Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 19.07.1974

Permis conducere:  Cat.B,C,E, Data obtinerii:11.03.1993

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt interesat de: - imbunătățirea cunostintelor si abilitatiilor dobandite pana in prezent - provocari profesionale - autodepasire - perfectionare - avansarea ierarhica

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Productie, Transport / Distributie, Banci, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator imobile

Responsabilitati:


Monitorizarea, mentinerea, intretinerea si imbunatatirea starii tehnice a cladirilor detinute de catre societate, comandarea si urmarirea lucrarilor tehnice de amenajare/modificare/adaptare a spatiilor conform cerintelor societatii, verificarea/urmarirea/programarea reviziilor/interventiilor tehnice asupra echipamentelor ce fac parte din inventarul cladirii, HVAC, curent electric, curenti slabi, TVCI, control acces, detectie incediu, instalatii sanitare si incalzire, achizitionarea/comandarea materialelor si echipamentelor necesare, mentinerea legaturii si urmarirea prestarii serviciilor executate de societati partenere, servicii tehnice, curatenie, paza, ridicare deseuri, ascensoare, instalatii etc, demararea si urmarirea lucrarilor tehnice necesare indeplinirii normelor si reglementarilor ISU in vederea obtinerii Autorizatiei de functionare, mentinerea relatiilor cu Proiectatii , Verificatorii si constructorii, intocmirea, verificarea periodica si pregatirea personalului cu privire la normele legale in vigoare de SSM si ISU, intocmirea contractelor de prestari servicii si achizitii si urmarirea desfasurarii lucrarilor in bune conditii, incadrarea in termenele de executie, a platilor, etc.


01.05.2018 - 31.08.2018

Departament: management

Titlu Job: administrator imobil

Responsabilitati:

In cadrul acestui post ma ocup cu administrarea Imobilului din punct de vedere tehnic, administrativ, logistic, urmarirea executarii lucrarilor legate de curatenie, achizitii materiale si echipamente.
Tin evidenta programarii evenimentelor interne si externe efectuate in cadrul Fundatiei
Urmaresc executarii lucrarilor de intretinere tehnica, service si mentenanta a intregului obiectiv



01.04.2008 - 30.11.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sef serviciu administrativ si transporturi

Responsabilitati:

In cadrul acestui post m am ocupat cu Intocmirea si gestionarea cu eficienta a bugetului de cheltuieli si venituri, monitorizarea cheltuielilor de achizitii de materiale, echipamente si prestari servicii, reducerea cheltuielilor si cresterea calitatii si eficientei muncii, negocierea, incheierea, semnarea si urmarirea desfasurarii contractelor de achizitii si prestari servicii, urmarirea platilor, pregatirea, indrumarea si supravegherea celor 65 de subordonati din cele doua servicii, urmarirea executarii lucrarilor zilnice si periodice, efectuarea instructajului periodic SSM, mentinerea unui climat corespunzator, efectuarea pontajelor lunare, coordonarea procesului de achizitie a materialelor si echipamentelor, verificarea stocurilor, reprezentant al societatii in relatia cu firma de protectie si paza a cladirii si verificarea serviciile prestate de aceasta, relatiile de parteneriat cu firmele care presteaza servicii de mentenanta, service sau garantii, monitorizarea bunei functionari si utilizari a inventarului cladirii, urmarirea, intretinerea si mentinerea in bune conditii a parcului auto format din 24 de autovehicule, instruirea conducatorilor auto privind obligatiile acestora, dezvoltarea spiritului de echipa, verificarea si raportarea cheltuielilor legate de telefonie, de combustibil si alte cheltuieli, verificarea si arhivarea foilor de parcurs, efectuarea deconturilor, incheierea contractelor de asigurari auto si cladiri, urmarirea si actualizarea documentelor necesare fiecarui autovehicul, monitorizarea si raportarea cantitatilor de deseuri, reprezentarea societatii in relatia cu diverse institutii de stat care au ca obiect verificarea, monitorizarea si controlul societatilor comerciale

01.08.2003 - 30.04.2008

Departament: imobiliare

Titlu Job: coordonator inchiriere spatii comerciale

Responsabilitati:

In cadrul acestui post m am ocupat cu promovarea spatiilor comerciale destinate inchirierii, cultivarea relatiilor cu clientii in vederea inchirierii spatiilor comerciale, urmarirea desfasurarii in bune conditii a contractelor in derulare, mentinerea relatiilor in bune conditii cu chiriasii, urmarirea incasarilor/platilor efectuate de chiriasi,cuantificarea si facturarea serviciilor auxiliare, efectuarea situatiilor privind gradul de ocupare, administrarea parcarii supraetajate, negocierea, semnarea si urmarirea contractelor de prestari servicii incheiate cu societatile partenere, imbunatatirea imaginii si cresterea calitatii serviciilor, atingerea si depasirea tintei de profitabilitate, cresterea calitatii serviciilor destinate clientilor, reducerea costurilor

01.06.2000 - 30.06.2002

Departament: imobiliare

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Efecuarea operatiunilor de contabilitatea primara, mentinerea relatiilor cu prestatorii de servicii si chiriasii, achizitionarea materialelor si echipamentelor necesare desfasurarii activitatilor societatii

studii

 

Facultati:

1997 - 2002 Facultate: Stiinte Economice - Finanțe Contabilitate Banci la Universitatea Hyperion din București. Prezentarea, cunoașterea si asimilarea informațiilor referitoare la Economia mondială si națională, mecanismele de funcționare ale contabilității si aplicarea acestora, sistemele fiscale, mecanismele de funcționare ale băncilor si organismelor de control si monitorizare a acestora

Premii

Traininguri
Feb 2018 - Mar 2018: Manager Transport
Introducerea in managementul transporturilor rutiere si pregatirea pentru sustinerea examenului
Nov 2011 - Nov 2011: Introduction to Facilities Management
O serie de ateliere de formare care se axează pe conceptele de bază care descriu domeniul managementului facilităților și modul în care acestea pot fi de o valoare pentru o societate prin aplicarea acestora.
Certificari
Oct 2010 - Nov 2010: Inspector de Specialitate Protectia Muncii

Aug 1999 - Oct 1999: Contabil
Contabilitate comerciala
Sep 1991 - Jun 1993: Electromecanic auto

Calificari
Nov 1998: Instalator tehnico sanitare si incalzire centrala

Hobby-uri
Automobilistica, Călătorii, Muzica, Teatru, sport, Citit, Pescuit, Constructii case



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close