Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 02.09.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.04.2003

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Doresc sa imi valorific pasiunea pentru domeniul vanzarilor intr-o companie dornica sa investeasca in oameni, contribuind la cresterea cifrei de afaceri a firmei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Transport / Distributie, Alimentatie / HoReCa, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - 31.12.2019

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator firma proprie

Responsabilitati:

Am condus propria afacere, un magazin alimentar.

01.04.2014 - 29.02.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: area sales coordinator (divizia ice)

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii agentilor van-sales si market developerilor din subordine in scopul indeplinirii bugetelor alocate filialei.
Controlarea si instruirea agentilor in teren privind activitatea acestora si atingerea criteriilor de performanta cerute de firma.
Asumarea atingerii valorilor bugetelor alocate.

SARCINI / ACTIVITATI / RESPONSABILITATI
Cresterea si imbunatatirea prezentei firmei pe piata
Colectarea informatiilor din piata cu privire la clientii actuali si potentiali , activitatea competitorilor din zona alocata.
Extragerea de informatii din raportul zilnic de activitate al agentilor de vanzari, din vizitele personale in piata, cat si din alte surse relevante.
Evaluarea si selectionarea propunerilor eligibile (venite din partea agentilor de vanzari) cu privire la potentialii clienti ai Macromex.
Contactarea clientilor selectati , prezentarea firmei, produsele si politica comerciala
Propunerea modificarii traseelor zilnice fixe ale agentilor in concordanta cu schimbarile survenite in lista clientilor din zona respectiva; urmarirea si controlarea respectarii stricta a traseelor.
Cresterea numarului de clienti din zona alocata
Solicitarea de informatii de la angajatii altor departamente din cadrul firmei in vederea imbunatatirii activitatii de vanzari si distributie
Asumarea performantelor si rezultatelor personalului de vanzari pe care il coordoneaza, urmarind sa se atinga un grad de realizare de minim 90% din tintele stabilite.
Impartirea targetului lunar (obiectivele de vanzari) pentru agentii de vanzari din subordinea sa .
Urmarirea zilnica a rezultatelor vanzarilor agentilor, pentru a cunoaste in orice moment ce client este deservit si de catre cine, oferirea sprijinului si luarea de masuri corective necesare, atunci cand este cazul
Asigurarea suportului pentru echipa de vanzari in mentinerea relatiilor bune cu clientii si oferirea de solutii la problemele si sesizarile/reclamatiile acestora.
Monitorizarea respectarii de catre subordonatii a politicii, regulilor si procedurilor interne ale firmei; iar acolo unde observa abateri de la acestea
Urmarirea zilnica a volumul vanzarilor si al incasarilor pe fiecare ruta controlata si lcompararea cu obiectivele stabilite (bugetul de vanzari), pentru a le determina gradul de realizare.
Verificarea datelor raportate de agentii de vanzari prin vizite la clienti (Raportul de Activitate) si compararea cu rezultatele obtinute efectiv .
Realizarea bugetul cerut filialei prin agentii din subordine cat si personal
Instruirea in teren a agentilor din subordine
Urmarirea activitatii de incasare, verificari paralele ale soldurilor clientilor (compararea datelor companiei cu datele din contabilitatea clientilor), verificarea chitantierelor agentilor la fiecare intalnire cu acestia pe teren (saptamanal)
Acordarea de sprijin agentilor din subordine in deschiderea de noi retele de magazine si la alti clienti unde au nevoie de ajutor
Prezentarea catre agenti si clienti a produselor, caracteristicile specifice si avantajele oferite de acestea, verificarea permanenta a nivelul cunostintelor agentilor privind oferta de produse si preturi ale companiei.
Participare la recrutarea si selectia agentilor din subordine respectand procedurile emise de catre departamentul de Resurse Umane
Verificarea kilometrajului masinilor la sosire si plecare pentru a fi comparat cu foile de parcurs. Responsabil de intocmirea corecta si predarea zilnica a foilor de parcurs de catre agenti catre departamentul logistic.
Verificarea respectarii rutelor de catre toti agentii conform rutelor si cu periodicitatea stabilita.
Instruirea agentilor noi privind modul de pregatire si de efectuare a unei vizite: Stabilerea obiectivelor de atins in urma unei vizite, prezenta agentilor pe teren, obiectiile care pot sa apara la cumparare si raspunsuri pentru inlaturarea acestora
Mentinerea si sa sporirea performantelor agentilor prin coaching, prin verificarea tehnicilor de vanzare, negociere, principii de merchandising si sa intocmirea de standarde de evaluare a performantelor acestora
Participarea directa in procesul de vanzare la clientii special desemnati de Coordonatorului National de Vanzari
Implementarea tuturor activitatilor promotionale initiate de firma
Efectuarea de inventare periodice

01.04.2010 - 01.03.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist vanzari ret (agent )

Responsabilitati:

Asigurarea serviciului de vanzare si incasare al produselor companiei in cadrul zonei alocate de catre ASM, respectand politica de vanzari si de credite a companiei.
Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti.
Realizarea bugetului de vanzari.
Vizitarea clientilor din ruta si cu periodicitatea stabilita
Preluarea comenzilor de la clienti si transmiterea lori, raspunzand pentru corectitudinea sortimentelor si cantitatilor introduse.
Dezvoltarea zonei alocate prin cresterea numarului de clienti activi in concordanta cu targeturile agreate cu ASM-ul.
Evitarea situatiilor "fara stoc" sau "suprastoc".
Respectarea cu strictete a politicii de creditare a companiei
Transmiterea zilnica si saptamanala de rapoarte:store check cu preturile concurentei, foile de parcurs pe saptamana din urma, raport zilnic de activitate si alte rapoarte sau informatii cerute de superiori
Urmarirea clientilor cu privire la folosirea corecta a lazilor frigorifice in vederea realizarii targetului impus
Realizarea criteriilor de performanta impuse de companie
Implementarea activitatilor promotionale initiate de companie
Negocierea spatiului de raft in magazine
Pozitionarea marfurilor pe raft
Cresterea numarului de clienti din zona sa.
Propunerea conditiilor de credit speciale, cand este necesar.

01.08.2009 - 01.03.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari ret

Responsabilitati:

Asigurarea maximei disponibilitati in:
acoperirea teritoriului,
Promovarea si vanzarea produselor distribuite de companie,
Consilierea clientilor, avand ca scop final atingerea obiectivelor asumate, atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ.
Prezentarea si vanzarea produselor, prin efectuarea de vizite regulate la clienti, conform rutei stabilite.
Verificarea stocului clientilor si estimarea nevoilor acestora in scopul evitarii suprastocarii
Managementul relatiilor cu clientii: educarea si consilierea clientilor, dezvoltarea afacerii (identificarea, crearea si dezvoltarea de relatii cu clienti noi).
Raportare si comunicare, conform procedurilor si proceselor de lucru interne.

01.01.2008 - 01.07.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari ika

Responsabilitati:

Intocmire avize de expeditie
Mentinerea relatiei cu managerii de raion din Hypermarket si cu sefii de magazine din Supermarket
Mentinerea relatiei cu achizitorii
Urmarire promotii (semnalizare, respectarea preturilor)
Intocmire formnulare pentru promotii (capat raft, promo secundare, etc)
Urmarire incasari
Verificare preturi si respectarea incadrarii produselor la raft
Urmarirea evolutiei produselor pe piata
Urmarirea concurentei

01.01.2005 - 01.01.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator documente primare

Responsabilitati:

Arhivarea documentelor primare si de gestiune
Participarea efectiva la inventarul faptic al gestiunilor de materii prime si produse finite la sfarsitul fiecarei luni
Inregistrarea si arhivarea rapoartelor de gestiune si productie pe baza documentelor emise de catre departamentele productie, desfacere si aprovizionare;
Inregistrarea in contabilitate si gestiune a facturilor de aprovizionare materii prime
Siguranta inregistrarilor corecte a retelor de fabricatie
Asigurarea datelor privind stocurile la sfarsitul lunii si efectuarea reconcilierii intre inventarul faptic si cel scriptic.
Verificarea documentelor primare privind gestiunea, corectitudinea cu care sunt intocmite si efectuarea corectiilor daca este cazul
Colaborarea si raportarea Directorului Executiv, a rezultatelor inregsitrarilor din gestiune.
Emiterea de rapoarte lunare de vanzari si cumparari. Furnizarea informatiilor necesare catre Directorul Comercial si departamentul resurse umane in vederea intocmirii situatiilor salariale lunare.
Asigurarea bunei functionari a compartimentului documente primare si semnalizarea neconformitatilor. Propunerea masurilor de inlaturare a acestora.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Facultate: Management financiar contabil la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti. Nu am incheiat decat doi ani.
2005 - 2008 Liceu / Școală profesională: Stiinte Sociale la Liceul Bilingv Decebal din Bucuresti.

Premii

Proiecte
Apr 2014 - Sep 2014: Dezvoltarea brand-ului CORSO
Fiind primul an de viata al brand-ului Corso, am participat activ la promovarea produselor aflate sub umbrela Corso in Bucuresti si Ilfov.
Traininguri
Apr 2014 - Apr 2014: Managementul angajatilor si al performantei
Rolul managerului
Managementul echipei
Planificarea si organizarea
Indrumarea
Stiluri de management
Instrumente de dezvoltare
Jun 2013 - Jun 2013: Negociere si comunicare
TPV – tehnici profesionale de vanzare
Comunicare – comunicare
Negociere RET – negociere
Negociere – negociere basic
Premii si Distinctii
Jun 2012: De patru ori la rand, am castigat titlul de cel mai bun agent din tara

Certificari
Feb 2008 - Feb 2008: Operator WizCount
Curs de operator in programul WizCount



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close