Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 12.10.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:08.07.2001

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Desfasurarea activitatii in cadrul unei companii care sa-mi ofere posibilitatea sa-mi folosesc cunostiintele acumulate si sa-mi dezvolt aptitudinile.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Marketing, Internet / e-Commerce

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2013 - prezent

Departament: marketing

Titlu Job: affiliate account manager

Responsabilitati:

- Administrarea a doua programe de afiliere (in-house si retea externa)
- Administrarea/imbunatatirea website-ului dedicat afiliatilor(nobelaffiliates.com)
- Prospectare, identificare si recrutare de afiliati noi
- Activare si comunicare afiliati existenti
- Creare si monitorizare campanii
- Imbunatatire/creare de unelte, materiale promotionale pentru afiliati
- Monitorizarea/raportarea traficului si vanzarilor
- Verificare continua in scopul prevenirii si detectarii fraudei
- Imbunatatirea structurii de comisionare si sistemului de tracking
- Calcularea si emiterea platilor catre afiliati
- Colaborare continua cu departamentele de software si design
- Monitorizarea programelor de afiliere concurente

01.01.2011 - 01.05.2012

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: coordonator vanzari

Responsabilitati:

- Supervizarea activitatii a 29 de agentii alocate (vanzari, personal etc);
- Controlul si verificarea respectarii procedurilor si normelor;
- Planificarea si alocarea resurselor agentiilor;
- Coordonarea administrativa si operationala a agentiilor;
- Instruirea personalului operational;
- Monitorizarea continua a derularii activitatii in agentii;
- Mentinerea si imbunatatirea relatiilor cu clientii si cu celelalte departamente ale firmei (contabilitate, logistica, IT etc);
-Rapoarte de vanzari si concurenta;
-Recrutarea si evaluarea angajatilor;
-Participarea la procesul de elaborare a
bugetului;

10.11.2009 - 30.07.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

-Asigurarea vanzarilor totale bugetate;
-Mentinerea legaturii cu Managerii in ceea ce priveste varietatea produselor;
-Garantarea faptului ca cele mai inalte standarde de servicii clienti sunt realizate in toate zonele din magazin;
-Interactiunea cu compania de logistica pentru a organiza livrarile;
-Mentinerea integritatii brandului prin intermediul standardelor de afisare corporative;
-Responsabilitati privind activitatea contabila si operatiuni bancare.
-Gestionarea stocurilor de marfa;
-Intocmirea pontajelor in vederea salarizarii lunare;
-Calcularea obiectivelor si bonusurilor din vanazari pentru fiecare angajat;
-Rapoarte de vanzari si concurenta;
-Recrutarea, evaluarea si promovarea angajatilor din magazin;
-Asigurarea politicilor si procedurilor companiei, prin delegare si coordonarea unei echipe de 20 de angajati.

01.08.2009 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: fondator / administrator

Responsabilitati:

- Intretinerea si actualizarea continutului de pe site (preturi, link-uri, descrieri, poze, pagini statice)
- Intoducerea de continut nou (datafeed-uri cu produse si pagini statice)
- Administrarea bazei de date (MySql)
- Optimizare SEO onsite (analiza, specificatii si implementare cod)
- Modificari de design, imbunatatiri la nivel de UX si functionalitati(CSS, HTML, PHP, JavaScript, jQuery, Photoshop)
- Administrarea conturilor de magazine si useri
- Comunicare si suport client
- Administrarea conturilor Google Analytics si Webmaster Tools(monitorizare si corectate erori, implementare cod)

20.08.2007 - 27.10.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: manager vanzari

Responsabilitati:

- Dezvoltarea de noi strategii de vanzari si produse pentru portalul www.publitim.ro;
- Implicarea directa in procesul de vanzare;
- Responsabilitati privind atingerea targetului;
- Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti.
- Coordonarea echipei de telesales.

15.05.2007 - 15.08.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

-Coordonarea celor 30 de angajati din subordine;
-Responsabilităţi privind activitatea contabilă;
-Efectuarea de operaţiuni specific bancare;
-Efectuarea unor lucrări de specialitate (organizarea fişierelor şi actualizarea acestora, redactarea unor materiale de corespondenţă, efectuarea unor formalităţi financiare etc.);
-Responsabilităţi privind activitatea de protocol.

Realizari:

Implicarea in deschiderea magazinului din Timisoara si coordonarea personalului format din 30 de angajati.

07.08.2006 - 07.05.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

-Asigurarea unei bune desfasurari a activitatilor din cadrul magazinului in vederea atingerii target-ului;
-Pastrarea magazinului in conditii excelente de functionare;
-Rol de comunicare si negociere intre subordonati si superiori;
-Responsabilităţi privind activitatea contabilă si operatiuni bancare.

Realizari:

Deschiderea unui magazin in Iulius Mall,angajarea si formarea personalului.

07.06.2001 - 07.08.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: director magazin

Responsabilitati:

Coordonarea, organizarea si verificarea activitatii personalului din magazin (12 angajati);
- Asigurarea bunei desfasurari a activitatilor promotionale in magazin;
- Monitorizarea activitatii furnizorilor si evolutia preturilor pe piata locala;
- Asigurarea si gestionarea corespunzatoare a stocului de marfa de catre personalul din subordine

Realizari:

Am format si condus o echipa de 12 persoane.

studii

 

Facultati:

2003 - 2008 Facultate: la din Timisoara.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: la din Timisoara.

Activitati extracurriculare

Perseverent,sociabil,spirit de echipa si abilitati de organizare.

Premii

Premiu " Cel mai bun manager", sectiunea casual-sport, decembrie 2005 Iulius Mall Timisoara

"Academia Britanica De Afaceri si Comunicare" septembrie 2006-ianuarie 2007 bursa "MBA-Business Europe"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close