Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 07.08.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.10.2005

obiectiv

 

Salariu: 800,00 USD / luna

Beneficii: tichete de masa

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Tipografii / Edituri, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2014 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: administrator contracte

Responsabilitati:

Asigurarea gestiunii si procesarea actelor de aderare pentru pensiile private si facultative;
Inregistrarea corespondentei primite si trimise;
Tratarea in sistem informatic a actelor de aderare (integrare, corectie, validare, anulare);
Tratarea solicitarilor clientilor;
Corespondenta cu clientii;
Scanarea si arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor cu privire la managementul actelor de aderare;
Testarea aplicatiilor informatice;
Elaborarea si actualizarea porcedurilor operationale;
Gestionare intreg proces agenti de marketing;
Gestionare procese aferente webcare;
Asigurare contact center clienti, ageti de marketing si colaboratori;
Verificare liste atentionare si transmitere notificari catre clienti;
Raportari catre ASF si institutii de evidenta;
Creare si transmitere scrisori catre clienti.

01.01.2011 - 30.06.2012

Departament: asigurari

Titlu Job: arhivist

Responsabilitati:

•Mentinerea permanenta a legaturii cu societatea de arhivare externa si cu Arhiva Nationala
•Pregatirea sistemelor si procedurilor de cercetarea in arhiva si pentru pastrarea sau distrugerea inregistrarilor
•Sustinerea de traininguri specifice privind accesul la informatiile din arhiva si procedurile de arhivare pentru utilizatori
•Crearea si documentarea proceselor de lucru

Realizari:

Am organizat arhiva din punct de vedere procedural conform cerintelor Arhivelor Nationale si CSA

01.03.2009 - 31.12.2014

Departament: asigurari

Titlu Job: arhivist si assistent manager ceo

Responsabilitati:

Arhivist
Arhivare fizica si electronica a documentelor create de companie
•Evaluarea inregistrarilor pentru conservarea si pastrarea acestora, in conformitate cu reglementarile CSSPP
•Mentinerea permanenta a legaturii cu societatea de arhivare externa si cu Arhiva Nationala
•Pregatirea sistemelor si procedurilor de cercetarea in arhiva si pentru pastrarea sau distrugerea inregistrarilor
•Asigurarea unui raspuns complet si prompt la solicitarile provenite din partea celorlalte departamente
•Sustinerea de traininguri specifice privind accesul la informatiile din arhiva si procedurile de arhivare pentru utilizatori
•Crearea si documentarea proceselor de lucru

Assistent manager:
- Preluarea, inregistrarea şi distribuirea corespondenţei şi legăturilor telefonice
- Gestionarea contractelor companiei
- Redactarea şi traducerea documentelor interne şi corespondenţei
- Asigurarea protocolului în timpul întâlnirilor şi şedinţelor
- Menţinerea legăturilor cu autorităţile locale, bănci, clienţii şi partenerii companiei
- Elaborare de rapoarte
- Oferire de suport celorlalte departamente
- Alte atribuţii specifice postului
Mi-am indeplinit toate responasbilitatile
bonusuri de sarbatori, tichete de masa, bonus de performanta

25.10.2008 - 12.01.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: arhivist

Responsabilitati:

Aveam în subordine 15 persoane pe care le formam şi supravegheam desfăşurarea operaţiunilor arhivistice, făcute în cadrul lucrărilor de arhivare la importante instituţii.

Realizari:

Am pregatit si am preluat pt depozitare documentele unor firme importante.

05.08.2008 - 17.10.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: consultant bancar

Responsabilitati:

Acordare consultanta bancara, intocmirea dosarelor si depunerea lor in una dintre cele 20 de banci partenere

Realizari:

Am adus noi clienti bancilor partenere

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate / Colegiu: Arhivistica-istorie la Academia de Politie ”Alexandru Ioan Cuza” Facultatea de Arhivistica din Bucuresti.
2000 - 2004 Liceu: Filologie la Liceul Teoretic "Independenta" din Calafat.

Premii

Modul Pedagogic



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close