Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 21.12.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.04.1993

obiectiv

 

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Altele, Medicina umana, Farmacie, Arhitectura / Design interior, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Agricultura, Achizitii, Medicina alternativa, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2011 - 30.04.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: admnistrator si unic asociat

Responsabilitati:

Toate activitatile administrative si de secretariat, intocmire si redactare a tuturor documentelor necesare firmei si administratiei financiare precum contracte, avize, facturi, etc. .

01.01.2009 - 31.01.2010

Departament: farmacie

Titlu Job: administrator, vanzator si manager plafar, unica angajata

Responsabilitati:

Vânzarea și gestionarea produselor pentru singurul plafar din incinta Institutului Național de medicină complementară si alternativa, scrierea prescriptiilor medicale din proprie initiativa, pt. directorul general al INMCA, calcularea si plata lunara de bonusuri din vânzări. Inventar, la nevoie sau cerere, comandarea produselor de la depozit și de la alți producători, efectuarea plăților, plata chiriei lunare și a utilităților, decizie in organizarea de program, preturi si orice era in interesul bunului mers al plafarului.

01.01.2008 - 31.01.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Interpret pentru directorul general pentru toate intalnirile de afaceri din tara. Raspunderea la emailurile apartinand directorului general in limba engleza sau romana, dupa cum era necesar. Urmarirea termenelor pentru activitati importante, expozitii si targuri in domeniu, romanesti si internationale. pregatirea de interviuri si intalniri. Activitati de secretariat, inclusiv: internet, telefon, fax, indosariere corespondenta, documente de redactat în limba română sau engleză, folosind Word sau Excel, rezervare bilete de avion, traduceri si activitati de protocol.

01.01.2005 - 31.01.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: liber profesionist

Responsabilitati:

Cumparare de apartament pentru mine si pentru un client italian la comanda, decorarea si administrarea lor dar si inchirierea in regim hotelier plus serviciul de preluare cu auto personal de la si spre aeroport (gara) pentru clientii firmei.
De asemenea, organizarea a 2 spectacole cu un grup de comici si o trupa de muzica din Germania si USA, pentru un client german din Bucuresti, la cererea acestuia. In octombrie comicii “Mark’n’Simon” la casa de Cultura a Studentilor din Bucuresti cat si in alte cateva orase importante din tara si in noiembrie trupa de rock clasic “Ethan Reilly and the Boys” la barul “Coyote Ugly” din Bucuresti din cal. Victoriei.

01.01.2002 - 31.01.2005

Departament: arhitectura / design interior

Titlu Job: decorator

Responsabilitati:

Configurarea primului showroom cu obiecte de design interior care trebuia ulterior decorat la fiecare 2-3 luni dupa sosirea fiecărui transport de marfa. Fiecare transport de marfa a fost ales de mine din China.

01.01.2000 - 31.01.2002

Departament: imobiliare

Titlu Job: consultant imobiliar

Responsabilitati:

Multe vanzari cu clientii personali, prieteni si cunostinte, cu un bonus special, circa 80% din vanzari le-am efectuat prin cunostintele mele personale.

01.10.1998 - 31.12.1999

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: 1.welcome hostess si 2. day manager

Responsabilitati:

1. Scrierea pe tablita de la intrare a specialitatilor zilei, intampinarea clientilor, conducerea lor la mese si plasarea lor in restaurant conform unei diagrame speciale, raspunderea la comenzile telefonice pentru rezervari si livrare comenzi, plangeri, informatii, etc, coordonarea activitatii intre bar si restaurant, obligativitatea de a imparti clientii in mod echitabil si egal intre chelneri, ca numar total dar si ca numar de ocupanti la o masa.
2. Inventar saptamanal la bar, comandarea produselor si inlocuirea personalului care absenta, supervizarea activitatii la pranz (circa 100 clienti zilnic pt. ora pranzului). Primirea de f. bune recomandari.

01.05.1997 - 30.09.1998

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Evidenta termenelor activitatilor importante, targurilor si expozitiilor din domeniu, romanesti si internationale. Pregatirea interviurilor, intalnirilor si analiza consumurilor, evidenta consumabilelor si comanda lor cat si a produselor de protocol.
Activitati de secretariat incluzand internet, telefonie, fax, indosariere corespondenta, intocmire documente in engleza sau romana, traduceri, interpretare, rezervari bilete de avion si activitati de protocol.

01.01.1996 - 31.03.1997

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Serviciu de Consultanta in Agricultura cu un proiect PHARE de implementat nr. RO 9203-07-01, finantat de Uniunea Europeana. Activitati de secretariat incluzand internet, telefonie, fax, indosariere corespondenta, intocmire documente in engleza sau romana, traduceri, interpretare si activitati de protocol. Gestionarea activitatilor de cazare pentru ei in Romania, rezervare-achizitionare bilete de avion. In particular si predarea de ore de limba romana personalului britanic al firmei. Primirea de f. bune recomandari.

01.07.1995 - 31.12.1995

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor de limba romana

Responsabilitati:

Echipa de alianta militara Romano-Americana (MLT, program de schimb de experienta militara “military to military liaison team”). Ore de limba romana cu ofiterii echipei de alianta, in timpul meu liber.

01.01.1995 - 31.12.1995

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: relatii clienti

Responsabilitati:

Politica firmei fiind de a lucra prin rotatie in diferite departamente, am lucrat in 3 din ele.1. Secretar;2. Department consumuri;3. Department vanzari.
1. Activitati de secretariat incluzand internet, telefonie, fax, indosariere corespondenta, intocmire documente in engleza sau romana, rezervare-achizitionare bilete de avion, traduceri, interpretare si activitati de protocol.
2. Infiintarea departamentului consumuri care nu exista, inventar zilnic si saptamanal de productie si materii prime pe computer, gasirea de noi furnizori de materii prime si comandarea de materii prime din tara si strainatate.
3. Realizarea de vanzari pe computer, zilnic, saptamanal si lunar pentru Bucuresti si alte birouri regionale. Preluarea de comenzi de la clienti si gestionarea sugestiilor si reclamatiilor

01.01.1994 - 31.12.1994

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Mentinerea legaturii permanente intre studiourile de filmari si birouri. Activitati de secretariat incluzand internet, telefonie, fax, indosariere corespondenta, intocmire documente in engleza sau romana, traduceri, rezervari bilete de avion, interpretare si activitati de protocol.

01.01.1993 - 31.01.1994

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: bus monitor in ankara, turcia

Responsabilitati:

Supraveghere copii in autobuzele speciale, americane
Realizare: Fara incidente negative desi era o perioada tulbure in Turcia cu atacuri teroriste. De asemenea o noua cultura si o noua experienta si primirea de foarte bune recomandari de la directorul american.

01.03.1990 - 31.03.1991

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzari/relatii cu publicul

Responsabilitati:

Vanzari si relatii publice pentru limba engleza – sectiile arta si papetarie

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Liceu / Școală profesională: industrial la Liceul industrial nr.9 din Bucuresti. treapta intai
2015 - prezent Liceu / Școală profesională: Economie la Liceul economic si drept administrativ nr. 2, Kretzulescu din Bucuresti. treapta a doua

Premii

Certificari
Jan 2003 - Mar 2003: Cursuri de limba engleza in afaceri la British Council
Initial doar pt. testarea nivelului de pregatire, unde am fost evaluata la nivelulul +4 in scris si la 5 in oral, pe o grila de la 1 la 7, dupa care am urmat totusi si cursul pt. nivelul 4 in afaceri – nu am sustinut examenul de absolvire
Jun 2000 - Sep 2000: Certificat de traducator in stiinte economice, engleza-romana
Certificat de traducator din engleza in romana in stiinte economice, eliberat de Ministerul Culturii in concordanta cu OMC nr. 222/02.08.1999, nr. 121/din 5 sept. 2000
Jan 1997 - Mar 1997: Cursul Open Business School din ANGLIA (CODECS), management
Certificat profesional in management - 1997, finantat jumatate de firma Romasdar de la comunitatea europeana unde am lucrat. Nu am sustinut examenul de absolvire.
Jan 1992 - Jun 1992: Scoala Internationala de estetica si machiaj, "Christine Valmy"
Cursul de estetica si machiaj



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close