Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.09.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.11.1997

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator imobile

01.03.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator imobile

Responsabilitati:

Administrator imobile

01.01.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator imobile

Responsabilitati:

Administrator imobile

01.02.2013 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: property manager

Responsabilitati:

Property manager

01.08.2009 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator imobile

Responsabilitati:

Administrator imobile

01.07.2005 - 01.05.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: head of operational department

Responsabilitati:

- urmarirea negocierilor contractelor de achizitie marfa si transport naval astfel incat sa corespunda cat mai bine intereselor clientului

- emiterea tuturor documentelor cerute pentru achizitia si transportul naval al marfii

- initierea si dezvoltarea de relatii comerciale cu tertii (agenti portuari, inspectori, etc) in porturile de interes (Oceanul Indian, Marea Mediterana, Marea Neagra)

- planificarea pentru client a platilor in functie de scadente

- analiza fluxului de marfa si a capacitatilor de stocare (tancuri petroliere) pentru a asigura un flux constant si continuu, in concordanta cu cererea de pe pietele locale

Realizari:

Extinderea zonei de activitate de la Marea Mediterana si Marea Neagra la Oceanul Indian

01.05.2001 - 01.07.2005

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: head of financial department

Responsabilitati:

- intocmirea documentelor pentru deschiderea anuala a unei linii de credit in valoare de pana la 3,5 mil USD

- urmarirea si efectuarea platilor catre furnizori si inregistrarea lor in contabilitatea. Platile externe aveau valoare de pana la 1 mil USD pe operatiune

- emiterea facturilor catre clienti, inregistrarea in contbilitate si urmarirea incasarilor

- verificarea, inregistrarea si urmarirea garantiilor bancare emise de catre clienti (incasso, bilet la ordin, bilet la ordin international, linie de credit)

- intocmirea si urmariea respectarii cash-flow-ului si bugetului pentru vaporul petrolier detinut de companie

- emiterea de rapoarte periodice in conformitate cu sistemul intern de raportare

- comunicarea si colaborarea cu Departamentul de contabilitate in vederea asigurarii unor inregistrari contabile corecte si verificarea situatiilor finale (balante de verificare, declaratie de profit), pentru acuratete

Realizari:

Cresterea cifrei de afaceri de la 16 mil usd la 30 mil usd

01.05.2000 - 01.05.2001

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: sef serviciu financiar

Responsabilitati:

- efectuarea operatiunilor bancare

- efectuarea operatiunilor de casierie

- calculul taxelor si impozitelor

- calculul salariilor angajatilor

- analiza situatiei de venituri si cheltuieli

- achizitionarea si implementarea unui nou software de contabilitate

Realizari:

Achizitionarea si implementarea unui nou sistem de contabilitate

01.11.1999 - 30.03.2000

Departament: banci

Titlu Job: training officer

Responsabilitati:

Implementarea unui nou sistem informational pe ramura de creditare si trainingul angajatilor cu functia de Credit Officer pentru a folosi noul software

01.03.1999 - 30.10.1999

Departament: banci

Titlu Job: credit officer

Responsabilitati:

- evaluarea cererilor de credit

- intocmirea de raportari privind creditarea pentru conducere

- inspectia pe teren a bunurilor firmelor debitoare si a rezultatelor financiare

- marketing pentru noile instrumente/produse bancare ale bancii: leasing, factoring

- emiterea scrisorilor de garantie bancara

01.04.1998 - 28.02.1999

Departament: banci

Titlu Job: account officer

Responsabilitati:

- servicii de informare a clientilor

- operatiuni la ghiseu

- procesarea cecurilor

- autorizarea transferurilor bancare

- emiterea si verificarea extraselor de cont

- marketing pentru produsele noi ale bancii

studii

 

Facultati:

1994-1998-ASE Bucuresti-Finante -Banci;
1990-1994-Liceul "Mihai-Viteazul"- Matematica -Fizica -Ploiesti

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

germană(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close