Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.03.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.03.2003

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Administrativ / Logistica, Agricultura, Turism / Hotel staff, Transport / Distributie, Achizitii, Alimentatie / HoReCa, Auto / Echipamente, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator logistica

Responsabilitati:

• Coordonarea activitatilor administrative necesare pentru buna functionare a sediului companiei, inclusiv gestionarea contractelor administrative
• Supervizarea activitatea de intretinere a sediului companiei din punct de vedere al echipamentelor si instalatiilor precum si organizearea și coordonarea activitatilor de amenajare
• Negocierea si supravegherea derularii a contractelor de utilitati
• Selectarea furnizorilor, identificarea celor mai bune conditii de costuri, conditiile de livrare si de calitate a specificatiilor convenite cu clientii interni si in conformitate cu normele si procedurile interne
• Gestionarea si administrarea flotei auto si reprezentarea companiei in fata furnizorilor de servicii sau a altor parteneri pentru gestionarea acestei activitati Coordoneaza activitatea de gestionare a mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;
• Gestionarea relatiai cu furnizorii pentru ariile coordonate in conformitate cu politicile si procedurile companiei si ale Grupului
• Ellaborarea/actualizarea/optimizarea normelor si procedurilor interne cu influenta asupra ariei coordonate si armonizarea acestora cu celelalte procese de business

01.01.2010 - 30.11.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

- Administrarea, coordonarea, gestionarea si asigurarea functionarii parcului auto.
- Actualizarea documentelor autovehiculelor (ITP, rovigneta, RCA).
- Evidenta starii tehnice a autovehicolelor din parcul auto (service si maintenanta) implicit a consumurilor specifice parcului auto ( anvelope, carburanti, piese auto etc.).
- Mentinerea legaturii cu clientii, furnizorii si partenerii societatii locali si externi (Registrul Auto, Politie, Companiile de Asigurari, Companiile de Leasing, Service-urile Auto).
- Urmarirea declararii si platii impozitului pe masini, precum si a altor taxe aferente.
- Cunoasterea legislatiei care reglementeaza activitatile in domeniul auto.
- Decont cheltuieli.
- Aprovizionarea cu cele necesare bunei functionari a companiei(materiale curățenie, articole protocol, papetarie).
- Menținerea legăturii cu instituțiile statului (Anaf, Direcția taxe si impozite, Registrul Comerțului).
- Efectuarea de servicii de curierat documentele catre diverse societăți partenere.
- Efectuarea de servicii de protocol(prelucrare si evidenta documente, alte servicii logistice).
- Asigurare de suport administrativ pentru serviciile/departamentele operationale (lansare comenzi pentru aprovizionare, urmarirea derularii contractelor de intretinere, raportari diverse, asistenta administrativa a angajatilor).

01.02.2009 - 31.12.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

- Inregistrare deconturi cheltuieli.
- Emitere facturi.
- Emitere ordine de plată, retageri numerar, schimb valută.
- Acordarea si evidenta bonurilor de masă acordate angajaților.
- Relația socitate - bănci.
- Relația societate - anaf.
- Raportare periodică catre directorul financiar.
- SAGA Software.
- GPMS.


01.03.2006 - 28.02.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: sofer

Responsabilitati:

- Administrare parc auto
- Activitatii de logistica (curierat companie, transfer aeroport etc)

studii

 

Facultati:

2003 - 2008 Facultate: Agroturism si Dezvoltare Rurala la USAMV -Facultatea de Management din Bucuresti.
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: Turism si Alimentarie publica la Colegiul Economic Virgil Madgearu din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close