 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 04.03.1981 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:24.11.2004
|
|
obiectiv | |
|
Animata de dorinta de a reusi, de ambitie, tenacitate si obtimism imi doresc sa lucrez intr-o companie puternica, cu perspective mari, care sa-mi ofere posibilitatea de a-mi pune in valoare cunostintele si abilitatile dobandite pana acum si totodata sa-mi dea sansa de a ma perfectiona. Drept pentru care voi urma cursuri de perfectionare in resurse umane, limbi straine si operare PC.
Cu un simt al responsabilitatii foarte mare, alaturi de multa munca si dedicare am credinta ca voi reusi sa obtin performante la locul de munca
Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Achizitii, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.08.2014 - prezent Departament: administrativ / logistica Titlu Job: administrator societate comerciala Responsabilitati: - Incheierea si semnarea contractelor cu furnizorii;
- contabilitate primara : Nota de intrare si receptie marfa, Registru de casa, Dispozitii de plata/incasare, extrase bancare,
- intretinerea relatiilor cu banca si institutiile administrative de stat;
- aprovizionare marfuri si gestiune;
- recrutare personal;
- activitati de corespondenta si comunicare cu clientii, parteneri si furnizori;
- activitati de suport pentru marketing si vanzari |
|
01.08.2013 - 31.08.2014 Departament: management Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: - coordonarea echipei de cameriste;
- gestionarea camerelor de hotel in relatie cu receptia;
- interrelationarea cu celelalte departamente din hotel;
- asigurarea necesarului de materiale si echipamente de curatenie;
- organizarea spatiilor pentru diverse evenimente;
- recrutare personal; realizarea pontajului zilnic si calculul salarial |
|
01.01.2007 - 31.10.2011 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil Responsabilitati: -Calcularea drepturilor salariale conform pontajului, clauzelor negociate, politicii firmei si legislatiei in vigoare;
-Actualizarea in permanenta a modificarilor legislative aparute in cadrul programului de salarizare;
-Operarea in timp a modificarilor salariale si informarea angajatilor cu privire la acestea;
-Intocmirea statelor de plata si inregistrarea acestora;
-Transmiterea periodica a REVISAL-ului companiei din aplicatia de salarizare;
-Elaborarea dosarelor de angajare, acte aditionale, decizii, adeverinte salariale, precum si actualizarea in format electonic si transmiterea REVISAL-ului catre ITM
-Realizarea si depunerea anuala a fiselor fiscale;
-Intocmirea si completarea registrelor contabile;
-intocmirea situatiilor si rapoartelor solicitate, cu privire la clienti, furnizori, banca;
-intocmirea dosarelor pentru acordarea creditelor bancare;
-Intocmirea ordinelor de plata pentru obligatiile bugetare, dar si penru furnizori
-Intocmirea si depunerea declaratiilor de impozite si taxe;
-Interfata cu administratiile financiare;
-Urmariea permanenta, precum si mentinerea continuitatii politelor de asigurare (RCA, CASCO, asigurari de viata, terenuri, cladiri, bunuri);
-Activitati generale de birotica, secretariat si protocol
BONURI DE MASA;
TELEFON MOBIL;
PRIME PENTRU PERFORMANTE; |
|
01.01.2006 - 05.10.2007 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil Responsabilitati: -Calcularea drepturilor salariale conform pontajului,
-Actualizarea in permanenta a modificarilor legislative aparute in cadrul programului de salarizare;
-Operarea in timp a modificarilor salariale si informarea angajatilor cu privire la acestea;
-Intocmirea statelor de plata si inregistrarea acestora;
-Transmiterea periodica a REVISAL-ului companiei din aplicatia de salarizare; -Elaborarea dosarelor de angajare, acte aditionale, decizii, adeverinte salariale; -Intretinerea relatiei cu ITM-ul; -Gestionarea produselor comercializate, conform programului de gestiune specific,
-Intocmirea si completarea registrelor contabile;
-Intocmirea ordinelor de plata pentru obligatiile bugetare, dar si penru furnizori -Intocmirea si depunerea declaratiilor de impozite si taxe;
-Interfata cu administratiile financiare; -Activitati generale de birotica, secretariat si protocol, -Organizarea si arhivarea documentelor interne; -Activitati de corespondenta si comunicare cu clientii, partenerii si furnizorii |
|
14.09.2002 - 01.01.2006 Departament: marketing Titlu Job: agent vanzari Responsabilitati: *Activitati de corespondenta si comunicare cu clientii, partenerii si furnizorii;
*Activitati suport pentru marketing si vanzari;
*Cautare si stabilire contracte noi;
*Intretinerea relatiilor cu clientii vechi;
*Urmarirea evolutiei pietii;
*Promovare produse;
*Participare la expozitii si activitati de vanzare;
*Elaborare de documente in format electronic (MS Office);
*Emitere proforme si facturi fiscale; |
| studii | |
|
Activitati extracurriculare EXPERIENTA IN VANZARI SI IN RELATII CU CLIENTII, OBTINUTA IN URMA COLABORARII CU " TBI CREDIT"
ABILITATI DE COMINICARE; FLEXIBILITATE; DESCHIDERE LA SUGESTII ; GANDIRE POZITIVA;
BUNA ORGANIZARE; INTEGRITATE, DEDICARE SI ONESTITATE
DORINTA DE PERFECTIONARE CONTINUA Premii 1996-2000 LICEUL ECONOMIC - ATESTAT IN CONTABILITATE |
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|