Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 13.03.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.12.2008

obiectiv

 

Imi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate si sa descopar lucruri noi pe care sa mi le insusesc pentru a ma ajuta in cariera

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Medicina umana, Farmacie, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Ramnicu-Valcea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2015 - prezent

Departament: productie

Titlu Job: agent comercial/resposabil ssm

Responsabilitati:

-Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori;
-Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
-Urmarirea realizarii planului de vanzari lunar/trimestrial/anual;
-Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora;
-Stabileste si participa la intalniri cu furnizorii/clinetii;
-Intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor;
-Redacteaza rapoartele si procesele verbale la finalul intalnirilor;
-Intocmeste documentele comerciale (facturi, ordine de plata, bilete la ordin, avize, fise tehnice, declaratii de conformitate,etc.);
-Inregistreaza la zi miscarile de stocuri in fisele de magazie si le preda departamentului contabilitate;
-Raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor, intocmirea documentelor de transport marfa si pentru modul de distribuire a marfii;
-Raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare;
-Asigura comunicarea externa cu beneficiarii si rezolva situatiile aparute pe parcursul derularii contractelor;
-Executa orice alte sarcini repartizate de catre Director sau seful ierarhic;
-Intocmirea documentatiei si organizarea activitatii de prevenire si protectie a riscurilor profesionale la nivelul societatii conform HG 1425/2006 ( instruirea personalului, intocmirea planurilor, evidentelor si rapoartelor, verificarea si asigurarea echipamentelor specifice);

01.08.2014 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: casier-sef tura

Responsabilitati:

-Sef tura.
-Participarea in comisia de inventariere.
-Eliberarea in numerar din caserie numai pe baza unei Dispozitii de plata semnata director.
-Intocmirea ordinelor de plata pe baza facturilor si a ordonantarii de plata;
-Intocmirea zilnica a registrului de casa
-Raspunde de depunerea integrala a numerarului incasat in fiecare zi la banca, in contul unitatii.
-Respecta cu strictete procedurile de lucru.
-Preda zilnic in contabilitate primul exemplar din Registrul de casa
-Intocmeste corect si la zi chitantele pentru sumele incasate de la clienti la vinzarea cu plata pe loc, conform facturilor intocmite.
-Incaseaza sumele de bani de la clienti, prin numarare faptica, in prezenta acestora.
-Raspunderea de aprovizionare a gestiunilor din magazinele companiei, urmarind rulajul fiecarei gestiuni;
- Analizeazarea si propunerea conducerii companiei casarea produselor degradate, reducerea preturilor la marfuri lent si greu vandabile si intocmeste documentatia in vederea casarii sau reducerii preturilor acestora;
-Gestiunea tuturor caselelor din companie
-Urmarirea si intocmirea documentelor primare de catre vanzatori sai gestionari;
- Raspunderea si respectarea legalitatii tuturor operatiilor comerciale;
- Urmarirea in permanenta evolutia stocurilor pe gestiuni, luand masurile care se impun in functie de evolutia acestora;
- Intocmirea fisei cu cerintele postului pentru personalul din subordine, precizand atributiile, raspunderile si conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca cel care ocupa postul respectiv;
- Respectarea regulilor de ordine interioara si disciplina muncii in societate;
- Promovarea unei atitudini colegiale fata de salariatii societatii si relatii principiale si cordiale de colaborare cu tertii;
- Respectarea programului de lucru, raspunderea cerintelor unui program flexibil de lucru;
- Respectarea normele de securitate a muncii, normele PSI si prevederile legale referitoare la secretul de serviciu;
- Urmarirea si respectarea normelor de igiena la locul de munca impuse de legislatia in vigoare si de conducerea societatii;
-Respectarea atributiilor de serviciu respectarea intocmai a prevederile regulamentului operatiunilor de casa;
-Executarea atributiilor din acest domeniu, atat cele prevazute din actele normative in vigoare cat si cele dispuse de sefii ierarhici superiori;
- Verificarea documentelor justificative primite spre inregistrare poarta viza de control financiar preventiv, semnatura persoanelor care raspund pentru legalitatea si necesitatea operatiunilor inscrise in documente si daca toate actele cerute de formular sunt completate;
-Tinerea evidentei pe fise de magazie a obiectelor de inventar date in folosinta;
- Asigurarea folosirei integrale a timpului de munca;
- Executarea altei sarcini repartizate de conducerea companiei.
-Asigurarea unei conduite profesionale (ce include obligatoriu politete, solicitudine) in relatiile cu colegii, cu toate persoanele cu care intra in contact;
-Respectarea prevederilor legale si a normelor proprii privind pastrarea secretului de serviciu.

01.11.2010 - 01.08.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: casier-lucrator comercial

Responsabilitati:

-Intampinarea tuturor clientilor cu o atitudine pozitiva
-Folosirea limbajului civilizat si echilibrat: salut ,zambet ,o adresare politicoasa si placuta iar la final anuntarea sumei de plata intr-un mod placut
-Disponibilitate atunci cand superiorul ierarhic ii repartizeaza alte sarcini:retur de produsea abandonate pe sala de catre clienti,verificarea preturilor sau orice alta sarcina data de superior ierarhic
-Cunoasterea promotilor disponibile si informarea clientului asupra asupra servicilor oferite in scopul fedelizari clientilor si cresterea vanzarilor
-Responsabil de o tinuta decenta (uniforma ,ecuson),pentru a fi remarcat usor de catre clienti oferind informati clare si corecte
-Urmarirea termenelor de valabilitate a produselor si a normelor de igiena conform legislatiei in vigoare
-Preluarea in gestiune prin numarare a banilor la intrarea un tura de lucru
-Realizarea procesului de scanare,corectitudinea codurilorsi cantitatilor introduse si asigurarea etichetei de pret corespunde cu continutul si greutatea produsului
-Inmanarea corecta a bonului de casa si restul corect
-Gestionarea standurilor de la casa de marcat,aprovizionare,deschiderea inchiderea standului
-Asigurarea prezentei produselor la raft atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ
-Asiguratea incasari in mod corect a banilor pe toate produsele achizitionate de clienti
-Oferirea informatilor corecte si complete catre clienti pentru a facilita procesul de cumparare a produselor
-Realizarea raioanelor atractiv din punct de vedere comercial :plin cu marfa ,curat, aranjat,pentru a facilita procesul de cumparare de catre clienti
- Asigurarea si respectarea regulilor de pozitionare a marfi in scopul prezentei la raft a intregi game de produse
-Participarea la inventare periodice cat si cele generale
-Realizarea si responasbilitatea din punct de vedere a productivitati ce imi revin

studii

 

Facultati:

2012 - 2015 Scoala Postliceala: Asistent Generalist la Fundatia Ecologica Green din Ramnicu Valcea.
2009 - 2011 Masterat: Standarde Reglementari si Politici Contabilele la Constantin Brancoveanu din Ramnicu Valcea. sper in a ma ajuta pe viitor pentru o cariera dorita si pe care sa o fac cu placere
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea din Pitesti din Ramnicu Valcea.
2002 - 2006 Liceu: Protectia Mediului la Colegiu Tehnic Forestier din Ramnicu Valcea.

Premii

Calificari
Apr 2008: Frizer-Coafor-Manichiurist-Pedichiurist

Sep 2002 - May 2006: Colegiu Tehnic Forestier
sunt declarat Tehnician in Protectia Mediului, in domeniu Resurse Naturale si Protectia Mediului



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close