Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 09.02.1989

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2014 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: administrator back office

Responsabilitati:

Inregistrarea documentelor receptionate in registrul electronic;
Introducerea datelor din adresele de infiintare poprire in aplicatia bancii;
Monitorizarea incasarilor pentru conturile poprite;
Asigurarea corespondentei in format letric si pe email.

26.07.2013 - 20.12.2013

Departament: banci

Titlu Job: referent arhiva

Responsabilitati:

Scanare documente, expediere corespondenta, inregistrarea in format electronic ale documentelor aferente zilelor anterioare(OCR-izare).

31.08.2011 - 24.10.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: agent senior

Responsabilitati:

Oferirea de suport agenti pe postul de agent servicii clienti;
Ascultarea si evaluarea apelurilor angajatilor de pe proiectul alocat dupa un model de fisa pentru fiecare agent in parte/zi, creare fise calitative individuale;
Verificarea corectitudinii inregistrarilor efectuate de catre agenti in aplicatiile utilizate si corectarea erorilor;
Raportare saptamanala;
Verificare rapoarte trimise catre clienti;
Comunicare externa si feedback client;
Coordonarea echipei;
Creare proceduri de lucru- scripturi;
Training agenti pe produse noi;
Vanzare de produse si servicii bancare;
Pe langa apelurile outgoing solutionez si apeluri incoming.
Preluarea de apeluri si oferirea de suport clientilor;
Introducerea de date in programe informatice specifice;
Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect.
Inlocuirea Team leader-ului in perioada in care acesta lipsea. In ultima luna, aceasta sarcina mi-a revenit complet.

Realizari:

Datorita rezultatelor foarte bune si a interesului acordat proiectului, dupa numai 8 luni am fost promovata pe postul de Agent Senior.

02.03.2011 - 19.09.2012

Departament: asigurari

Titlu Job: consultant asigurari

Responsabilitati:

- desfasurarea activitatii de promovare si popularizare a produselor de asigurare pe care societatea le vinde si le difuzeaza asiguratilor cu ajutorul materialele promotionale repartizate din cadrul sucursalei cat si prin stabilirea de intalniri pentru prezentarea produselor;
- consilierea clientilor in vederea alegerii produselor potrivite cerintelor;
- contractarea, incheierea si reinnoirea contractelor de asigurare pentru asigurarile autorizate in limita competentelor stabilite de normele interne;
- intocmire de borderouri

02.08.2010 - 02.02.2011

Departament: banci

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

Consiliere si sprijin acordate clientului in alegerea solutiei de creditare din portofoliul de produse de creditare al Utilizatorului;
- prezentarea produselor de credit in detaliu - conditii, criterii de eligibilitate, setul de documente necesare in vederea obtinerii creditului si modul de completare;
- furnizarea tuturor documentelor necesare clientului si acordarea de asistenta in modul lor de completare;
- verificarea preliminara a tuturor documentelor prezentate de catre clientul Utilizatorului conform procedurilor de lucru in vederea transmiterii dosarului catre departamentul de analiza credite din centrul operational al Utilizatorului ;
- introducerea corecta a tuturor informatiilor despre client in aplicatiile software utilizate in cadrul procesului de intocmire a dosarului de credit;
- realizarea tuturor rapoartelor de activitate cerute de superiorul direct;
- prezentarea unor rapoarte zilnice vis-a-vis de segmentele de piata targetate.
Utilizatorul este Ge Money, marca sub care functioneaza Ralfi IFN S.A, Domenia Credit IFN S.A si Motoractive IFN S.A.

04.06.2009 - 31.12.2009

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Primirea de comenzi ale clientilor;
Transmiterea de comenzi catre bucatarie;
Servire si incasarea contravalorii comenzilor.

studii

 

Facultati:

2007 - prezent Facultate: Finante Banci la Universitatea Romano Americana din Bucuresti.

Premii

Atestat de compatente in informatica.
Training de comunicare.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(incepator,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close