Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 16.05.1989

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

I want to improve myself with a long term job that offers incentives for performance and also opportunities for promotion.

Salariu: 3.100,00 USD / luna

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Grafica / Webdesign / DTP, Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Controlul calitatii, IT Software, Specialisti / Tehnicieni

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2014 - 30.06.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent call center

Responsabilitati:

I provided support for an email provider and a vast number of software developed or distributed by it.

I gained a lot of patience and understanding seeing I often had to help out people with limited Tech Knowledge or Elders that required extra care and attention.

Throughout this experience I gained a vast knowledge in handling different Operating Systems such as Windows, Macintosh, IOS, Android. I also worked heavily with 3rd Party Mail software, including MacMail, Outlook etc.

Along side customer support I also handled sales for different programs and services we provided. Following a sale I also sought to help the customer install the product and provided a bare minimum of guidance in how to use it.

At the workplace I learned the value of Teamwork and often I helped out other agents with issues they encountered.

Lastly, I also handled online support through email. I can say I gained a better understanding in managing my workflow and being more organized.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Liceul Benjamin Franklin din Bucuresti.

Premii

Calificari
May 2014: Calificare Receptionist Regim Hotelier

Certificari
May 2004 - May 2008: Atestat Informatica



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close