Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.12.1987

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Telecomunicatii, Cercetare - dezvoltare, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2016 - 30.11.2016

Departament: banci

Titlu Job: administrator cont cash & non cash

Responsabilitati:

Responsabilitati:

- Efectuarea operatiunilor de incasari/plati in numerar
- Efectueaza depuneri in contul clientilor persoane fizice si juridice
- Efectueaza retrageri de numerar din conturile clientilor PF si PJ
- Gestioneaza operatiunea de depunere de numerar in genti sigilate prin sistemul de
colectare al bancii
- Incaseaza de la Clienti Speciali serviciile achitate catre acestia
- Rascumpara cecuri de calatorie
- Incaseaza / achita sumele transmise/primate prin Western Union
- Preia/preschimba bancnotele uzate de la client
- Alimenteaza bancomatul din agentie
- Este responsabil de gestionarea numerarului din Automatul de Plati Facturi (Facturel)
- Verifica Jurnalul tranzactiilor zilnice si Registrul de Casa cu disponibilitatile aflate in
caserie si le preda, la finele programului Sefului Supraveghere Case
- Raspunde de controlul necesar a se efectua pentru identificare persoanelor care solicita
operatiuni la caseria bancii.

01.11.2015 - 31.05.2016

Departament: juridic

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Atributii si responsabilitati:

- primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
- ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;
• inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducere, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele firmei;
- pastrarea stampilelor;
- pastrarea si operarea in registrul cu evidenta delegatiilor din cadrul organizatiei;
- pastrarea si operarea in registrul cu evidenta dispozitiilor conducerii;
- primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
- asigurarea legaturilore telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei;
- primirea si transmiterea notelor telefonice;
- tehnoredactare de documente.

01.11.2010 - 29.02.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati si sarcini:


- administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si de furnizori autohtoni si straini;
- prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei;
- urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;
- participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora.
Sarcini si indatoriri specifice:
- stabileste si participa la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii;
- intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor;
- redacteaza rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri;
- intocmeste documentele comerciale;
- inregistreaza la zi miscarile de stocuri in fisele de magazie si le preda departamentului contabilitate.
Responsabilitati ale postului:
- raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor;
- raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare;
- este responsabil de intocmirea documentelor de transport-marfa conform normativelor;
- raspunde pentru modul in care se elibereaza marfa (doar pe baza documentelor fiscale).
Autoritatea postului:
- participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;
- asista directorul comercial la intalniri si negocieri;
- urmareste derularea si finalizarea contractelor.

01.10.2010 - 30.11.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: receptionist

Responsabilitati:

Responsabilitati si sarcini:

- asigura pastrarea registrului unic de intrari / iesiri al organizatiei;
- asigura activitatea de telefonie centrala a organizatiei;
- asigura activitatea de informatii generale pentru public;
- stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol) ;
- pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la organizatie;
- duce la indeplinire orice sarcina trasata de superiorul direct sau directorul general;
- raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);
- raspunde de buna circulatie a corespondentei (corespondenta este inmanata numai destinatarului, iar, in cazul in care nu este precizat un destinatar, se inmaneaza sefului direct;
- asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor faxurilor si scrisorilor;
- tine o evidenta a tuturor numerelor de telefon, fax, precum si a adreselor care ii sunt aduse la cunostinta in diferite moduri;
- asigura informarea asupra oricarui numar de telefon cerut de catre angajatii firmei (chiar prin apelarea serviciului de informatii);
- preia toate apelurile telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului, afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice;
- tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora;
- primeste persoanele din afara si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri;
indeplineste activitatile de protocol;
- furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate;
- raspunde de redactarea de adeverinte, cereri diverse, delegatii respectand formatele utilizate in firma;
- raspunde de inregistrarea documentelor redactate si de evidenta lor;
- raspunde de transmiterea cererilor de abonamente la reviste si ziare; urmareste si verifica primirea lor;
- asigura arhivarea in ordine a documentelor care ii sunt inmanate, a faxurilor trimise si primite;
- face copii XEROX pentru documentele care ii sunt inmanate;

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Management financiar bancar si bursier la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate: Finante - Banci la Universitatea Nicolae Titulescu din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Electrotehnic la Colegiul tehnic "Dimitrie Leonida" din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close