventualelor abateri de la termenele contractuale de livrare.
- Verifica zilnic in sistem situatia comenzilor de vanzare aflate in lucru, nefacturate.
- Culege informatii privind vanzarea materialelor ce nu fac parte din portofoliul stanard de produse al companiei.
- Inregistreaza si pastreaza/ arhiveaza documente.
- Verifica la cerere disponibilitatea materialelor din stoc si a capacitatii de productie.
- Efectueaza la cerere rezervari de materie prima si de capacitate de productie si le monitorizeaza validitatea si valabilitatea.
- Participa la vanzarea materialelor de calitatea a-II-a.
- Respecta termenele stabilite pentru sarcinile alocate.
- Ofera clientilor toate informatiile necesare privind livrarea comenzilor.
- Ofera informatii clientilor interni si externi referitoare la produsele firmei.
- Prelicrarea datelor necesare incarcarii preturilor in sistemul informatic.
- Preia de la clienti reclamatii referitoare la aspectele materiale, financiare sau de garantie.
- Transmite reclamatii catre departamentul de calitate, impreuna cu detalii privind actiuni corective propuse de clienti.
- Colaboreaza cu alte departamente pentru solutionarea pozitiva a reclamatiilor.
- Transmite si primeste documente si informatii catre/ de la persoanele si departamentele avizate.
- Colaboreaza cu alte departamente in vederea primirii de aprobari si procesarii corecte a comenzilor:
- Logistica/ Transport Planner, privind termenele de livrare;
- Logistica/ Goods Purchaser, pentru procesarea comenzilor de materiale de la furnizori sau alte unitati de productie Ruukki;
- Vanzari/ Sales Manager, privind mentinerea listelor de pret pe baza solicitarii scrise din partea acestuia;
- Vanzari/ Sales Manager si Project Manager, privind secventan productiei si a livrarilor, a stadiului lucrarilor;
- Financiar-Contabil/ Credit Controller, privind situatia comenzilor care au limita de credit depasita si comenzi blocate la livrare;
- Logistica/ Production Planner, penru o planificare corecta;
- Logistica/ Goods and Material Purchaser, privind situatia loturilor de materiale intrate;
- Logistica/ Warehouse Assistant, privind incarcarile;
- Calitate/ Quality Specialist, in solutionarea reclamatiilor; respecta prevederile procedurilor sistemelor de Management implementate, respectiv Managementul Calitatii conform standardului SR EN ISO 14001: 2005 si Snatatii si Securitatii Muncii conform OHSAS 18001: 2004.
- Elaboreaza rapoarte de activitate catre superiorul direct.
- Urmareste permanent si informeaza periodic departamentul Vanzari si superiorul direct in legatura cu situatia comenzilor pana la finalizarea acestora.

01.01.2016 - 31.07.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: functionar economic

Responsabilitati:

· Exploateazǎ aplicaţiile informatice suport; ( SAP, ACE, activarea si preluarea de date MULTICASH )
· Opereaza extrasele de cont primite de la unitatea bancara în programele informatice specifice;
· Opereaza extrasele de cont primite de la unitatea bancara în programele informatice specifice;
· Regularizeaza soldurile clientilor beneficiari de energie termica care inregistreaza sume in avans in aplicatia informatica suport;
· Elibereaza fisa antecalcul si oglinda abonat din aplicatia informatica suport la solicitarea clientilor sau a altor departamente din cadrul regiei;
· Elaboreaza raspunsuri la solicitarile interne privind decontarea ordinelor de plata si corectitudinea emiterii penalitatilor;
· Salveazǎ extrasele de cont în format electronic;
· Realizeazǎ orice alte sarcini specifice activitǎţii, la solicitarea şefului direct sau a Contabilului Şef;
· Acorda relatii telefonice clientilor cu privire la situatia soldurilor, la încasările efectuate şi la modul de aplicare al penalităţilor;
· Rǎspunde în scris clienţilor la solicitarea acestora sau la sesizarea personalului din cadrul departamentului referitor la decontarea OP-urilor şi corectitudinea emiterii penalitǎţilor;
· Efectueazǎ corecţiile necesare în vederea reglǎrii situaţiei financiare a clienţilor, la solicitarea acestora sau la sesizarea personalului din cadrul departamentului sau altor departamente interne;
· Efectueazǎ punctaj cu clienţii la solicitarea acestora sau la sesizarea personalului din cadrul departamentului sau altor departamente interne
· Rǎspunde în scris clienţilor la solicitarea acestora sau la sesizarea personalului din cadrul departamentului referitor la decontarea OP-urilor şi corectitudinea emiterii penalitǎţilor;
· Realizează importul de date de la unitatea bancara prin intermediul aplicaţiei de plati electronice suport;
· Intocmeste documentaţia către Direcţia Economică, de restituire a sumelor achitate eronat către RADET;
· Isi insuseste prevederile actelor normative in vigoare, informandu-se si imbogatindu-si permanent cunostintele in domeniul specific de activitate;
· Distribuie facturi energie termica si alte documente clientilor RADET.

01.07.1998 - 31.01.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier colector

Responsabilitati:

- colectarea numerarului de la casierii colectori,
- verificarea monetarului cu borderoul casierului incasator
- verifica veridicitate borderoului insotitor pt banca si introducerea acestuia in sac
- sigileaza sacii cu bani si ii preda casierului colector al RADET
- asista periodic la numararea sacilor cu bani la banca

01.10.1993 - 30.06.1998

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier colector

01.06.1990 - 30.09.1993

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: casier cf1

01.08.1987 - 31.10.1989

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: lucrator comercial

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Licentiata in Stiinte Economice - Finante la Universitatea Spiru Haret - Facultatea de Finante Banci din Bucuresti.

Premii

Calificari
Sep 2012: Contabil / contabilitate primara



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close