Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 00.00.0000

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sa imbin cu cunostintele din IT cu cele a lucra cu oamenii pentru indeplinirea unor obiective.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Educatie / Training / Arte, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Inginerie, IT Hardware

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Oradea, Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

06.10.2008 - 30.05.2009

Departament: it hardware

Titlu Job: administrator retea

Responsabilitati:

- Asigurarea functionarii echipamentelor IT si aplicatiilor folosite in activitatea magazinului;
- Suportul si Training pentru angajatii magazinului in ceea ce priveste echipamentele si aplicatiile folosite.
- Monitorizarea si administrarea retelei interioare a magazinului(aprox 30 pc-uri, 10 imprim ante, 5 servere IBM)

01.05.2008 - 27.06.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: supervizor call center/helpdesk

Responsabilitati:

Descrierea postului:
Responsabilitati:
- evaluarea si monitorizarea activitatii operatorilor, urmarirea evolutiei lor si indrumarea lor pentru a se mentine la nivelul de calitate cerut;
- realizarea de centralizari&rapoarte legate de activitatea departamentului;
- urmarirea si rezolvarea sau semnalizarea catre superiori a eventualelor probleme;
- mentinerea unei atitudini pozitive, proactive si constituirea intr-un model pentru echipa;

01.07.2007 - 01.05.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: coordonator call center/help desk

Responsabilitati:

Descrierea postului: Responsabilitati: - indeplinirea&mentinerea targeturilor cantitative(eficienta, medie de apel, etc) si calitative (evaluari operatori&managment); - monitorizarea&interpretarea rapoartelor privind activitatea departamentului si stabilirea de planuri de actiune pentru optimizarea activitatii departamentului; - asigurarea din punct de vedere logistic a functionarii departamentului; - interactiunea cu celelalte departamente pentru semnalarea si rezolvarea anumitor probleme; - mentinerea unei atitudini pozitive, proactive si orientate catre rezultate; - gestionarea eficienta a eventualelor conflicte din cadrul departamentului si cu celelalte departamente - constituirea intr-un model de atitudine si comportament pentru angajatii departamentului; - motivarea angajatilor din subordine;

16.09.2005 - 01.07.2007

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: suport call center/helpdesk

Responsabilitati:

Descrierea postului: Responsabilitati: - acordarea de suport operatorilor in situatiile dificile; - Oferirea de feed-back in situatii specifice; - colaborarea cu celealte departamente pentru a rezolva unele situatii/probleme punctuale; - monitorizarea unor aplicatii specifice; - intocmirea de centralizari si rapoarte legate de activitatea personala si a departamentullui; - mentinerea unei atitudini pozitive si proactive;

15.08.2005 - 15.09.2005

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center/helpdesk

Responsabilitati:

Descrierea postului: Responsabilitati: - preluarea apelurilor venite de la clienti si oferirea de suport telefonic(comercial/tehnic); - inregistrarea interactiunii cu clientii in bazele de date si prin coduri de tranzactie; - mentinerea unei atitudini pozitive si orientate catre client;

studii

 

Activitati extracurriculare

Deschis catre acumularea de noi cunostinte
People skills
Team player
Atitudine pozitiva


Mai 2009 Am obtinut examentul de limba engleza: TOEFL(cu 106 puncte din 120)
Certificare CISCO CCNA in curs de obtinere

Premii

In cadrul RCS&RDS am participat la mai multe training-uri:
Interne:
- tehnic(infrastructura, echipamente)
- comercial(oferta) - evaluari; - management;

Externe: 1. Telephone Doctor - "Customer Service Program" - "Four Cs Of Coaching Skills Program"
2. Training pt folosirea platformei Nice Perform
*********************************************
10.09.2008 - 14.09.2008 - Training ITtT tinut de traineri de la companiile:
Boom TV(Bogdan Grigore), Dale Carnegie (Doru Dinu), Interact (Stefa Palarie), De Klausen (Adrian Rusu), Foreground(Antonia Onaca)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close