Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.09.1988

obiectiv

 

Doresc sa lucrez intr-o companie unde sa mi se ofere posibilitatea de crestere din punct de vedere profesional si unde sa am satisftactia ca am putut participa la atingerea obiectivelor companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: IT Software, IT Hardware

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2017 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: administrator retea

Responsabilitati:

-Asigurarea suportului IT clientilor din Europa
-Gestionarea tichetelor si solutionarea acestora conform indicatorilor de performanta si SLA( Sevice Level Agreement ) sau redirectionarea acestora la alte echipe
-Preluarea apelurilor si solutionarea acestora
-Gestionarea chat-uri-lor
-Crearea Tichetelor, escaladarea acestora
-Asigurarea suportului necesar echipei cu privire la procedurile operationale noi sau vechi si distribuirea acestora

01.07.2015 - 31.10.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

-coordonarea echipei si sustinerea ei in vederea atingerii obiectivelor
-verificarea si analiza zilnica a datelor
-planificarea si organizarea activitatilor
-monitorarea activitatii operazionale ale agentilor
-planificarea planului de concedii
-intocmirea si verificarea pontajului la sfarsit de luna

01.10.2014 - 31.07.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor si solutionarea lor intr-un timp cat mai scurt.Informarea clientului in legatura cu modalitatile de plata,detalii facturi si oferi solutii celor care sunt in imposibilitatea de a plati.


01.10.2012 - 31.10.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Back-office
Contactarea clientului, completarea datelor pentru cererea de activare/migrare a liniei telefonice si adsl. Raport zilnic de activitare.

studii

 

Facultati:

2014 - 2018 Facultate: Masuratori Terestre si Cadastru la Facultatea de Îmbunătățiri Funciare si Ingineria Mediului din Bucharest.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Matemetica-Informatica la Colegiul National ,,Nicolae Grigorescu'' din Campina.

Premii

Calificari
Jun 2007: Atestat Operator Calculator



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close