Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 03.12.1986

obiectiv

 

Principalul meu obiectiv este sa imi găsesc un job intr-o companie care sa imi ofere posibilitatea de a ma dezvolta si de a-mi valorifica abilitatile in vederea atingerii atat a obiectivelor firmei cat si a celor individuale.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Posibilitatea de a dobandi noi cunoştinţe şi de a mă forma profesional. Posibilitatea de a lucra intr-o echipă coezivă, energică şi cu viziune.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Transport / Distributie, Achizitii, Relatii clienti / Call center, IT Software, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2015 - prezent

Departament: it hardware

Titlu Job: advisor is (it) asset and compliance management

Responsabilitati:

Gestionarea zilnica a bazei de date ce stocheaza componentele IT si urmarirea posibilelor devieri.
Realizarea raportelor in ceea ce priveste intreaga baza de date.
Raportarea posibilelor devieri intre rezultatele de pe teren si cele din baza de date si gasirea de solutii in vederea remedierii.
Coordonarea proiectul de migrare a tuturor componentelor de infrastructura de la furnizor si gestionarea posibilelor ajustari.
Coordonarea activitatii de reconciliere cu departamentul financiar. Suport pentru departamentul financiar in vederea restructurarii intregului proces de reconciliere financiara.
Validarea documentelor financiare in contextul preluarii activelor IT de la furnizorul actual de servicii.
Gestionarea si procesarea raportelor primite de la furnizori.
Creare de documentatie si proceduri in ceea ce priveste gestionarea bazei de date BMC Remedy dar si a proceselor noi.
Organizarea periodica a diferitelor audite la nivelul gestionarii componentelor IT de pe teren versus baza de date.
Reviziurea si implementarea unor controale la nivelul proceselor existente de gestiune a componentelor IT in vederea optimizarii segmentelor neacoperite.
Suport in crearea si gestionarea proceselor de gestiune a componentelor IT pe tot ciclu urmarit.
Coordonarea unor sesiuni de training pentru angajatii noi si implicarea acestor in proiecte.
Gestionarea documentelor folosind platformele online disponibile la nivel de departament.

01.05.2012 - 31.12.2013

Departament: achizitii

Titlu Job: logistic manager

Responsabilitati:

Gestionarea completa a procesului de achizitie in sistemul SAP-ERP.
Planificarea si coordonarea necesarului de produse.
Monitorizarea calitatii si cantitatii produselor achizitionate la nivel de subsidiara.
Optimizarea stocurilor in vederea balansarii corecte a raportului dintre satisfacerea clientului si maximizarea stocurilor.
Coordonarea si negocierea termenelor de achizitii si a serviciilor aferente in vederea optimizarii costurilor.
Oferirea de consultanta si suport celorlalte departamente cu privire la managementul stocurilor, transportul produselor, preturi de achizitie.
Intretinerea locala a modulului SAP-Material Master Data.
Colaborarea cu funizorii externi si cu echipa de vanzari.
Organizarea importurilor. Negocierea preturilor.
Coordonarea activitatii depozitului firmei participand la procesele de inventariere lunare si/sau anuale.
Colaborarea cu echipa IT in cadrul implementarii SAP-ului in oferirea de informatii si solutii adecvate privind procesele companiei.

01.06.2011 - 31.03.2012

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: back office assistant

Responsabilitati:

Gestionarea bazelor de date privind emiterea facturilor între societătile grupului, precum şi a facturilor pentru contractori.
Gestionarea bazelor de date privind evidenţa clienţilor si a procesele companiei.
Identificarea şi menţinerea contactelor necesare cu comunitatea de parteneri la nivel mondial.
Dezvoltarea relaţiilor de parteneriat prin oferirea rapidă şi cu profesionalism a soluţiilor adecvate.
Întocmirea documentaţiei privind procesul de imigrare pentru contractori.
Optimizarea calculelor privind plata contractorilor.
Research pentru diferite informaţii legislative.

studii

 

Facultati:

2009 - 2011 Masterat: Strategii si politici de marketing la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, UBB din Cluj-Napoca.
2006 - 2009 Facultate: Marketing la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor, UBB din Cluj-Napoca.

Premii

Traininguri
Apr 2017 - Apr 2017: Problem Solving
Bombardier - Cluj-Napoca
Feb 2017 - Apr 2017: Change Management
Bombardier - Cluj- Napoca
Dec 2016 - Dec 2016: Managing Emotions
Bombardier - Cluj-Napoca
Oct 2016 - Oct 2016: LEAN
Bombardier - Cluj-Napoca
Aug 2016 - Aug 2016: Strategic Procurement
Bombardier - Cluj-Napoca
Jul 2016 - Jul 2016: Financial Understanding
Bombardier - Cluj-Napoca
Oct 2012 - Oct 2012: Payroll Services
Globo Group - Luxembourg
Sep 2012 - Sep 2012: Customer Services
Globo Group - Luxembourg
May 2009 - May 2009: Marketing
West City Hotel
May 2008 - Jun 2008: Marketing
SC ROMBAT SA
Voluntariat
May 2012 - May 2012: Analist resurse umane
Am realizat un stagiu de practica in cadrul firmei Integra HR, Cluj-Napoca
Oct 2007 - Jun 2009: Asoctia Studentilor de la Marketing (ASM)
Membră a Asociaţiei Studenţilor de la Marketing (ASM) din Cluj Napoca, unde am avut ocazia să particip la mai multe evenimente, fiind implicată şi în organizare.
Certificari
Apr 2012 - May 2012: Curs Analist Resurse Umane
Acreditat CNFPA

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

spaniolă(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close